niedziela, 7 sierpnia 2011

SUNLIGHT...


Witajcie! 
Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na podkreślenie talii jest pasek. Przepasujemy zwiewne, letnie sukienki, szerokie koszule, zwykłe bluzki, a nawet grube swetry czy kurtki. Bardzo lubię ten trend i jestem pewna, że nigdy nie wyjdzie z mody.                       
Poza tym, dzisiejszy post jest jednym z przykładów, który potwierdza tezę - moda powraca. Kombinezon jest jednym z najgorętszych trendów sezonu, a ten, który mam na sobie nosiła jeszcze moja Mama, kiedy była mniej więcej w moim wieku! :)





W sierpniu dla wszystkich kupujących w Yuvette_uk, którzy podadzą nazwę mojego bloga w Formularzu dostawy - przesyłka za zakupy pow. 79 pln gratis. ;-)

KONKURS NIVEA - K L I K

77 komentarzy:

  1. drugie zdjęcie jest cudne! :* śliczna jesteś!

    podoba mi się kolor tego paska :)

    jeśli chodzi o powracającą modę, to ja się o tym przekonałam dosłownie przed chwilą :) znalazłam spódnicę, która ma kilkanaście lat :) Ma wysoki stan i zamek z przodu, więc jak najbardziej na topie :D

    miłej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oddaj trochę tych włosów, Szczęściaro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciu w banerze przypominasz mi Małgosię Sochę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Simple and awesome outfit I love It! your hair looks amazing!

    xx
    Andy
    The Black Label

    OdpowiedzUsuń
  5. jupi!!!!! nowa notka!!!!!:):):) jak zwykle czarujaca. <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ..niestety moda jest nie zmienna,,, tylko zatacza krag :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudownie, świeżo, dziewczęco..:)
    uwielbiam podkreślenie wcięcia w talii paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś taaaaaaaaaaaaaaka śliczna!

    zapraszam na rozdanie,do wygrania 2 pierścionki z NewLooka:)!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon jest śliczny i talie też masz super! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy na konkurs mogę zgłosić stylizację wymyśloną przeze mnie, ale zdjęcie zrobione na kimś innym?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, pod warunkiem, że zdjęcie będzie Twojego autorstwa oraz modelka wyrazi na to zgodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś czarująco piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna :) i idealnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle cudnie wyglądasz.. ;)
    a co do powracającej mody - masz całkowitą rację. warto czasem zajrzeć do szafy mamy, cioci czy nawet babci, bo można tam znaleźć prawdziwe skarby. a, no i na przyszłość - nie wyrzucać wszystkich swoich "starych" ciuchów, bo kto wie, kiedy moda wróci znowu. ;P
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie, Twoje włosy! zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę, a to że moda powraca to prawda, czego najlepszym przykładem jest to, że mam kilka rzeczy z szafy babci, zajrzyj do nas ;) E.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasek rewelacyjny, bardzo uniwersalny. Myślę, że to jeden z tych dodatków, który warto mieć w szafie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz swietnie w tym kombinezonie! Pasek wyglada tu idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ej świetne są te zdjęcia!
    bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pasek, i oczywiście cuuuudne włosy!
    :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kombinezon, oj tak moda się wraca! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz.
    Kombinezon jest super, a przede wszystkim
    wygodny.
    Dobrze czasami zaglądac do szaf swoich mam, sama to robię:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. jak się ma taką talię jak Ty, to żaden pasek nie jest potrzebny =]

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladasz prześlicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ach te włosy :)
    kombinezon jest świetny, fajnie zgrywa się z kolorem paska

    OdpowiedzUsuń
  25. letnia stylizacja idealna! uwielbiam biały kolor, szczególnie na takie ciepłe dni :) A talie to Ty masz faktycznie super

    Pozdrawiam!
    http://journeytoyourdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, kiedy nowa notka?
    Obiecałas pokazac swoj ogrod, pokoj...
    CZEKAMY! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najpierw obejrzałam zdjęcia i juz chciałam pytac skąd kombinezon. Dopiero poxniej przeczytalam notkę iiiii lecę na strych poszperac:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam przeróbki. W szafie mojej babci znalazłam już kilka perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na prawdę piękne te zdjęcia są.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd masz te włosy? ;p Same się kręcą, czy pracujesz nad nimi?

    OdpowiedzUsuń
  31. powtorze sie:jestes moim idealem.:*

    kinia

    OdpowiedzUsuń
  32. Po jakim czasie zdjęcie, które dodałam na konkurs powinno się pojawić w internecie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy te przecudowne włosy są Twoje osobiste naturalne? Wyglądają genialnie!

    Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz świetnie ! piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale jestes chudziutka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja! I przepiękne, naprawdę przecudowne zdjęcia!! Zdradzisz tajemnicę, co robisz,że masz tak piękną cerę..? :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy blog, miło się czyta i ogląda ;)

    Na moim znajdziesz info o współpracy ze mną, skierowane do blogerek.
    Poza tym kilka konkursów w lewym pasku bloga.
    Dodaj do Obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    raroika

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonim - tak, włosy sa moje, naturalne. :)

    _Alessandra - w zasadzie to nic. :) codzienna pielęgnacja i tyle...

