poniedziałek, 5 września 2011

BLACK DRESS

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać sukienkę, która jest moim numerem jeden na nadchodzącą jesień.;-) Spodobała mi się, ponieważ jest dopasowana w talii i ma rozkloszowany dół, a te dwie cechy sprawiają, że jest bardzo kobieca i dziewczęca jednocześnie.
Dziś w wersji letniej, ale już niedługo sprawdzi się idealnie w połączeniu z kryjącymi rajstopami, grubym kardiganem i wysokimi kozakami...;-)




Pamiętacie o konkursie, w którym  czekają na Was 3 marynarki? ;-) K L I K

109 komentarzy:

  1. prosta i elegancka, czyli taka jak być powinna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo kobieca :)
    ładne nogi tak nawiasem

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ma rzeczywiście bardzo kobiecy krój, wyglądasz bajecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, skromna i elegancka :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie fason tej sukienki. Torba -super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, błagam podpowiedz z czym nosic ta beżowa koszule w kwiatkii?
    Damroka

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka! ma praktyczbie taką sama skienkę tyle, ze czerwoną i z zary, jakie te firmy sa podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna sukienka, musze kupic taka sama! ;)


    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno sprawdzi się na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Damroka - specjalnie dla Ciebie, jutro stylizacja w koszuli w kwiatki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki o Wielka!;)
    Damroka

    OdpowiedzUsuń
  13. oo hm wypuscil swoja wersje zarowej sukienki!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Outfit i tak jest obłędny :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie nażekaj! BARDZO LADNE ZDJECIA. :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu dawno kupiłaś tą sukienkę? :)
    pozdrawiam , Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, jakoś tak w połowie sierpnia - powinna jeszcze być. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie, kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancja sama w sobie - CUDO! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz :) bardzo mi się podoba ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobieca i ciekawa stylizacja:) Dla mnie dodatki są najważniejsze, a twoje mi się bardzo podobają:) Pozdrawiam, alex

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta sukienka, prosta i elegancka. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  23. 100% elegancji, 100% wdzięku, 100% KOBIETY Z KLASĄ

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka na Tobię wygląda przepięknie!
    Na wieszaku w hm nie wyglądała przekonywująco i chyba dla mnie byłaby za krótka...ehh kto mi kazał rosnąc te 178 cm. :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :) od jakiegoś czasu uwielbiam połączenie czerni i brązu

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka nie pasuje moim zdaniem, ponieważ jest bardziej w stylu miejskim. Jest za codzienna, za pakowa, za casualowa. Buty nie za bardzo pasują do gołej stopy. Hmm.

    Sukienka rzeczywiście, fenomenalna.

    Pozdrawiam i gratuluję kolejnego udanego zakupu. Może pokażesz nam kiedyś swój pomysł na zimowe obuwie?

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  27. Myśle, że w takim fasonie niemal kazda dziewczyna wygląda dobrze. Ty wygladasz w niej ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz przepięknie w tej sukience!
    ma dokładnie ta samą ;) ale czakam z nią na chłodniejsze dni, teraz chcę się jeszcze nacieszyć typowo letnimi ubraniami ;)
    i masz piękną biżuterię ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. coffedoll - oddaj kilka cm. ;-)

    Ada - wydaje mi się, że torba pasuje idealnie, ale każdy ma swój gust. :-) Jeżeli chodzi o zimowe obuwie - na pewno taki post się pojawi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale super ta sukienka i torba też ja mam nawet troche podobna ale w wersji aktówkowej;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka wspaniała :) Chyba muszę odwiedzić H&M :D

    PS. Aniu ponawiam prośbę, żebyś zobaczyła moje nowe kolczyki - sztyfty z koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu wyglądasz prześlicznie. Też chciałabym kupić taka sukienkę, ale niestety u mnie w h&m jej nie ma! Muszę się przejechać do miasta "obok" może będzie. Jest naprawdę idealna. Myślisz, że nadawałaby się na egzamin?

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu ślicznotko, wyglądasz cudownie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrycja - myślę, że idealnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej :)
    sukienka rzeczywiście wygląda dużo lepiej na Tobie niż na wieszaku.

    mam pytanie, czy torbę kupowałaś na stronie minzensy, czy na allegro. jeśli tak to jest szansa, że byś podała linka?

