niedziela, 18 września 2011

HORSES!

Mimo, że botki z frędzlami bywały modne już wielokrotnie - ja przekonałam się do nich dopiero w tym roku.Pierwsze skojarzenie gdy na nie patrzę? Moja ulubiona bajkowa postać z dzieciństwa - POCAHONTAS i może właśnie dlatego wydaje mi się, że są świetnym uzupełnieniem stylu boho.
Dziś ze względu na pogodę połączyłam je z legginsami, zwiewną tuniką oraz szerokim swetrem, ale wkrótce w zupełnie innej, typowo jesiennej odsłonie. ;-)







botki, legginsy, tunika - h&m, sweter - new look

107 komentarzy:

  1. nigdy nie mogłam się przekonać do frędzli, ale tej jesieni chyba jednak się skuszę na coś z frędzlami :) co robisz, że masz takie puszyste włosy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila - nic. Takie są. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. woowwwwwwwwwwww!!!!!
    Aniu przepieknie wygladasz <3

    lilka

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneczko cudnie :)! I konie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno kupowalas ta tunike i sweter?
    Damroka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz :) i również uwielbiam (ba! kocham) konie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu co myslisz o oryginalnych melliskach? Warte swojej ceny? Zastanawiam sie nad zakupem, w najblizszym czasie spedze sporo czasu w cieplych krajach, polecilabys jakis model z klapek lub sandałkòw?

    OdpowiedzUsuń
  8. such a lovely pictures! nice shoes!:)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 zdjęcie najładniejsze :)super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz olśniewająco! Piękny jesienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całość bardzo fajna ! podobają mi się bardzo buty no i oczywiście koniki :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Damroka - sweter rok temu, a tunikę w lipcu. :-)

    Anonimowy - szczerze? jeszcze kilka miesięcy temu powiedziałabym pewnie, że warto i sama zastanawiałam się nad kupnem. dziś? uważam, że są przereklamowane i zdecydowanie nie warte ceny, ale wyglądają uroczo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty i sweter :D ogólnie, baardzo mi się podoba :) i świetne zdjęcia :D

    truffle

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy te same buciki, też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. awww! this pics are so cute <3 love them!

    toodles,
    The Indie Chase Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, doszly ubrania z loel style ? Jak wrazenia?

    OdpowiedzUsuń
  17. prosimy o większe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy - Doszedł płaszczyk i bluzka, czekam jeszcze na sweter. Wrażenia? Nie ma tragedii. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie butki. Bardzo podoba mi się ta tunika i legginsy.;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemny zestaw :) mnie też dopiero teraz przekonują te buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te buty. możesz odpowiedzieć, co robisz, ze masz takie puszyste włosy? zazdroszczę;) pewnie wiele daje im to, że są kręcone...

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Ci w brązach ;)
    mi też takie frędzlowe botki kojarzą się ze strojem indiańskim, m.in. z historią o Pocahontas [chociaż ona chyba biegała boso ;P]
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, bardzo mi się podobają. I sweterek też super! :D

    __________
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. tak Ci wszystkiego zazdroszcze....:(
    jestes po prostu idealem pod kazdym wzglede,.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło - może to słabo brzmi, ale lubie rozkoszować się widokiem nad Twoim blogiem :)))

    http://fromtheworldofthumbelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. masz przecudowne włosy! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś świetna, ale w dodatku o ile jeszcze to możliwe- z każdym dniem piękniejsza. Super zdjęcia:) Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o Loel Styl to nie ma tragedii czy warto kupować? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudowne zdjecia:)kocham konie ;))moje hobby od 7 roku zycia;)ladne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia. Butki mi się jak najbardziej podobają i cały czas nie mogę się nadziwić jakie masz geste włosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Thumbelina - coeszę się baaardzo, że lubisz mojego bloga! ;-)

    Anonimowy - chyba nie...;-) ale dziękuję za tak miłe słowa! :-*

    Anonimowy - płaszczyk jest ok, ale bardzo cieniutki, bluzka z kolei jest mała ( to był rozmiar uniwersalny, więc myslałam, że będzie luźna - okazała się obcisła. ;-D ). Z niecierpliwością czekam na sweter - na zdjęciach wygląda na rozmiar XXXL więc powinien być w sam raz...;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ups, też zamówiłam bluzę i też rozmiar był uniwersalny....

