wtorek, 27 września 2011

NIVEA

Witajcie! :-) Tak jak wspomniałam w jednym z ostatnich postów - dostałam prezent od firmy NIVEA. Są to nowości z serii NIVEA Visage Pure Effect, które mają działać oczyszczająco, ale dbać przy tym o odpowiednie nawilżenie skóry oraz nowe pomadki : Nivea Vitamin Shake Żurawina i Malina oraz kojący Nivea Balsam Sos Lip Repair. Z przyjmnością  wypróbuję owe nowości, a za jakiś podzielę się z Wami moją opinią. ;-)



A może któraś z Was miała już okazję coś wypróbować? Koniecznie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.  :-)

42 komentarze:

  1. Niestety nie miałam okazji, ale czekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam od dłuższego czasu żel-peeling- maska Przy codziennym użytkowaniu były super efekty :) (mniej wyprysków lub w ogóle) niestety zaniedbałam i efekt osłabł Nie polecam dla osób o wrażliwej skórze (piecze)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pomadke malinową,i jestem z niej zadowolona. Ładnie pachnie ; ))

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale chyba coś kupię ^^ Tylko najpierw poczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jeszcze niestety nic nie próbowałam, więc tym bardziej czekam na recenzje!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Nivea Visage, więc jestem ciekawa rezultatów Twoich testów:)

    a tak na trochę inny temat - na dniach wybieram się do fryzjera (kusi mnie fryzura na dłuższego boba i noszenie go lekko potarganego), ale jak tak patrzę na te Twoje włosy to dochodzę do wniosku że nie ma chyba fajniejszej fryzury;)

    Lauren

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu :)
    Balsam do ust SOS Lip repair jest CUDOWNY :)
    Na początku wydawał mi się dziwny, nieodpowiedni ale szybko zmieniłam zdanie i teraz się z nim nie rozstaje !! :)
    Chciałabym wiedzieć jak sprawdzi się ta druga pomadka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam, że są świetne, ale sama nie testowałam :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa jak ocenisz działanie termożelu oraz All-in-1 :)

    Natomiast pomadka żurawinowo- malinowa przy najbliższej okazji powiększy moją kolekcję :)

    Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co pisałaś nie masz problemów z cerą ani niedoskonałościami, więc Twoja opinia na temat tego czy te produkty do twarzy rzeczywiście działają nie będzie do końca trafna.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pomadka żurawionowa jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lauren - NIE ŚCINAJ, podetnij końcówki. ;-)

    Anonimowy - pociągnęłam raz usta tym balsamem i faktycznie jest ok! Fajnie chłodzi. ;-)

    Asia - zapach kuszący, to fakt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogłabyś zrobić jakąś stylizację w której będziesz miała kucyka. Zastanawiam się jaką ma objętość.:)

    Pozdrawiam Blanka

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam pomadkę malinową.;D Bardzo fajna.:**

    OdpowiedzUsuń
  15. napisz koniecznie jak się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedyś pomadki,są bardzo fajne,innych kosmetyków tej firmy nie próbowałam,ale może teraz się skuszę na coś...:)MAJA

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam okazję wypróbowac żel-piling-maska (to byla próbka z jakiejś gazety) i powiem Ci Aniu, że rewelacja. Polecam, polecam. Mam właśnie zamiar go sobie sprawić.
    Jola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam SOS Lip Repear-jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. a czemu nivea przysyła Ci takie prezenty?:) a ta seria anti-spot to chyba jakaś pomyłka-Twoja idealna cera nie potrzebuje raczej takich specyfików;) a własnie... czym myjesz buzie na co dzień, jakim żelem?

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. używam All-in-1 od pół roku i uważam że jest naprawdę super. zanim zaczęłam go używać miałam dość dużo wyprysków a teraz nie mam ich wcale:) tylko trzeba go stosować codziennie. POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na recenzję

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądając poprzednie posty, stwierdzam, że masz niezwykłą urodę no i włosy! Ale tego się nie da nie zauważyć i pewnie często o tym czytasz. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu a ja mam do Ciebie pytania troche nie zwiazane z notka;)
    1. Czy mozesz napisac cos wiecej o zapachu Marry Me Lanvin? Jaki jest Twoim zdaniem?
    2. Na ktorym ze zdjec (chyba z marca?) widzialam taka ladna biala, metalowa rame lozka. Gdzie je kupilas?

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekałam na ten post :) Jako fanka pomadek Nivea na pewno wypróbuję tę żurawinową.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie mam, ale uwielbiam pomadki.
    Więc czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam żelu rozgrzewającego i według mnie jest po prostu genialny - i naprawdę działa

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam z nimi do czynienia, ale bardzo interesują mnie pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stosujcie preparatów drogeryjnych na swoje buzie! Co najwyżej pomadka ochronna jest dopuszczalna.

    OdpowiedzUsuń
  29. używałam kiedys pomadek ochronnych Nivea i działały na moje spękane, wysuszone usta jak żadne inne. obecnie z Nivei używam tylko kremu ale też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ania jakbyś się ubrała na ślub tylko do kościoła?
    doradzisz mi coś?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na opinię.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://famme-actuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. taaa,i ty nie reklamujesz kosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, czy uważasz, że apaszki w panterkę są ok? Kupiłam sobie taki duzy komin w HM i zastanawiam się, czy nie wymienić go na zwykły brąz? Co myślisz?
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ania M. - Nie wymieniaj! Panterka jest świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Monika - jako gość czy Panna Młoda? :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam pytanie... jak nawiazac wspolprace z jakakolwiek firma?

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam pomadki z nivei :)

    zapraszam do mnie :)
    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. to niemoralne być tak ładnym i przy tym mieć tak piękne włosy :C doprowadzasz mnie do depresji :C
    Jak o nie dbasz? tzn jakich odżywek używasz?

    OdpowiedzUsuń
  39. wpadnij http://g-kosmetyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam tą pomadkę ,ale mi się
    zgubiła

    OdpowiedzUsuń
  41. pomadka sos jest świetna polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)