niedziela, 25 września 2011

TOMMY HILFIGER BOOTS


Zapowiada się piękna, złota jesień, która zachęca do spacerów i korzystania z ostatnich promieni słońca. Musimy się jednak liczyć z tym, że pogoda lubi płatać figle i wówczas niezbędne okażą się kalosze...:-)

Po bardzo długich poszukiwaniach - znalazłam idealne i jestem przekonana, że przechodzę w nich całą jesień, a nawet wykorzystam zimą - kalosze zdają egzamin w tak zwane `zimowe roztopy`, kiedy skórzane kozaki mogą przemakać. :-)                                          - ENGLISH VERSION -







kalosze - Tommy Hilfiger , spodnie i pasek - moodo, bluzka i sweter - stradivarius, szalik - iloko, zegarek - levi's

107 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, masz śliczną buzię, taką delikatną i te włosy - mój koczek niestety jest kilka razy mniejszy. :) Wyglądasz bardzo promiennie, masz swój styl, podoba mi się to. Obserwuję i będę śledzić nowości.
    Róża

    OdpowiedzUsuń
  2. Doczekałam się. :) :) :) Jestes Anno ideałem, moją inspiracją. Nie tylko w ubiorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. those boots are awesome and you look gorgeous as always!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. głosowałam na nie ;)
    świetny wybór, z pewnością Ci się przydadzą, ja swoje też uwielbiam, gdy śnieg zmienia się w chlapę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaloszki pierwsza klasa, ale nie tylko bo cała stylizacja również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie:) Zarówno buty jak i cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)

    piękne krajobrazy, stylizacja, no i kalosze! ;) mam nadzieje, ze nie będzie to nie takt z mojej strony, jednak zaryzykuje: w jakiej cenie są te kalosze? i czy dostępne są w sklepach czy może na jakiejś stronie internetowej?

    pozdrawiam,
    N.E.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze świetne te kalosze! Już mi się opatrzyły Huntersy, chociaż przyznam, że myślałam o czerwonych;). Cała stylizacja w ogóle super!

    OdpowiedzUsuń
  9. N.E - 669 zł. Dostępne na podo.pl, schaffashoes.pl, allegro.pl i wielu, wielu innych. Moje są z podo.pl. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kupiłabym kaloszy za tyle pieniędzy....
    Wydaje mi sie ze tutaj zapłaciłas za firmę a nie za jakość kaloszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko w Twoim zestawie jest fajne. Fryzura mi się podoba. I zdjęcia takie z klimatem. Na plus wielki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrałabyś worek na ziemniaki i wyglądałabyś rewelacyjnie... Świetnie jak zawsze... :)

    Buziaki
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny look, już w jesiennych kolorkach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super.! Ale kalosze? Nigdy bym nie dała tyle kasy za buty.;D No chyba że wygram w lottka.:D hehhe. Ogólnie świetnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  16. gdyby nasza polska jesień była tak słoneczna i pozytywna jak Twoje zdjęcia to czekałabym na nią przez cały rok! ;) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. butki nie w moim stylu ale do stylizacji pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkam dosłownie 100 m od tego zalewu! :O
    Jesteś z Siemiatycz?!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniuuuuuuuuuu :) U Ciebie wyglądają pięknie - przyznam się szczerze,iż przymierzałam się do ich zakupu - ale po przymierzeniu ( niestety noszę rozmiar 40 ) mogłam włożyć dwie łydki do jednej cholewki :) W mniejszym rozmiarze są zdecydowanie zgrabniejsze - oddawaj te swoje cudownie drobne stópki :)
    Wracam do książek - doktorat sam się nie napisze ( a szkoda ) i dziękuję za chwilkę wytchnienia z nową notką.