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zawsze wyglądasz przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  34. :) przymierzalam te leginsy w h&m gdyz sa switne! niestety mam za grube i krotkie nogi do nich;( dziekuj Bogu za swoja piekna figure Anno:)ciekawy blog, wspaniala, naturalna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny klimat zdjęć wraz z Twoim outfitem tworzą idealną całość ;) jest magia! pozdrawiam Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, Ty chudzielcu piękny brązowy jesienny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu czy masz pocieniowane włosy? Czy tylko przód? Jesteś zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia! A Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia, piękne konie i Ty świetnie wyglądasz....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia super:) Bardzo ładnie Ci w tych kolorach:) Też jako mała dziewczynka byłam zakochana w Pocahontas:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba mimo wszystko zaryzykuje i kupie sobie melisski, Aniu doradz mi prosze co do modelu, ktory jest fajny, bo mam problem z wyborem;) chodzi o twarte buty, czyli wchodza w gre sandalki lub klapki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne zdjęcia Aniu, a zwłaszcza z konikami.

    Niedawno też kupiłam sobie identyczny sweterek.
    Czasami mam wrażenie, że w mojej garderobie posiadam identyczne ubrania jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  43. najpiękniejsza i najsympatyczniejsza istotka w sieci. :)
    a zdjecia pelne uroku i maja fajny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy - te są całkiem fajne, a przede wszystkim płaskie i możliwe, że wygodne. ;-)

    link: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/cb/a/AAAADN9KLhgAAAAAAMuiEQ.jpg?v=1274489955000

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz niesamowicie! idealnie <3

    Zdrowiej kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna jesteś <33. Oglądając ciebie starsznie zadroszcze Ci włosów ( ja ze swoimi mam starszny problem, bo mi się puszą -.- ) oraz sylwetki. Piękna jesteś ;)

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczna sesja!!!
    Genialny outfit, botki rewelacja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia! Ja też kocham konie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Super te botki są, a koniki piękne, sama mam konika :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jakie ty masz cudne włosy,strasznie Ci ich zazdroszczę!!!
    http://satine.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne zdjęcia, włosy i cała stylizacja - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś nominowana, szczegóły na moim blogu :)

    Pozdrawiam seredecznie :)

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. w zeszłym tygodniu zamówiłam takie czarne butki ;d śliczny zestaw, zachwycają mnie Twoje włosy <3

    Też uważam, że lilou ma piękniejsze wyroby, ale zdecydowanie nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Konie to jedne z najcudowniejszych zwierząt na tej Ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  55. konie! :)
    cudowne masz te włosy, ah jak ja bym chciała mieć tyle na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudna jesienna stylizacja! Naprawdę, bardzo mi się podoba :)

    Czy mogłabyś kiedyś zrobić zdjęcia swojego pokoju? Ciekawa też jestem co nosisz w torebce!

    Buziaki! :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  57. jestes przepiekna!
    podziekuj fotografowi- zdjecia sa rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękna dziewczyna i piękne konie!

    OdpowiedzUsuń
  59. ja się chyba nigdy nie przekonam do frędzli...
    masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj, Kruszynko :)

    Kocham konie - to urocze stworzenia. Od dawna marzy mi się posiadanie swojego rumaka :)

    Prawdą jest, że dziewczyny lubią brąz :) Mam ochotę kupić sobie coś właśnie w tym kolorze.

    Niesamowicie eterycznie wyglądasz na tych zdjęciach. Czy Ty aby nie jesteś istotą pozaziemską? A może nimfą? Przyznaj się ;)

    Pozdrawiam serdecznie z Zielonej Wyspy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Taita - Dziękuję za tak miłe słowa. Niestety muszę Cię rozczarować - jestem najzwyklejszą dziewczyną w świecie. ;-)

    Pozdrawiam Cię ciepło.

    P.S Marzenia się spełniają...:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiamy bloga i zdjęcia,z notki na notke piękniejesz ;))
    Pozdrawiamy i dodajemy do obserwowanych.
    Three Wishes

    www.threexwishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie wyglądasz. Jestes niesamowicie kobieca i urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. serio, masz jedne z najpiekniejszych wlosow jakie widzialem<3

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia, ach te Twoje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu cudowne zdjęcia!! Chyba w każdym komentarzu piszę Ci, że wyglądasz nieziemsko, ale naprawdę Twoja uroda zapiera mi dech i zazdroszczę!! :D a do takich butów jeszcze osobiście się nie przekonałam;)

    OdpowiedzUsuń
  67. witaj Anno!:) to mój pierwszy raz na Twoim blogu, aż wstyd się przyznać:) jestem zachwycona! profesjonalizm, przemyślane stylizacje i wpisy. Jestem Twoją nową fanką! do tego już ubóstwiam Twoją urodę:) pięknie Ci w koku:)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl !:*

    OdpowiedzUsuń
  68. please tell me, what ist your secret for your perfect body? *_*

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz ślicznie w tej scenerii, buty są przecudowne i rzeczywiście mi tez kojarzą się z tą bajką ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. piękna sesja, cudowne konie

    OdpowiedzUsuń
  71. świetna sesja, jesteś bardzo ładna !!
    Miłe zaskoczenie. Będę wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  72. Anno, Anno...oddalabym wszystko za taki wygląd i studiowanie medycyny. Mam ndzieje, ze doceniasz to co masz.

