piątek, 23 września 2011

GOODBYE SUMMER

Ostatni dzień kalendarzowego lata zobowiązuje do wstawienia typowo letniej, przepełnionej słońcem stylizacji choćby nawet pogoda tego dnia wpisywała się idealnie w klimat jesieni...





sweter, i spodnie - h&m, bransoletki i wisiorek - lilou, sandałki - atmosphere

Pożegnanie z latem osłodził mi prezent od firmy NIVEA - perłowy kuferek wypełniony nowościami z serii NIVEA Visage Pure Effect oraz nowymi pomadkami. Wkrótce więcej informacji na ten temat..:-)

90 komentarzy:

  1. Aniu jestem wielką fanką Twoich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja, wyglądasz bardzo kobieco i przeuroczo!!!! Dodałam oczywiście do obserwowanych!!! Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zerkniesz:)
    pozdrawiam:*:*:*:*!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym Ci ukradła ten sweterek, ostatnio mam manię pasków... nie odpisałaś mi ostatnio - co robisz z włosami, że są takie puszyste?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jak oprócz zdjęć też piszesz notki .. ;)
    a ostatnio coś mało tego tekstu !

    OdpowiedzUsuń
  6. love your sveater!!
    awesome colours

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie popularny jest ten sweterek ostatnio ;) Ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i jak zwykle piękne zdjęcia!
    Kwitniesz, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne sandałki.:D Śliczne zdjęcia i stylizacja.;D ;* Pozdrawiam.;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja! Strasznie podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki masz rozmiar tego sweterka? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja....te twoje włosy...o matko piekne

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamila - myję codziennie i suszę włosy z głową spuszczoną w dół - to wszystko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. widze,że i Ty jesteś fanką biżuterii lilou,jest genialna prawda? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś przepiękna, masz niesamowitą urodę i figurę pewnie każdy Ci to mówi;) Kochana stylizacja ciekawa, minimalistyczna i to mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny sweter!! :D ja właśnie poszukuję inspiracji na jesienne zakupy :) widzę, że ten H&M muszę odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne są te sandałki, stylizacja bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. perfectly imperfect - prawda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jakie kolory sznurków mają twoje Lilou ? ;))

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba ten zestaw :) szkoda, że to już pewnie ostatni letni :( :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, jaki masz rozmiar tego sweterka, bo ja mam taki sam, tylko na mnie jest o wieeele krótszy, a noszę rozmiar taki sam jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy - S.

    Asia - czekoladowy, brązowy i czerwony. :-)

    Mejdinka - zgadłaś. :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. też miałam zrobić notkę na pożegnanie lata ale cięzko znaleźć czas ;D
    boskie widoki w tyle ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze jestem zachwycona:) Aniu, miło by było jakby wpisy na blogu pojawiały się częściej (ale rozumiem, że każdy ma swoje życie, obowiązki itd.)
    Pozdrawiam
    Sylwia:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu dziękuję za odpowiedź. Ja też mam swoje Lilou ale musze wymienić sznurek i zastanawiam się na jaki kolor i chyba wymienie na czekoladowy ; ))

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) Podoba mi się to połączenie brązu i różu. Masz wspaaaniałe włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny sweterek....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  28. like the outfit!

    www.diary-of.mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ... skoro ostatnio polubiłam karmel, to i tę stylizację lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz na strasznie sympatyczna dziewczynę!:-)
    O i moj ulubiony sweterek w roli głównej!:)

    Jeszcze mam pytanie z innej beczki: co chciałabyś dostać w prezencie na święta, czy tez inne okazje? Generalnie o jakiej rzeczy materialnej teraz marzysz:)

    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja mój sweterek...Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super sweterek!

    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz ;) te kolory zdecydowanie di Ciebie pasują i pdkreślają Twoją urodę. baaardzo mi się podoba ten zestaw ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny sweterek, a Ty jak zawsze urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co zrobić, żeby mieć takie piękne, bujne włosy? Cudowne! Jestem zachwycona!
    I to uczesanie z 31 sierpnia...świetne!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia:) będę wdzięczna jeśli napiszesz jakim sprzętem robione :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie Ty masz cudowne włosy <3
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz boskie włosy <3 <3 <3!

    zapraszam do mnie http://myhandmadedress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz cudownie bujne włosy <3!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu zdradzisz w jakim mieście studiujesz? Często przyjeżdżasz do domu w ciagu roku akademickiego?

    Stylizacja bardzo fajna:)
    pozdrawiam ciepło

    Aga.