    MWHATTAB

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno kupowalas sweterek? Damroka

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy te spodniemaja dlugie nogawki? Jestem dosc wysoka.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Utrzymuję się sama i ostatnio zastanawiałam się czy warto wydać 80 zł na kalosze. Ale niektórzy to mają dzianych rodziców to sobie mogą pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie potrafiłabym wydać 669zł na buty... nawet gdybym zarabiala miliony... na świecie jest tyle biedy...nie miałabym sumienia tyle wydac...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś przepiękną osobą. Martwię się jednak, że jesteś już za chuda;), szczególnie na zdjęciu nr 7. Stylizacja jest ciekawa, Twoje pomysły są odkrywcze, łączenie kolorów niebanalne.
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  25. po pierwsze - spodnie. po drugie - kalosze. po tzrecie - włosy <3 no i wpadłam w kompleksy -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba upadłaś na głowę żeby wydac tyle pieniędzy na buty!!! Nie jesteś zwyczajną dziewczyną mimo że często podkreślasz to w swoich notach. Jesteś rozpieszczoną księżniczką, której wydaje się że życie kręci się tylko wokół zakupów.

    Szkoda, bo kiedys byłam fanka tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz cudownie jak zawsze! Kalosze bardzo fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że liczyłam na to, że będą ładniej wyglądały. Oglądałam w sklepie, ponieważ spodobały mi się pikowane brązowe, ale miały bardzo brzydki przód, tzn.niektóre kalosze są nawet ładnie wyprofilowane, szczupło wyglądają na nodze. Natomiast te są takie pokraczne :/ Nie potępiam nikogo, niech kupuje sobie buty takie jakie chce na jakie go stać, ale nie uważam, żeby były warte swojej ceny. Poza tym kalosze na zamek? Przy potężnej chlupie lub głębokiej kałuży przemokną. Do reszty czytelniczek:zanim zdecydujecie się wydać 3 miesięczne kieszonkowe na kalosze, zastanówcie się czy to nie będą pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam neska

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko mi się podoba, bo wszystko jest w moim stylu:) Kalosze fajniutkie, dobrze że jednak wybrałaś te. Jest tylko jedno "ale"... na ostatnich zdjęciach wyglądasz na szczuplejszą niż dawniej, moim zdaniem miałaś idealną figurę, ale ostatnio "zmarniałaś":( Dbaj o siebie Aniu i trzymaj się cieplutko;)
    Inga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te spodnie + kalosze = idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  31. MWHATTAB - ja zwykle noszę 37 i takie zamówiłam...jak przyszły do domu okazały się za duże, za długie i za szerokie. Wymieniłam na 36 i są w sam raz. Może spróbuj z mniejszym rozmiarem? :-)
    Owocnej pracy...:-)

    Damroka - rok temu...

    Ania - a ile msz wzrostu? i jaki rozmiar nosisz? ( zmierzę Ci długość nogawek :-) )

    Ewa - nie jestem. :-) wyglądam naprawdę normalnie, a ostatnio nawet przytyłam 2 kg... Pozdrawiam. :-*

    Tulla - nie, nie, nie. Nie wpadaj. Byłam na Twoim blogu. Jesteś bardzo ładną dziewczyną! :-)

    Inga - tak jak wspomniałam w kilku słowach do Ewy - przytyłam 2 kg, więc zapewniam, że nie zmarniałam. :-) Trzymaj się również. :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam 175 cm i nosze rozmiar s :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Your boots are really adorable!
    Great post!Keep going honey :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś straszliwą chudzinką. :) Ile masz wzrostu??

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, będą na Ciebie za krótkie. :-(

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu mam pytanie, jeżeli jest zbyt osobiste to nie odpowiadaj :)
    Mogłabym wiedziec czym zajmuja sie twoi rodzice?
    Bo zapewne mało nie zarabiaja :)

    Pozdrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna jesteś i masz super styl.
    Niestety zgodzę się z kilkoma wypowiedziami, że zwykłą dziewczyną nie jesteś.
    Masz wysoki status społeczny dzięki rodzicom i może dlatego takie drogie zakupy co chwilę wydają Ci się normalnością.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje mi się że trochę przesadzacie dziewczyny. Ania ma prawo kupować co chce,a nazywanie jej rozpieszczoną księżniczką czy zarzucanie rozrzutności jak dla mnie jest bardzo w złym stylu. Niech każdy kupuje to na co będzie go stać i wszyscy będą wtedy zadowoleni.
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardziej podobały mi się jasne, pikowane, ale jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. trafiłam do ciebie dopiero dzisiaj przez komentarze ze sromody i...urzekłaś mnie-wyglądasz super,bardzo fajnie i ciekawie się ubierasz,jesteś gwiazdą na tle innych blogów.A do tego studiujesz medycynę-brawo,inteligentna osoba ma czas i ochotę (napewno w natłoku zajęć)robić też coś innego,co w dodatku całkiem dobrze ci wychodzi...POZDRAWIAM Maja