    Anonimowy - za chwilę zdjęcie powinno się pojawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie. Pasek świetny, kombinezon także, a włosy? Cud, miód i orzeszki. ; P

    OdpowiedzUsuń
  40. omg ! Twoje włosy są cuudowne ! <3

    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw. Pasek pasuje idealnie do tego kombinezonu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały ten pasek! Cała stylizacja bardzo przyjemna, a zdjęcia są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczna dziewczyna z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  44. sliczna dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniuuuu czekam z niecierpliwoscia na nowa notke. :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej Ania. Chciałam spytać czy robiłaś już tę notkę jak upinac kok, z którego wychodzą Ci takie fale? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepięknej urody masz włosy (własną urodę zresztą też :), świetne fotki i blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz!! Od Twoich włosów trudno oderwać oczy!! Nie będę oryginalna - masz cuuuudowne włosy !!

    OdpowiedzUsuń
  49. Great pictures, the lighting is very good :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie mówi Ci to każda napotkana osoba ale... masz niesamowite włosy, których piekielnie Ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopiero dzisiaj po raz pierwszy zaglądnęłam do Twojego bloga i wow! Jestem zachwycona Twoimi włosami! To chyba kwestia genów, bo żadne kosmetyki, odżywki i extensions nie dadzą takiego efektu. Wszyscy mi mówią, że mam gęste włosy, ale to jakaś 1/3 tego co Ty masz na głowie! :D

    Bardzo fajne i profesjonalnie zrobione posty, na pewno będę je czytać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog. :) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  53. ach och!...dzis zajrzalam pierwszy raz i mysle ze nie ostatni. Nie będe już slodzić na temat Twoich pieknych wlosow i figury, aczkolwiek masz inspirujący profil twarzy, niczym z obrazow prerafaelickich malarzy... do tego zdjecia w plenerze podkreslaja twoja "eterycznosc". Zycze dalszej weny i pozytywnej aury jak na fotkach -tez anna

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny set, piękne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  55. Aleś Ty piękna!!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz cudne włosy....piękna stylizacja....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  57. wreszcie rozpuściłaś włosy i widać ich długość!!!wow! nie spodziewałam się że są aż tak długie, biorąc pod uwagę jak fajnie trzymają ci się wszystkie "wysokie" upięcia! jesteś chyba w tym mistrzynią! i nadal nie wiem jak to robisz, albo pio prostu masz fenomenalne włosy- dużo ich ale są lekkie i się trzyma. i powiesz mi że te fale to wyszły od nakręcenia w spiralkę sposobem który raz pokazałaś?;)
    p.s. powinnien się Tobą zainteresować jakiś potentat szamponowy;)i jeszcze zapłacić sporą gażę!jesteś żywym gotowym chodzącym ideałem włosowym wielu kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana, miałam zrobić notkę na temat tego koczka, ale nic odkrywczego by w niej nie było. Najpierw robię wysoki kucyk i ciasno związuję gumką żeby się nie przesuwał do dołu. Następnie luźno owijam włosy wokół gumki i powstały koczek związuję gumką. Na koniec przytwierdzam wszystko kilkoma wsuwkami + trochę lakieru. :)

    Włosy nakręcone tak jak tu pokazywałam: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/07/hair-beachy-waves.html :)

    p.s - nie są idealne. Końcowki mam już strasznie zniszczone i wybieram sie do fryzjera. ;)

    Miłego dnia. :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Twoja talia do IDEAŁ
    Iwka

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz przepiękne włosy. jak Ty to robisz?

    Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  61. Za kazdym razem kiedy wchodze na Twojego bloga zazdroszcze Ci wlosow! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Pasek dodaje "tego czegoś" tej stylizacji

    B&B

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć,

    jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i muszę przyznać, ze jestem oczarowana Twoją oryginalną urodą! (oryginalną oczywiście w pozytywnym znaczeniu). MAsz w sobie coś, co przykuwa uwagę, nie nudzisz. Tak trzymaj!

    Pozdrawiam serdecznie,

    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  64. Może będę nudna, ale muszę to napisać... Piękne włosy, piękne zdjęci, piękna talia! I bez paska byłaby zabójcza! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Aniu ile Ty masz w pasie? 40?
    Jak zawsze jesteś urocza.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  66. Wymieniłabym guziki w kombinezonie, od tych zalatuje trochę starą piżamą :P poza tym świetne zdjęcia :) pozdrawiam /Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  67. Sama jestem wielką zwolenniczką kombinezonów =) chociaz moje koleżanki nie podchodza do tematu z takim zachwytem jak ja, no ale cóż...może kiedyś przekonają się=)
    Swietnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  68. masz przepiękne włosy ♥ !
    _____________
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. cudownie wyglądasz ! kombinezon jest fenomenalny !!

    Obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ślicznie! cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zniknęły gdzieś informacje o pochodzeniu elementów tej stylizacji? Poszukuję takich bransoletek okrągłych...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)