piątek, 30 września 2011

WORKER BOOTS

Worker boots, to obuwie w stylu militarnym, przypominające trapery, których popularność z dnia na dzień rośnie. Do tej pory nie przymierzałam się do ich kupna, gdyż na co dzień staram się ubierać kobieco i subtelnie, a wspomniane wyżej buty kojarzyły mi się raczej z męską, ciężką garderobą. Całe szczęście moje uprzedzenia zostały momentalnie rozwiane, gdy szukając butów na jesień wpadłam na te, które widzicie w dzisiejszej notce. Co o nich myślicie? :-)


99 komentarzy:

  1. Buty są extra, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już je uwielbiam:))! i też na takie poluję:)
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu Aniu! Widzę, że całkiem podobne buty kupiłam dziś na jesień:) Myślisz, że można w nich chodzić nawet w cieplejsze dni? Czy te Twoje też mają futerko w środku jakby z owcy?:)

    Też Ania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania - tak, mają w środku futerko. :-) Myślę, że w cieplejsze dni możemy w nich śmiało chodzić. Przecież mamy jesień...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    mam pytanie: czy dawno kupiłaś w mood te spodnie?
    pozdrawiam, agata

    OdpowiedzUsuń
  6. worker boots'y jednak są ! :D ja mam 2 pary jedne na obcasiku i jedne płaskie.. typowo męskie! Bardz wygodne! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz, połączenie jeansu z odcieniami beżu zawsze wypada świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie kupiłaś te skarpety?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam podobnych :) bardzo fajny, prosty zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie jestem przekonana do tego typu butów, ale Twoje w ogóle nie przypominają większosci workerów, są bardzo fajne, kobiece i ładne ;) jeśli takie workery, to jak najbardziej jestem na tak ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Agata - dwa miesiące temu. ;-)

    Piglet - jednak się skusiłam...:-D

    Anonimowy - w zwykłym sklepie z bielizną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. such a cool shoes!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu czy akceptujesz wszystkie zaproszenia na facebooku czy tylko osób, które znasz osobiście?


    Paula

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny set, bardzo mi się podoba, ale skarpetki bym sobie odpusciła :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Można wiedzieć co studiujesz? I czy pomieścisz książki na zajęcia w na przykład powyższej torbie? Pozdrawiam ciepło Paulina :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne - nie są typowymi "worker boots", więc nadal zachowują maximum kobiecości :) Wolałabym je jednak z odwiniętym futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty są cudowne. Ja mam podobny fason ale czarne.

    Asia.S

    OdpowiedzUsuń
  18. Paula - Nie akceptuję wszystkich.

    Paulina Patrycja - Studiuję medycynę, kier. lekarski.
    Torba jest gigantyczna więc na pewno pomieści i książki i fartuch. ;-)

    Natalia - z odwiniętym futerkiem w kolejnej stylizacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obcas nadaje im kobiecości :)
    W końcu pokaż mi faceta na takich na mieście;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty świetne :)
    Też sie zastanawiam nad tymi butami ale jestem dosyc wysoka i czy to nie byłoby przesadą jakbym miała takie buty?
    Poradzisz mi Aniu?:)

    Ruda ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie wygladaja te buty ze skarpetami:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ruda - Jeżeli nie będziesz wyższa od swojego chłopaka - JASNE, ŻE NIE! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, czy te buty są wygodne do 'biegania' po mieście, uczelni?

    Pozdrawiam Sylwia;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygodne? stabilne? i czy rozmiar odpowiada Twojemu normalnemu, czy sklep zaniża/zawyża rozmiary? wyglądają cudnie na zdjęciach, zastanawiam się od kilku dni czy ich nie kupić:)
    jeśli możesz to odpisz też u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wyglądasz - wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają z tymi szarymi skarpetkami. Kreatywność górą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu pięknie wyglądasz! :) buty są świetne! też myślę o workerach! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądam Twoje stylizacje i od razu mam lepszy humor:) U nas też piękna pogoda, oby jak najdłużej, myślę, patrząc na Twoje zdjęcia i Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty bardzo fajne, sama myślę nad zakupem podobnych ale w kolorze grey.