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja!:-)

    Nie przejmuj się tymi pytaniami o pieniądze, ludzie zawsze wtykali nos w nie swoje sprawy:-) A Ty się tylko ciesz, że masz takie faaajne buty!:-)

    ps. Pokazałabyś nam swoje ostatnie zakupy? Bo gdzieś mi sie przewinęło, chyba na formspringu, że kupiłaś coś nowego:-) aaa ii też chciałabym zobaczyć Twój komin, bo przymierzam się do kupna w Reserved, ale pewnie Ty masz jakiś ładniejszy;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś śliczna :-)

    zapraszam na:
    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś taka śliczna! :)
    zestaw bardzo jesienny, że tak powiem - teraz na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu - brawo za to,że nie komentujesz pewnych rzeczy :D:D
    Popełniamy grzech śmiertalny kupując buty za 700 pln :D:D zostaniemy wyklęte z kręgu zwykłych dziewczyn :D:D
    ale przecież ja zawsze dążyłam do tego żeby być niezwykłą istotą :D:D
    a Ty????
    Chociaż nasze wyjątkowość ("niezwykłość") wynika z zupełnie innych wartości niż te materialne, prawda ?? :)
    MWHATTAB

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny zestaw , zwłaszcza spodnie są w ślicznym kolorze

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Do anonimowych komentatorów: uważasz, że Ania ma "dzianych" (okropne słowo) rodziców? Uważasz, że wydaje dużo na ciuchy, jest rozpieszczoną księżniczką? No i co z tego!!! Jeżli nawet to prawda,to ma zupełne prawo do tego, żeby cieszyć się życiem i tym, co ma. Ania ma masę czytelniczek, które czekają na nowe notki i ma nie wstawiać zdjęć, nie pokazywać, co kupiła, bo ktośtam się sam utrzymuje i nie będzie go stać? Mnie też nie byłoby stać na te kalosze, ale nie zżera mnie zazdrość i nie muszę od razu obrażać właścicielki, żeby sobie polepszyć nastrój. Każdy ma inny "ciuchowy budżet" i inne priorytety. Czas zaakceptować to, że jeden może pozwolić sobie na więcej, a drugi na mniej. A "bieda na świecie"? Litości, ciekawa jestem, jak bardzo autorka tego komentarza angażuje się w walkę z biedą, skoro pozwala sobie pisać takie rzeczy... Pozdrawiam Aniu,

    Karusia21

    OdpowiedzUsuń
  47. jestes strasznie wychudzona, a tymi drogimi butami to chwalisz sie czy żalisz, sory ale wiekszosci studentow w twoim wieku na takie przyjemnosci nie stac

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże, dziewczyny aż żal czytać takie komentarze!! Jeśli tak Was boli, ze Ania kupuje sobie takie ciuchy to po prostu tu nie wchodzcie. Skąd w Was tyle jadu??!!
    P.S stylizacja fantastyczna, zresztą jak każda jedna bez wyjątku ;)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  49. karusia, pozyjesz zobaczysz jak cieżko jest zarobic na chleb a nie na jakies widzimisię butki

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy: ani się nie chwali, ani nie żali. To blog modowy, więc co Ania ma pokazywać, jak nie ciuchy i buty? Zdjęcia kotów? Napisała, ile kosztowały, bo ją ktoś o to prosił.
    "sory ale wiekszosci studentow w twoim wieku na takie przyjemnosci nie stac" No i co z tego? Anie stać, to sobie kupuje. Ty też rezygnujesz z zakupów i chodzisz w starym dresie, żeby czasem kogoś nie urazić, żeby biedniejszym nie było przykro? Poza tym, jak już używasz angielskich zwrotów, to przynajmniej zadbaj o prawidłową pisownię.