    OdpowiedzUsuń
  41. az sama nie mogę uwierzyć ale pierwszy raz mi się srodnio podoba. trochę nijako.zdjecia tez srednie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Omg these pictures are amazingg!! Cute outift =)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz naprawdę pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. szału nie ma, poza tym nie cierpie kupowac w h&m i tam nie kupuje, bo co druga dziewczyna na ulicy wyglada tak samo, ten sweter widzialam juz wielokrotnie

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie dobrałaś kolory :) piękne zdjęcia mają cos w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem wielka fanka Twoich cudownych wlosow!! brazowy to niewatpliwie Twoj kolor! w polaczeniu z tym rozem bosko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny sweter. Uwielbiam takie, które zaklada się przez głowe, a Twój ma w dodatku piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć Ania,

    widzę, że wiele dziewczyn Ci zazdrości tego co masz..
    uważą, że wszytko dostałaś na tacy.
    guzik prawda.
    Wszytko Twoja ciężka praca.
    Mój ojciec jest chirurgiem plastykiem, a ja?
    ja powinnam kończyć teraz studia, ale nie kończę dlaczego?
    dlatego, bo uważałam, że zawsze wszytko będę miała pod nosem.
    gratuluje wyboru! ja chodź miałam wielką szanse to jej nie wykorzystałam.
    Oczywiście wszytko mogę jeszcze naprawić
    i ku temu dążę, ale kupę czasu zmarnowałam.

    Jeszcze raz gratuluję Tobie!
    i, gdy juz zostaniesz chirurgiem to wsunę Ci się pod skalpel :)
    hehe wkońcu tato nie będzie ciął córki :)



    ZGD

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweterek jest boski, ale twoje włosy..ahh cudoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne jesienne kolory, sweter przepiękny :) całość bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle mi się podoba :) Nie mogę się już doczekać wpisu o Nivea. Jako, że jestem fanką pomadek Nivea zaintrygowałaś mnie zapowiedzią nowych ;) Z niecierpliwością czekam na wpis :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. You look so beautiful! You are so gorgeous!!! Your blog is just amazing! I am now following!!! Maybe you'll have time to visit my blog:)
    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. no cunie no ! :))

    pozdr xox

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu a torebkę jaką miałaś w tym dniu?

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajnie wyglądają te dwa kolory obok siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale masz piękne włosy:) strasznie ich dużo:) Piękna stylizacja, lato niech żałuje, że już odchodzi !

    OdpowiedzUsuń
  57. Patrycja - nie miałam. :-)

    Kassandra - Thank You so much! :-)

    Szafiareczka - pomadki są ach i och! :-D

    ZGD - Najważniejsze, że w porę uświadomiłaś sobie, że coś jest nie tak. :-) Trzymam bardzo mocno za Ciebie kciuki. :-*

    OdpowiedzUsuń
  58. ANIUUUU!!!!! czy to Ciebie widziałam dziś w h&m z Mamą? tak fajnie wyglądałyście..rozesmiane i sympatyczne.( galeria biała, białystok )Jestem pewna, ze to Ty. Chciaaby,m się tylko upewnić...

    P.S twoje piękno i naturalnosc są niepodważanle! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem czy mnie, ale faktycznie byłyśmy dziś w galerii białej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz najpiekniejsze włosy na swiecie :D i wgl cała jestes sliczna : P A outfit przyjemny i ładny : )

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak promiennie! Czemuż to lato od nas odeszło? ;(

    OdpowiedzUsuń
  62. Wróci...teraz przed nami piękna zima, święta, sylweter, wiosna...;-) Wszystko ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  63. Skromnie i uroczo!!

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. najładniejsze są sandałki:) Te zdjęcia są jakieś dziwne...rzeczywiście robiłaś je nad wodą, czy to jakaś fotomanipulacja?;)
    pozdrawiam
    Inga

    OdpowiedzUsuń
  65. Hehe muszę to napisać, wyglądasz jak KRÓL LEW z tą swoją grzywą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Inga - robiłam nad wodą. rozmyte jest tło, może dlatego...:-)

    Anonimowy - :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. genialny sweter! nigdy nie pomyślałabym, że połączenie karmelu z różem może być aż tak efektowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczne kolory swetra ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystko jak zwykle wygląda idealnie. :)))
    Kiedy nowy post? nie możemy się doczekać!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczny seterek :)
    oczywiście dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Nowa notka wieczorem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny sweterek:) No i piekne masz wlosy :)

    zapraszam do siebie na:


    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wieczorem nowa notka?? Już nie mogę się doczekać!!


    Karusia21

    OdpowiedzUsuń
  74. Karusia21 - Wieczorem, wieczorem - typowo jesienna. ;-)

    ( Miło Ciebie tutaj widzieć. :-))

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny sweter!:) Piękna jesteś:)

    Zapraszam do mnie:)M.in na konkurs:)

    http://sheepkowaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. jestem zakochana w Twoich włosach! ciezko mi uwierzyc,ze w tak prosty sposob uzyskujesz tak niesamowity efekt ;) Twoj blog to dla mnie duza inspiracja ;) pozdrawiamjestem zakochana w Twoich włosach! ciezko mi uwierzyc,ze w tak prosty sposob uzyskujesz tak niesamowity efekt ;) Twoj blog to dla mnie duza inspiracja ;) pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam te Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Stylizacje są swietne, ale twoje włosy to dla mnie numer jeden - będą mi sie teraz po nocach śniły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)