    OdpowiedzUsuń
  30. jasne, a obok, przypadkowo, wisi u Ciebie ich reklama. Pozostaje tylko wierzyć (o jak bardzo bym chciała), że polecasz coś, co naprawdę uważasz za godne polecenia, a nie coś, co po prostu dostałaś w ramach reklamy na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Butki są śliczne! Wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko ;) To mnie przeraża :D Ja od czasów gimnazjalnych w podobnych gustuję i co roku kupuję podobne, jeszcze do niedawna 'miałam swój styl', a teraz te buty mają wszyscy! x]

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz ze zdjęcia na zdjęcie na coraz szczuplejszą ;)
    Stylizacje masz na prawdę świetne, chyba każda mi przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. super buciki! mozesz powiedziec jaki jest kod twoich? Na stronie sa dwa podobne kolory: 2062 oraz 2063 i nie jstem pewna...a twoje bardzo ladnie prezentuja sie w naturalnym swietle. Z gory bardzo dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty super, pięknie wyglądasz,,,,pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie bede :*
    Dziękuje za rade ;*
    Wybiore chyba ciemniejszy odcień tych butów :)

    Pozdrawiam Ruda :*

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne buty, też się nad takimi zastanawiam :) co do stylizacji to jak zwykle strzał w dziesiątkę no i ta piękna sceneria, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się tego typu buty, jednak mam w szafie za dużo kobiecych ciuszków, do których takie buty nie pasują. Owszem, chodzę często w jeansach, swetrach itd, ale do sukienki nie czy spódniczki w moim stylu nie założę już ich.

    OdpowiedzUsuń
  39. Są świetne, mam identyczne tylko troszkę jaśniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje buty są zabójcze!!! Jestem zachwycona całym setem!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu,
    jestes troche (jakby to ujac zeby Cie nie urazic) falszywa, nie to za ostre slowo ale cos w tym stylu... Piszesz ze nie podobaja Ci sie buty typu worker's booots poczym na drugi dzien chwalisz je i prezentujesz na blogu, podobnie bylo z sukienka jakiejs panny ze falbanki sa modne i wogole zachwalalas a sama wczesniej pisalas ze takie sukienki Ci sie nie podobaja.. Anno badz konsekwentna w koncu od inteligentnej, elegnckiej kobiety tego mozna wymagac
    pozdrawiam
    karolina p.

    OdpowiedzUsuń
  42. a mi sie buty nie podobaja- nie mój styl,ale za to torba skradła moje serce!
    jest przepiekna;)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne są :)
    kto robi Ci zdjęcie ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Karolina P. - Nie podobają mi się klasyczne worker boots, czyli: http://stylio.pl/zdjecia/414/414643_l/driana/worker+boots.jpg

    Tak jak wspomniałam w notce: `Do tej pory nie przymierzałam się do ich kupna, gdyż na co dzień staram się ubierać kobieco i subtelnie, a wspomniane wyżej buty kojarzyły mi się raczej z męską, ciężką garderobą`. Buty, na które się zdecydowałam nie przypominają typowych `worker boots` i własnie dlatego mi się spodobały.

    Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  45. hej mam dwa pytania czy to zdjęcie jest robione w ogrodzie Twoich rodziców bo śliczny ten pomostek i na którym roku jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy - te zrobiła moja Mama. :-)

    Julia - Tak. Na II. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. kiedy będzie nowy konkurs i notka ? P.S. czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu wyglądasz zjawiskowo jak zawsze:) buty skradły moje serce, niby jak trapery, ale eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej Aniu! Czy byłaś może na jakiejś dłuższej przechadzce w tych bucikach? Są dość tanie i nie z prawdziwej skóry, więc zastanawiam się na ile będą wygodne... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się i to bardzo. Ja mam 174 cm wzrostu i szczerze to lubię siebie w szpilkach, ale nie lubię siebie w szpilkach przy znajomych, bo wyglądam jak tyczka lub wielkolud :(. W 10 cm szpilkach i tak jestem niższa od mojego chłopaka,więc śmiało mogłabym je niby nosić, ale nie potrafię się przemóc. Ehh ;//

    OdpowiedzUsuń
  51. same buty nie przekonują mnie ale to jak dobrałaś całą resztę jest zdecydowanie na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy - nowa notka jutro rano, nowy konkurs w niedzielę ( nagrodą będą bardzo podobne buty). ;-)

    PelirrojaBiu - Hej! ;-) Byłam w nich ok 4 h na zakupach i nie zmęczyły mi nóg. Wiadomo, że nie są tak wygodne jak płaskie botki, ale jak na obcas 8cm - wygodne. :-)

    lidzia007 - jeżeli dobrze się w czymś czujesz - nie przejmuj się opinią innych. Ważne, że Ty czujesz się atrakcyjnie i komfortowo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie buty to też worker boots? Nawet nie wiedziałam że takie botki też się zaliczają do tej grupy! Bardzo mi się podobają, świetnie wyglądają na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu, orientujesz się czy kolekcja Moodo już jest pełna? Jest tam coś wartego uwagi? Pytam, bo chce się wybrać, ale mam kawałek drogi i nie wiem czy nie bedzie to jazda na marne;-)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  55. Sylwia - myślę, że warto jeszcze chwilę się wstrzymać. Wkrótce mają pojawić się grube swetry i futrzane kamizelki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. to moja ulubiona stylizacja!=)

    OdpowiedzUsuń
  57. hej,Aniu :)) a jaki jest dokładny adres internetowy na ten sklep atmosphere i jakie polecasz sklepy z dodatkami i biżuterią?