    Wybacz Aniu, ale mi już newry puszczają, jak czytam takie rzeczy. Najlepiej przeproś za to, że żyjesz;/ Ale obiecuję, że już nie będe się angażować w internetowe sprzeczki na Twoim blogu;).Pozdrawiam,

    Karusia21

    OdpowiedzUsuń
  51. zestaw jak zawsze ładny :) na Tobie wszystko wygląda super :) mam pytanie Przymierzam się do zakupienia torby http://etorebka.pl/s03.php?f=0336 czy bedzie praktyczna ?? czy fason torby pasuje tylko do eleganckich strojów?? Chciałam żeby pasowała do wielu strojów a nie tylko wieczorowych Byłabym wdzięczna za odp :) mogłabys polecić jakis ciekawy i praktyczny model dla studentki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietne sa te kalosze! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Aniu, czy planujesz zrobić notkę o pielęgnacji ciała?I o wypróbowanych dobrych kosmetykach? Lekacja makijażu w Twoim wydaniu? W komentarzach mogłybysmy przedstawić nasze ulubione i sprawdzone na 100%kosmetyki??? Pozdrawiam i całuje Małgorzatka;D

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglądasz przepięknie! jak ja Ci zazdroszcze urody i figury i włosów.. ;)
    a kalosze moze nie przezentowały się najlepiej "na sucho" na zdjeciu na fb, ale tutaj "na żywo" wyglądaja bardzo fajnie ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. a doszły do Ciebie ciuchy z loel style:)fajne są?

    OdpowiedzUsuń
  56. hej hej, sorka że nie będę pytać o fryzurę, ciuchy lub wychwalać Twojej urody, ale mam pytanie, które mnie nurtuje ;) czy musisz dodawać tylko zdjęcia na których jesteś sama? bądź ze zwierzętami?

    Ada ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Karusia21, MWHATTAB - Kochane, dajcie spokój. :-)

    Anonimowy - wszystkie nowości wkrótce w notkach. :-) Jeżeli chodzi o kominy - na razie kupiłam jeden - karmelowy z h&m, ale stale szukam innych. Jeżeli skompletuję, kominy, czapki i rękawiczki na zimę - na pewno pokażę wszystkie w odrębnym poście. :-)

    Anonimowy - ta którą pokazałaś jest bardzo fajna, ale może ta: http://etorebka.pl/s03.php?f=0411 lub ta: http://etorebka.pl/s03.php?f=0370 fajniejsza? :-)

    Małgorzatka - tak planuję i oczywiście chętnie dowiem się jakie są Wasze ulubione. :-)

    Anonimowy - doszedł płaszczyk i bluzka. Jeżeli chodzi o jakość - rewelacji nie ma, ale nie jest też tragicznie. :-)

    Ada - a jakie zdjęcia mam wstawiać? Te na których są moje koleżanki? Znajomi? Wybacz, ale pytanie troszeczkę dziwne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę ze jednak nie odpowiesz czym zajmują się Twoi rodzice, szkoda...
    Jakbyś była z nich dumna z pewnością byś odpowiedziała :)


    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Asia - Słucham?!

    Kocham swoich Rodziców i jestem z nich BARDZO dumna. Tak bardzo, że mam nadzieję, iż moje dzieci w przyszłości będą darzyć mnie takim samym szacunkiem oraz będę dla nich takim autorytetem jak moi Rodzice dla mnie...Mimo to nie widzę potrzeby ujawniania jakichkolwiek informacji na Ich temat. Szanuję prywatność Mamy i Taty.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. wudzę,że ktoś tu odwołuje się do biedy na świecie-a czy to Ani wina?Bo taki jest chyba moim zdaniem wydżwięk komentarza-nie kupuj drogich butów to poprawisz los świata...A na świecie są,byli i będą ludzie dobrze sytuowani,była i jest bieda,i nie jest zadaniem Ani ratowanie świata poprzez niekupienie tych czy następnych drogich butów,bo to nierealne.Co do jej rodziców-napewno są dobrze wykształceni i niczyja sprawa czy bogaci,skoro waszym zdaniem pomagają córce to świetnie,bo niby komu ona ma coś zawdzięczać-tylko rodzicom wychowania i swojemu wysiłkowi,przecież ma niełatwe sudia.I dajmy wreszcie spokój takim ocenom,bo w zasadzie blog nie jest dla takich dyskusji tylko o modzie,więc oceniajmy stylizacje a nie czyjąś sytuację materialną.Ja przejrzałam całego bloga wstecz i jestem zachwycona ogrodem,pieskami, stylem pisania,no i przede wszystkim ubraniami(i zazdroszczę tylko POZYTYWNIE tego wszystkiego,bo mimo,że mnie nie stać na takie buty nie będę dziecinna i nie będę nikogo krytykować,że takie nosi...).Aniu,trzymaj się:)znowu MAJA.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdecydowanie twierdzę że masz nadmiar pieniędzy...

    Życzliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja zresztą jak zawsze , bo masz fantastyczny gust! Dlatego będzie mi bardzo miło jak ocenisz moja stylizację!Zapraszam do siebie! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  63. Lepiej mieć nadmiar niż braki;-)


    Ps. Aniu gratuluje anielskiej cierpliwości, bo komentarz "Asi" przebił wszystko..
    Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie wyglądasz, świetny look :)
    xx

    http://joanne-beautifuladdiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. jeszcze tak odnośnie rozmowy powyżej, nie wystarczy posiadać drogie rzeczy, trzeba je jeszcze umiejętnie nosić, a Ty Aniu to potrafisz! z gracją, wyczuciem i elegancją. Zazdrość niszczy ludzi, to jest przykre.
    xx

    http://joanne-beautifuladdiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Sylwio..
    Masz problem co do mojego komentarza?
    Napisałam to co myślę i o co chciałam zapytać i tyle :)
    Każdy ma prawo do wypowiedzenia swojego zdania lub tez zapytac o to co chce, także błagam Cie ale nie zachowuj sie jak dzieciak zeby komus gratuolować jak twierdzisz "Anielskiej cierpliwości"
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziewczyny! Widziałyście ta torebkę w h&m? http://www.hm.com/pl/produc/93834?article=93834-A
    W W-wie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  68. amazing pics!!
    love the colours

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowny zestaw, a kalosze świetne! Bardzo mi się podobają :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Asiu... jeśli wysnuwasz takie wnioski jak to, co napisałaś, to naprawdę trudno zachować się bardziej jak dzieciak niż ty... Twój komentarz naprawdę bardzo źle o tobie świadczy.

    Zrozumcie, że to jest blog o modzie, więc skąd pytania o profesję rodziców czy zaglądanie do portfela? Nie można po prostu stwierdzić, że wy byście tyle nie wydały na kalosze i poszukać gdzieś tańszej wersji niż wylewać tu jad, że was nie stać? Zachowujecie się tak, jakby posiadanie pieniędzy było grzechem.

    Aniu, też kupiłam ten komin z H&Mu, ale niestety musiałam go oddać, bo za bardzo "obłaził" na mój płaszcz - teraz bezskutecznie szukam podobnego! Bardzo podobał mi się Twój z zimowej stylizacji z ramoneską...

    Lauren

    OdpowiedzUsuń
  71. tu anonim od torebki :) Dzięki za zainteresowanie moim komentarzem Aniu a czemu te które proponujesz mogą być fajniejsze ?? będą pasowac do większej ilości strojów czy tamta nie w Twoim guscie jest lub moze troche za poważna dla dziewczyny w naszym wieku ?? czy tamta pasuje tylko do wieczorowych strojów ?? dzięki :):)

    OdpowiedzUsuń
  72. ah śliczne nad tą wodą:))

    OdpowiedzUsuń
  73. Wybacz Asiu, ale Lauren ma rację. :-/

    Lauren - Jak mogłaś oddać takie cudeńko?! ;-) Fajnie wygląda w połączeniu z opasko-warkoczem z tej samej serii...
    Komin z zimowej stylizacji z ramoneską pochodzi z działu męskiego. Może w tym roku będą podobne...:-)

    Anonimowy - Wszystkie trzy są w moim guście i nie uważam, że mogą być dla Nas za bardzo poważne. Wydaje mi się po prostu, że te które Ci zaproponowałam, a w szczególności cała czarna - będzie pasować praktycznie do wszystkiego. Do eleganckich stylizacji i tych bardziej sportowych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ładnie wyglądasz, chociaż kalosze nie w moim stylu i cena mnie przeraża, ale na Tobie wyglądają ładnie. Tak w ogóle to straszna chudzinka z Ciebie ;) Kiedy wyjezdzasz na studia? Może przed jakiś zestaw typowo na uczelnie? I kiedyś ktoś wspomniał, że mogłabyś zrobić notkę z "wyprawką" na studia ( notesy, długopisy i inne gadżety ) byłoby super ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. No, to mnie uspokoiłaś, że nie schudłaś. Mówisz co prawda, że przytyłaś, ale... nie widać. Co do kosztownych ciuchów, to sama nie mam, ale i nie zazdroszczę, natomiast lubię oglądać inspirujące blogi na temat mody. Dla mnie jest to sposób na poprawienie sobie humoru- dobrze wiedzieć, co się nosi, jakie kolorki są akurat na topie, jak nosić ciuchy, aby wyglądać naprawdę atrakcyjnie i jak bawić się modą, bo to jest taka w sumie zabawa. Ubrania drogie czy tanie- i tak nie kupię wszystkich. A Twój blog jest po prostu świetny:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziewczyny, zazdrość to straszna rzecz! K.

