poniedziałek, 15 sierpnia 2011

WEEKEND IN PHOTOS









84 komentarze:

  1. pozytywny weekend widzę ;)
    pięknaś Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochana jestem w twoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. coś się pogmatwało i ten post nie ukazuje się jako pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  4. i want your hair!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie przestanę zachwycać się Twoimi cudownymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepięknie *.* :O

    OdpowiedzUsuń
  7. kopara mi opadla! najlepsza notka, wyglafasz cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ta Twoja `szopa` to świetna !! ;)
    ostanie zdj bardzo fajne . pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - juz jest ok. :) W poprzednim poscie wyswietlał się rok 2012 -dlatego był pierwszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś cudna! Śliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh God! I Love your hair! So much!

    OdpowiedzUsuń
  12. jej ale Ty jestes cudowna!

    weekend udany widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia, zawsze się nimi zachwycam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie masz świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś moją inspiracją i wzorem w ubieraniu się, w ogólnym wyglądzie, ponadto tak samo interesuje się medycyną i czytając Twoje odpowiedzi na formspringme na temat choćby książek, czy seriali mam wrażenie jakbym to ja odpowiadała ;)
    Ściskam, całuję, pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. reveal - bardzo mi miło. ;-) Pozdrawiam również. ;-*

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely pictures!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, kiedy kupowałaś w Quazi te śliczne buty, które miałaś na sobie w poście "Konkurs Nivea Invisible!" i ile kosztowały, jeśli pamiętasz? Próbowałam znaleźć coś więcej w komentarzach pod tamtym postem, ale nic nie wpadło mi w oko :( A jestem nimi zachwycona, ponadto Twoje stylizacje są piękne! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy - 2 lub 3 miesiące temu za niewiele ponad 100 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję :) Mam nadzieję, że może uda mi się upolować coś podobnego, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakich uzywasz kosmetykow do twarzy jesli mozna wiedziec pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliiiczne zdjęcia:)
    I do tego te Twoje piękne włosy...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia! widzę że weekend udany!
    http://porcelain-desire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no Ty jesteś poprostu cudna!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma to jak dobry odpoczynek, szkoda tylko, że długi weekend się już kończy.

    OdpowiedzUsuń
  26. anna you're just gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że masz podobny problem ze spodenkami odstającymi z tyłu na pasku;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne fotki
    Pierwsza jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  29. Zacznę od tego, że bardzo lubię oglądać twoje stylizacje. W związku z tym mam do Ciebie pytanie, może trochę zbyt prywatne, więc nie odpowiadaj na nie jeśli nie masz ochoty :) Otóż Aniu ile masz wzrostu i ile ważysz? Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bajeczny ogród a Ty jak zwykle wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :) Marzy mi się ostatnio taki relaks w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. co za foty.;D podobają mi się.(:
    ps. byłoby mi miło gdybyś wpadła do mnie: www.balbala-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy Ty jestes na diecie?? bo zauwazylam ze jesz lody pączki itp a jestes taka chuda :) Pozdrawiam super blog.

    OdpowiedzUsuń
  34. podobają mi twoje włosy, są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia...włosy masz cudne a kawusie wypiłam....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. pozytywne zdjęcia! ;D Ah, te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy - na pytanie dotyczące wagi i wzrostu odpowiadałam wielokrotnie na formspring'u. ;)

    Anonimowy - nie, nie jestem na diecie. szkoda życia na odmawianie sobie tego co najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia, weekend chyba przyjemnie upływa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, kiedy można się spodziewać odpowiedzi na pytania zadane na formspring?

    OdpowiedzUsuń
  40. wakacyjnie! a ja nadal nie mogę wyjść z podziwu nad Twoimi włosami ;), zapraszam do nas, E.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj:) masz śliczną buzie i włosy. Może zrobisz notke o swojej diecie, bo jesteś taka szczplutka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. czy miałaś doczepiane rzesy metoda 1:1?? bardzo zniszyly Twoje naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  43. czy mogłabyś podać link do swojego formspring'a? :) nigdzie nie mogę go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy - nigdy nie mam czasu żeby się za to zabrać, ale postaram się w tym tygodniu. :-)

    Anonimowy - ale ja nie stosuję żadnej diety. ;-)

    Anonimowy - nie, nie miałam.