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna torebka, bardzo się wyróżnia na tle czarnej sukienki, piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta sukienka bardzo mi się spodobała jeszcze jak widziałam ją w H&M, ale teraz poszukuję podobnego kroju, jednak z długimi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rykoszetka - sukienka ma dłuższe rękawy, są po prostu podwinięte. ;-)

    Pola - Proszę: http://etorebka.pl/s03.php?f=0350 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. sukienka ładna, ale czarny jakoś do Ciebie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka. Chociaż według mnie jesteś za chudziutka. Ale to tak a'propo ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy - w czerni czuję się bardzo dobrze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wygladasz :) zawsze tak wesolo az chce sie patrzec ;)!

    OdpowiedzUsuń
  43. wpadłam na Twojego bloga i już na nim zostanę! świetne stylizacje + powtórzę : mega śliczne włosy! także śledzę ;) i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bajeczna sukienka! Zdradzisz mi, czy może kupowałaś ją w Białymstoku? Nienawidzę chodzić po galeriach, a z racji, że akurat jestem w tym mieście, bardzo ułatwiłoby mi to zadanie:) Ada

    OdpowiedzUsuń
  45. Ada - tak, kupiłam ją w Białymstoku w Alfie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu, pamiętasz w jakiej cenie była ta sukienka? Gorąco pozdrawiam,
    Eliza

    OdpowiedzUsuń
  47. CO ILE CHODZISZ NA ZAKUPY?

    Mell

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudownie wyglądasz, sukienka ma świetny fason i podkreśla Twoją idealną figurę. Muszę w końcu zastosować dietę :). Bo wiecznie przyrzekam sobie: od poniedziałku ;).

    OdpowiedzUsuń
  49. Powiedz jakich kosmetyków używasz do włosów i czy stosujesz jakąś specjalną dietę?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale bym Ci zdjęcia porobiła. Sukienka śliczna zresztą tak samo jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejuśku, ale masz długie nogi!!! Świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu, kiedy kolejna nitka?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo serdecznie dziękuję Ci za odpowiedź:* Ada

    OdpowiedzUsuń
  54. Aniu, uważasz że ta torebka pasowałaby to czarnej skórzanej kurtki i botków? czy może jednak powinnam wybrać inny kolor, bo wersje kolorystyczne są różne.. chyba że masz jakiś inny typ?
    Pozdrawiam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, you look gorgeous! I love your dress and bag :)

    Kelly
    Enterkelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy notka o Twoim pokoju? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Aniu ślicznie :) W końcu ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    Mam pytanie :D Czy przy wyborze ciuchów kierujesz się tym z jakiego materiału jest on uszyty (masz swój ulubiony?), czy potrafisz przymknąć na to oko, gdy krój zapiera dech?

    Pytanie z czystej ciekawości, bo sama uwielbiam wiskozę i wręcz maniakalnie szukam ciuchów z tego materiału ;)

    Pozdrawiam Cię ciepło
    Natalala

    OdpowiedzUsuń
  58. Klasyczna sukienka to coś co każda z nas powinna w szafie mieć. W zależności od dodatków może stać się strojem na co dzień lub do pracy, albo wieczorową kreacją. No i nadaje się na każdą porę roku. I tu pojawia się zasadnicze pytanie... W takim razie dlaczego ja jej jeszcze nie mam? Chyba czas najwyższy to zmienić ;) Ta z H&M bardzo wpadła mi oko. Mam nadzieję, że jeszcze jest dostępna. A Ty, Aniu jak zwykle wyglądasz uroczo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. hej,
    podpatruje Twojego bloga od jakiegoś czasu. Jestem zachwycona! Masz świetny gust, a Twoje posty są zawsze takie pozytywne, pełne ciepła.
    Mam pytanie: w jakiej cenie jest ta sukienka h&m'u? Była może w innych kolorach?
    Pozdrawiam,
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna ta sukienka! wytypowałam cie do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  61. przepiekna sukienka, wygladasz w niej genialnie

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu wyglądasz cudnie! sukienka jest boska :) na pewno można ją wykorzystać na wiele okazji, jest wręcz uniwersalna! buziaki i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Klasyczna i dlatego na każdą okazję i do wszystkiego ;)
    Bardzo fajnie!
    a poza tym "ah te nogi!" :D