    OdpowiedzUsuń
  77. Łał, kalosze przegenialne!!! Sama jestem szczupła i szukam zawsze czegoś co nie będzie mi za bardzo odstawać od nóg, a widzę ze te kaloszki sa niemal dopasowane:)

    Zapraszam do siebie:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. so presh! been searching for a perfect riding boot for fall and/or wellie for the florida rainy season

    http://www.deannachristineblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Aniu, pamiętam,że organizowałaś konkurs z Loel Syle. Możesz mi napisać jak jest z jakością ich ciuchów? Upatrzyłam sobie kilka rzeczy, ale trochę się boję.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Stylioki - Tak jak już wspominałam - nie jestem zachwycona, ale tragedii też nie ma. ;-) Po prostu musisz pamiętać o tym, że japonki są od nas dużo niższe i drobniejsze. Koszulkę, którą zamówiłam w rozmiarze UNIWERSALNYM ( na modelce była długa i luźna ) okazała się obcisłą XS...
    Czekam jeszcze na sweter, który na zdjęciu wygląda na rozmiar XXXXXL, więc może okazać się idealny. :-D

    OdpowiedzUsuń
  81. jestes po prostu cudowna! przejżałam troche postow wstecz i musze stwierdzić, ze masz genialne wlosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. anonim od torebki :) Dziekuję za radę i opinię :) wezmę ją na pewno pod uwagę:)Twój blog śledzę od dłuższego czasu i może nie dodajesz notek tak często, ale w przeciwieństwie do większości blogerek dbasz o komentujących, odp na pytania i w ogóle :)bardzo to cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Prowadzę tego bloga dla moich czytelniczek, więc chętnie odpowiadam na wszystkie pytania. :-)
    Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru odnośnie torebki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Aniu :)
    Mam pytanie czy mogłabyś mi doradzić?
    Mam średniej długości rude włosy ( naturalne ), piwne oczy i chciałabym wiedzieć jakiego koloru rzeczy pasowały by do mnie najbardziej?:)

    Pozdrawiam ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Aniu Ty kupiłaś te kalosze, czy je dostałaś w prezencie?

    OdpowiedzUsuń
  86. Jesteś super :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Gorgeous blog! You're such a beauty! :)
    xx from Munich

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. cudowne kaloszki :) wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Aniu :)
    Mam pytanie czy mogłabyś mi doradzić?
    Mam średniej długości rude włosy ( naturalne ), piwne oczy i chciałabym wiedzieć jakiego koloru rzeczy pasowały by do mnie najbardziej?:)

    Pozdrawiam ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystko jest idealnie zgrane:) Uwielbiam, kiedy każdy kolor, materiał, krój są świetnie dopasowane.
    Pozdrawiam!
    Magda z makilook.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. piękna stylizacja, uwielbiam takie zestawienie kolorów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Jejku..zupełnie przez przypadek zaczęłam czytać komentarze i żałuje:P po pierwsze się nimi zmęczyłam( w sensie treści, nie ilości) a po drugie przez tą ludzką zawiść zepsuł mi się humor..
    Jak dla mnie kalosze super bo to zdecydowanie moje ulubione obuwie na jesień no i jak zwykle świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ania Ty piękny człowieku!!;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale fajnie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja;)
    Pozdrawiam!
    P.S Piękny widok !

    OdpowiedzUsuń
  95. Ile kosztowały spodnie,dawno je kupiłaś? Mają świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Elline - 89,99. ;-) Link: http://sklep.moodo.pl/spodnie/spodnie,451

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)