    OdpowiedzUsuń
  73. Post bardzo klimatyczny i wyglądasz wyjątkowo eterycznie.Uwielbiam Cię w takim naturalnym wydaniu-najpiękniej podkreśla Twoją urodę.
    Przeraziły mnie jednak niektóre wpisy powyżej."Oddałabym wszystko za taki wygląd i studiowanie medycyny".Czy naprawdę tyle ludzi jest niezadowolonych ze swojego życia?? chciałoby być kimś innym?Rozumiem, ze ciężko jest poczuć się piękną - chociaż to kwestia zauważenia własnych zalet - studiowanie medycyny jest przecież ogólnodostępne...to kwestia podjęcia wyzwania... i ciężkiej pracy - przede wszystkim cieżkiej pracy i samozaparcia .
    Dziewczyny - zamiast marzyć o życiu innych ludzi - po prostu zawalczcie o swoje własne !!!!!!!

    Jestem pewna,że Ania docenia to co ma.
    Życzę Ci żebys zawsze miała wszystko...
    Szkoda tyko - że ten blog nie jest w stanie pokazać pracy jaką trzeba wkładać w to żeby nasze życie takie właśnie było.
    Ludzie dostrzegają jedynie idealne życie - a przecież Ania także musiała i musi o nie walczyć - walczyłaś o studia medyczne...walczysz o to, żeby je skońzcyć i stać z nami przy operacyjnym stole... jestem pewna, ze Twoi rodzice walczą o to , zebys miała zaplecze finansowe.. Twój mężczyzna razem z Twoją Rodziną stara się zapenić emocjonalne szczęście...
    Nic nie przychodzi bez wysiłku...
    piękny dom... ogród, uroda... dobre studia, czyli SZCZĘŚLIWE ŻYCIE okupione jest wielką pracą :) i Ania razem ze swoimi Bliskimi ją wykonuje !!!!
    MWHATTAB

    OdpowiedzUsuń
  74. Woow Aniu jakże Ty pięknie wyglądasz!
    Wspaniała stylizacja<3
    A butki, no cóż marzenie ;)

    pozdrawiam serdecznie
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  75. MWHATTAB - jak miło czytać Panią Doktor nie tylko na formspring'u. :-)

    W stu procentach się z Tobą zgadzam. Kiedyś usłyszałam dwa fajne przysłowia:
    1. Kto się nie leni, zrobi złoto z kamieni.
    2. Cierpliwością i pracą ludzie się bogacą.

    Nie chodzi w nich wyłącznie o bogactwo finansowe, ale przede wszystkim o nasze wykształcenie, miłość, przyjaźń, pozycję społeczną itp. Dlatego myślę, że wspaniale odzwierciedlają to co napisałaś. Jesteśmy kowalami własnego losu i nikt niczego za nas nie zrobi. Możemy przesiadywać całymi dniami przed komputerem, marnując swój cenny czas albo spędzać go na realizowaniu swoich planów. Marzenia ot tak się nie spełnią. Nie można oczekiwać rezultatów bez włożenia w to pracy i energii. A jeżeli droga do wyznaczonego celu jest bardzo długa i problematyczna - proponuję powtarzać sobie motywujący cytat: "Wejdź na pierwszy stopień, nie musisz widzieć całych schodów, po prostu wejdź na pierwszy stopień." ;-)

    Pozdrawiam. :-*

    OdpowiedzUsuń
  76. Jesteś śliczna! I masz piękne, puszyste włosy :-) Fajne butki!

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  77. a skąd sweter?

    OdpowiedzUsuń
  78. jeden post o twoim make up'ie

    OdpowiedzUsuń
  79. Aniu, nie wiem, jak dostac sie na formspring :( prosze - zrob instrukcje

    OdpowiedzUsuń
  80. :) tutaj też oczywiście zaglądam :) Patrząc na Ciebie mam wrażenie, że widzę siebie sprzed 10 lat :) Marzenia z chirurgią plastyczną na czele :) szkołą muzyczna z fortepianem jako instrumenterm głównym też mam zaliczoną :) chęć bycia zadbaną, kobiecą i modnie ubraną mimo dość męskiego zawodu :)
    I cieszę się,że będzie Nas więcej :)
    Trzymam za Ciebie mocno kciuki :)
    Czasami denerwuje mnie jak widze komentarze, z których wynika, że wszystko dostałaś na tacy i jakie to życie jest niesprawiedliwe... widzą tylko skutki, końcowe sukcesy ... szkoda, ze nie dostrzegają ile stopni schodów musiałyśmy pokonać żeby być tutaj, gdzie jesteśmy :) i że po prostu na to zasłużyłyśmy :)
    MWHATTAB