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje buty są rewelacyjne! Sama przymierzam się do zakupienia podobnych. Zastanawiam się nad kolorem, mianowicie czy wybrać czarne czy brązowe. Mam też dylemat, ponieważ nie mogę się zdecydować czy z obcasikiem czy bez. ;-)
    Twoje buty są świetne;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy - http://www.primark.co.uk/ Jeżeli chodzi o sklepy z dodatkami i biżuterią to np. h&m, reserved, lilou...;-)

    MalinowaPanna - Jeżeli masz trochę brązowych ciuchów - wybierz brązowe...z obcasikiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. jeju! ♥ jaka ty jesteś śliczna!
    ten set jest genialny!
    kolory są śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurde! Pamiętam Cie z rat-med...nigdy mi nie pasowalas na ten kierunek, bylas za delikatna i zbyt lalusiowata na ratowniczke dlatego ciesze sie, ze udalo Ci sie z lekarskim. :))) Odwiedz nas czasami...

    k.

    OdpowiedzUsuń
  62. K - hmmm...ciekawa jestem kim jesteś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Buciki genialne, skarpety pasują w 100%
    Buziaki :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Październik. :( To oznacza mniej postów. ;(
    -Monia

    OdpowiedzUsuń
  65. nie, ale chodziło mi o adres internetowy tego sklepu atmosphere i o sklepy z dodatkami wyłącznie internetowe ale i tak bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojejj, przepraszam, nie zrozumiałam. :-)
    Internetowe sklepy z dodatkami?
    lilou.pl, charming.com.pl, iloko.pl, szaleo.pl, etorebka.pl, moodo.pl, asospolska.pl, monashe.pl, perhapsme.com, answear.com
    Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Aniu, kiedy nowa notka?:) Czy masz jakieś ciuchy firmy asos? Czy fajnie się noszą i czy są dobrej jakości? Ogladałam ostatnio na necie i kilka mi się szalenie spodobało, ale nie jestem pewna, czy są warte kupna. A Ty na pewno wiesz.
    Twoja stylizacja z worker boots to rewelacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  68. Aniu, co myślisz o takim kożuszku http://www.hm.com/pl/product/94211?article=94211-A
    ?

    pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy - Dobrze się noszą, polecam. :-)

    Karolina - ŚWIETNY! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo dziękuję za odpowiedź muszę powiedzieć, że będę tutaj bardzo często powracać. Jesteś ogromnie miła :)

    OdpowiedzUsuń
  71. chyba nie widzialas prawdziwych worker boos, a te buty może byłyby i ciekawe ale bez tego obcasika i własciwie dlaczego każdy post jest na brązowo

    OdpowiedzUsuń
  72. kiedy będzie nowy post??? nie mogę się doczekać również konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. buty są wspaniałe, bardzo ładne :)

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. mam do Ciebie Aniu pytanie :) ile miejsca zajmują Twoje ubrania? ile Ty ich w ogóle masz?

    Julka

    OdpowiedzUsuń
  75. Julia - jutro rano. :-) a konkurs w poniedziałek. ;-)

    Julka - Zajmują całą moją garderobę i kawałek garderoby rodziców. :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. A garderoba to jedna szafa czy kilka?

    OdpowiedzUsuń
  77. To ja się podłącze do pytania- jaka garderobę masz szafę czy pokój taki jak np Carrie z SATC?

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojj garderoba Carrie to chyba marzenie każdej z nas. :-) Moja jest o wiele skromniejsza. Nie pokój - raczej mały pokoik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. przepiękne butki ;) Mam bardzo podobne z deichmana. Był na nie szał chyba dwa lata temu, ale do teraz z wielką przyjemnością je zakładam ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. i fell in love with your boots :D:D
    your blog is amazing, i'm your new fan!

    You can also visit my blog: http://yyaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. świetne są! też szukam coś podobnego, Twoje wyglądają nadal kobieco także nie ma się czym przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  82. mam takie tyle, że na koturnie ;)
    ładnie sie prezentują ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiałam skarpety do takich butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Warto kupić tą torbę z H&M?
    Zastanawiam się nad nią bo wydaje się pakowna ;)
    Niestety nie widziałam tego koloru który Ty masz, był tylko czerwono-jakiś tam.

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak to jest z tymi Twoimi butami? Niby znalazłam je na stronie, obok zdjęcia Twoich stylizacji, jednak buty ze sklepowych zdjęć a te na Twoich nogach to zupełnie inne modele...

    http://www.merg.pl/obuwie_damskie_botki/balada_botki_camel_worker_boots-2122.html

    Rozjaśnij mi nieco umysł bo chciałam kupic takie jak Twoje a nie takie jak z tamtych zdjęc ;P

    Pamela.

    OdpowiedzUsuń
  86. Chyba już nie ma tych butków na stronie a szkoda, bo baaardzo mi się spodobały. Pozdrawiam/Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)