    OdpowiedzUsuń
  64. sukienak i torba są rewelacyjne! :) świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. jak zawsze rewelacja :)
    mam pytanko jak sprawuje się torebeczka?
    długo ją masz?
    nie brudzi się od ubranek? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy - jestem z niej zadowolona. Trochę się pobrudziła od granatowych jeansów, ale wyprałam ją normalnie w pralce i od tej pory jest ok. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mierzyłam dziś tę sukienkę, ale jest straaaasznie duża! A najmniejsza jaka została to M niestety:( Ada

    OdpowiedzUsuń
  68. ta sukienka mega jest, ogólnie swietnie wyglądasz <3

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. great outfit. I totally love your bag.
    XO

    OdpowiedzUsuń
  70. amazing outfit! :) love your bag!
    xx
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. hej, w koncu po 2 miesiacach nieobecnosci wrocilam, a tu co? niespodzianka! dziekuje za dodanie mnie do obserwowanych - to dla mnie na prawde duze wyroznienie. bylas jedna z moich inspiracji gdy zaczynalam wiec tymbardziej sie ciesze.
    twoj outfit jak zwykle boski! musze poogladac zalegle, bo niestety nie mialam czasu na internet cale wakacje. buzki:)))

    OdpowiedzUsuń
  72. you look stunning and the bag is so cute

    OdpowiedzUsuń
  73. Boska!! Mam podobną czerwoną ;) zawsze wyglądasz tak idealnie, zazdroszczę Ci tego:D

    OdpowiedzUsuń
  74. Ślicznie wyglądasz:) Taki dziewczęcy krój bardzo Ci pasuje:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Sukienka fakt, świetna, ale torebka, to dopiero cacko! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. cześć, mam ogromną prośbę :) biorę udział w konkursie, w którym potrzebuję głosów :D
    link >> http://apps.facebook.com/szopcik_facebook/ >> 'GALERIA STYLIZACJI', i na dole należy kliknąć na strzałkę, aby przejść do strony 3, i tam będą moje stylizacje podpisane Dominika Bonifaciuk :):) będę BARDZO wdzięczna za każdy głos!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  77. aale ładna sukienka, no i zdjęcia genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. i love that bag - it's so chic!

    you look beautiful as always!

    OdpowiedzUsuń
  79. Such a great post. You managed to inspire me on many different levels!
    Follow each other? :)

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  80. strasznie rzadko dodajesz notki:(

    OdpowiedzUsuń
  81. Super stylizacja! Sukienka świetna, zresztą torebka i buty fajne. :) Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. wyglądasz nieziemsko. wszystko idelanie do siebie pasuje, a sukienka piękna, zaraz pobiegnę do h&m i sprawdzę czy może jeszcze jest, bo mnie zauroczyła i muszę ją mieć!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. kochana co z konkursem ?):)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepraszam za chwilową przerwę na blogu, ale mam teraz nie małe zamieszanie.
    Dzis wieczorem wyniki konkursu, a jutro nowa notka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam takie sukienki :) są takie kobiece :) Sama mam podobną i ją uwielbiam :)

    Zapraszam do mnie :) kjyoshee.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam tą samą sukienkę i ludziom strasznie rzuca się w oczy, że to miejsce zszycia góry z dołem nie jest w pasie tylko wyżej. U Ciebie też tak jest czy to z moją sukienką jest coś nie tak?

    Pozdrawiam,
    Annaaa

    OdpowiedzUsuń
  87. Czekam na nowy post :D

    A tymczasem u mnie CANDY ^^

    OdpowiedzUsuń
  88. i love your hairs.. and the dress.. and this beautiful shoes..
    wow..

    look at my blog ;)

    mina.

    OdpowiedzUsuń
  89. waow your hair is superrr amazing! and your dress.. no words.. so perfect! p.s. I entered a blogger contest and I really need you to 'like' my picture.. it only takes a second. And the contest only runs for a week! I'd really appreciated. here is an explanation: http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/09/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny ten post! Boska i sukienka i torebka:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  91. Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo dziewczeco. W sklepie ten model pierwszy rzucił mi się w oczy ;) Torebka też świetna, bardzo się wpisuje w tendencje nowego sezonu. Jedynie wisiorek nie bardzo mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  92. Witaj Aniu, mam pytanie o naszyjnik "Ania", jaką masz długość łańcuszka i wielkość liter? Twoja podpowiedź bardzo ułatwi mi wybór :) pozdrawiam Ami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)