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy - 1. Załóż swoje konto klikając w 'SIGN UP'. 2. Wejdź na 'http://www.formspring.me/annaaaanna' i kliknij w zielony pasek 'Request to Follow annaaaanna'. 3. Dotyczy już tylko i wyłącznie mnie - zatwierdzam Twoje zgłoszenie. :-)

    MWHATTAB - Mam nadzieję, że wszystko uda mi się tak jak Tobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Droga Aniu,
    wspominalaś kiedyś, że poszukujesz sukni na slub brata. Mam prosbe czy moglabys podrzucic zdj czy tez fason sukni swojej bratowej:) Poniewaz w styczniu wychodze za maz i juz nie mam sil na poszukiwania;p
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  83. Kasiu, my na szczęście mamy jeszcze trochę czasu, ponieważ u nas ten wielki dzień w czerwcu. :-) Jeżeli chodzi o suknię - miesiąc temu byłyśmy przekonane do tej: http://4.bp.blogspot.com/_V6HQpxprc_k/TOI4VspD77I/AAAAAAAAACY/QOR9PkRHRZY/s1600/pronovias+alfa.jpg Jednak nowe kolekcje na sezon 2012 tak nas oczarowały, że postanowiłyśmy wznowić poszukiwania i przymiarki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne zdjęcia. Masz piękne włosy - zresztą cała jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Myślisz, że falbanki na sukniach slubnych to to co bedzie modne w 2012r? Bo zastanawiam sie nad ta suknia http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.we-dwoje.pl/p/s/43/11/3/41579/1_piekna_wloska_suknia_slubna_eddy_k_milan.jpg&imgrefurl=http://www.we-dwoje.pl/piekna%3Bwloska%3Bsuknia%3Bslubna%3Beddy%3Bk%3Bmilano%3Bmodel%3Bmd%3B01,ogloszenie,41579.html%3Ffoto_id%3D1&h=408&w=376&sz=44&tbnid=auVKwyiNzo7HJM:&tbnh=90&tbnw=83&prev=/search%3Fq%3Deddy%2Bk%2Bmilano%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=eddy+k+milano&docid=bWjCJW5sLBPsMM&hl=pl&sa=X&ei=rCt7TriLAcWYOt-X7bsC&ved=0CEMQ9QEwBA&dur=589 (w salonie wyglada lepiej) tzn ma troche wiecej falban:)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  86. Falbanki nadal są obecne w kolekcjach na rok 2012, więc jeżeli Ci się podobają - śmiało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. ehhh juz sama nie wiem a czasu craz mniej:( Suknie syreny sie mi bardzo podobaja ale nie czuje sie w nich komfortowo;/ w prostycz czuje sie super ale przy moim rozmiarze 3 wygladam jak wieszak.. w kazdym salonie panie proponuja mi wlasnie uknie typu rincessa i powiem szczerze nawet niezle sie czuje w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  88. `Syrenkę` lub prostą będziesz mogła założyć na jakiś bal, a na `księżniczkę` drugiej okazji nie będzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cześć Ania,
    możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś buty i ile kosztowały?
    Nie mogę niczego znaleść... a Twoje wg. mnie są niezłe:)


    ala

    OdpowiedzUsuń
  90. Kiedy nowy post?:)

    OdpowiedzUsuń
  91. DZieczyny - jeżeli chodzi o suknie ślubne - szczególnie jeżeli któraś marzy o unikatowej sukni - Dom mody Cymbeline :) i projekty Dory Krincy :) ciężko jest znaleźć ją wsród typowych atelier ślubnych :) ale niektóre suknie ma naprawdę niepowtarzalne :) i przede wszystkim misternie wykonane... Mi Dorota projektowałą wszystko - suknię, biżuterię... nawet buty :) jest naprwadę mistrzynią - jej atelier mieści się w Łodzi - z tego co wiem to jeszcze daje się ją namówić na indywidualne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne konie , piękne konie a potem je wpierniczacie:/ Aniu a czy Ty jesz mięso czy jesteś wegetarianką?:)


    AMNA

    OdpowiedzUsuń
  93. Aniu, czy możesz napisać coś o swoim sposobie odżywiania? Wiele dziewczyn jest pewnie ciekawych, jak utrzymujesz tak szczupłą sylwetkę.

    pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak to się stało, że ominęłam tą notkę? :( Cudowne są te zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajne zdjęcia:) zazdroszczę włosów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)