    Anonimowy - http://www.formspring.me/annaaaanna

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu, czy Ty moderujesz komentarze? Pytam, ponieważ od dłuższego czasu zastanawiam się jak to możliwe, że nie pojawiła się tu jeszcze żadna złośliwa osoba :-) Zauważyłam, że na blogach pięknych i miłych dziewczyn aż roi się od negatywnych komentarzy a tu pustka, co nie ukrywam, bardzo mnie cieszy :-) Bo w takim razie jesteś idealnym przykładem, że można prowadzić uroczego bloga i nie wzbudzać złych emocji :-) Pozdrawiam serdecznie, tak trzymaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna kobietka na zdjęciu i bluzeczka..A mogłabym wiedziec gdzie ją kupiłas? A wlosy...*.* love it..

    OdpowiedzUsuń
  48. bluzka - zara.

    Anonimowy - tak moderuję, ale złośliwych komentarzy nie dostaje prawie wcale, a jeżeli taki się trafi - zazwyczaj publikuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. aż mi się zachciało big milka :P niedobra Ty :) nie chcę się powtarzać, ale kocham Twoje włosssy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie Ty masz włoooooosy!!!
    Mega zazdroszczę. Nie to co moje cienkie rzadkie oklapnięte kłaki...

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudne zdjęcia, przepiękneeee:)))Pozdrawiam i dziękuję za inspiracje:) Chyba zacznę od zakupu.. wrześniowego 'Twojego Stylu';)

    OdpowiedzUsuń
  52. A te zdjecia z Egiptu ?? miałas baaaaardzo długie rzesy??:))) przyklejane? pozdrawiam ślicznoto

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak, na jednym zdjęciu miałam przyklejone. :) Na tym, na którym trzymam czerwoną różę. :) Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  54. you are really pretty, love this kind of day diary :D
    xx the cookies
    share the feeling
    <3 visit dear
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy będą wyniki konkursu Nivea?

    OdpowiedzUsuń
  56. wyniki konkursu nivea juz były. ;-) W notce konkursowej zjedź na sam dół i tam jest informacja o zwycięzcy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz super na tym kocyku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję Aniu :):* przedwczoraj widziałam na plaży dziewczynę niemalże taką jak Ty, i byłam naprawdę przekonana że jesteś w Sopocie!;D

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie nowa notka z SERDUSZKOWYM NASZYJNIKIEM :) Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zazdroszczę ogrodu!:) (figury, włosów i urody też)

    OdpowiedzUsuń
  61. piekna filizanka :) strasznie mnie zauroczyla, lubie takie piekne przedmioty! slicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo Ci ładnie w wysokim kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  63. no...niektórym to dobrze....pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. bosko wyglądasz i te Twoje włosy !

    OdpowiedzUsuń
  65. http://ididnotchange-ijustfundmyself.blogspot.com/. zapraszam . + obserwuję i liczę na to samo ; D

    OdpowiedzUsuń
  66. jakie masz piekne włosy <3 dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. nuda nuda nuuuuuuda...dziewczyno ciągle to samo! Ciągłe mizdrzenie się do aparatu! Zacznij poruszać jakieś ciekawe tematy!

    OdpowiedzUsuń
  68. jeżeli Ci się nie podoba - nie musisz odwiedzać mojego bloga, jakoś to przeboleję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie :) wszystko wręcz . Ty śliczna , stylizacje okoliczności. :):) Jedno tylko mi nie pasuje :) zbyt rzadko dodajesz posty :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Z tego co widać na zdjęciach masz przepiękny ogród .. i trochę Ci tego zazdroszczę :D

    Nie wiem czy o tym słyszałaś, ale pewna dziewczyna, której mama ma raka, zorganizowała akcję by jej pomóc
    http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=149774688437265

    Pomyślałam, że może Cię to zainteresuje (jako przyszłego lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy - pomyślę nad częstszymi notkami. ;-)

    Anonimowy - już zerkam w linka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  72. nie będę oryginalna: ale masz cudne włosy, proszę napisz co z nimi robisz że są takie piękne jakich produktów używasz do pielęgnacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajnie zapraszam na mojego bloga kolorowadziewczyna.blogspot.com :) Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  74. Twoje włosy są genialne :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)