wtorek, 9 sierpnia 2011

LOVELY GIFT - NAME NECKLACE


Witajcie!
Pamiętacie kultowy naszyjnik, który nosiła Carrie w serialu Seks w wielkim mieście? Stał się na tyle popularny, że nosi go teraz cały świat oraz pokochało wiele gwiazd (Paris Hilton, Katy Perry czy Lindsay Lohan). Cieszę się, że taki imienny naszyjnik jest dostępny również w Polsce. Możemy znaleźć różne modele na stronie NASZYJNIKIMIE.PL.  Jeżeli zdecydujecie się na kupno - otrzymacie rabat 8% po wpisaniu kuponu o treści: ANNAAAANNA. ;-)






79 komentarzy:

  1. Mi też się baaardzo podoba. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super.

    Zapraszam również do mnie na rozdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany!
    marzylam o takim naszyjniku odkad ogarnela mnie mania "seksu...", no i zamowilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny :) ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabryś, ja dokładnie tak samo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu co tam naszyjnik, jaka Ty jestes sliczna!

    Pozdrawiam, Ilona!

    OdpowiedzUsuń
  7. ołłłjupijejjjjjj! doczekalam sie dzis nowego posta :):):)

    Dlaczego nie pokazalas calej stylizacji? Wydaje się być cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy - Cała stylizacja w kolejnej notce. W tej chciałam się skupić wyłącznie na naszyjniku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, od jakiegoś czasu o takim marzę.:) Może niedługo sobie sprawię/dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Mogę zapytać, jaką masz długość łańcuszka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Majo - kurcze nie pamiętam, na pewno nie 35.
    Zastanawiałam się między 40 - 45 i w końcu nie pamiętam na jaką długośc padło...poszukam w mailach i dam znać jak znajdę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. loving your necklace! beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny jest :)
    I co postanowiłaś co z włosami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mejdineczkoo Kochana - NIE WIEM. ;(((

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ;) i zostaw koczek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mi by było chyba żal ścinać :D kiedyś zawsze będziesz chciała mieć znowu długie. Wiem, bo właśnie przeżywam tę fazę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki od dwóch lat ;) Wtedy były modne. Teraz ludzie zapomnieli o nich. To bardzo fajny prezent. Mój jest niemalże identyczny ;) I również inspirowany Carrie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo boski naszyjnik , ślicznie na Tobie wygląda !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. M- własnie boję się, że będę tęskniła za tymi dlugimi piórkami...

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny:)
    I jak zwykle Twoja powalająco piekna fryzura, ach zazdroszcze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od jakiegoś czasu obserwuję, że staje się popularny. Osobiście podoba mi się bardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny jest. Może i ja sobie taki sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jest cuuuuuuuudny! też muszę sobie taki zakupić :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ścinaj włosów!!! Nie będziesz mogła robić tych wszystkich cudnych koczków i innych fryzur!!! Ja kiedyś ścięłam swoje drastycznie i do tej pory żałuję, mimo że już mam prawie do pasa znów ;) (to pisałam ja od Egiptu, muszę się zacząć jakoś podpisywać tu;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga i wciągnęłam się na maxa! :) Przejrzałam wszystkie posty od początku i muszę napisać że masz świetny styl, piękne włosy i w ogóle śliczna z Ciebie dziewczyna :)) A o takim naszyjniku marzyłam przez wszystkie sezony sex and the city, może w końcu sobie taki sprawie :)
    Myślę, że będę stałym gościem, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naszyjnik a'la Carrie jest wręcz kultowy. To must have. Zazdroszczę i chyba w końcu się na niego skuszę :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny naszyjnik! i powalająca fryzura <3

    http://disco-in-moscow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest :))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy ( od Egiptu. ;-D ) - chyba masz rację. ;-)

    Ada - CIESZĘ SIĘ, zapraszam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny jest ten naszyjnik! mamy to samo imię i widzę, ze naprawdę ładnie wygląda "w wersji wiszącej" ;P może poproszę o taki na gwiazdkę, bo niestety cena trochę przekracza mój budżet ;P
    a kiedy będą wyniki konkursu nivea? [jeśli już gdzieś jest termin to przepraszam, ale nie doczytałam]
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Naszyjnik jest piękny- lubię takie personalizowane rzeczy. Mam długie imię i zastanawiam się czy mój wyglądałby równie atrakcyjnie. Jeśli chodzi o włosy, to ja wychodzę z założenia, że to nie ręka- odrosną :) A czasem warto spróbować, odważyć się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. kategorycznie proszę o pozostawienie włosów w spokoju ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Aarabesque - dokładnego terminu nie ma. w regulaminie jest napisane, że do 7 dni po zakończeniu konkursu. ;-)

    Yummy Mummy - Myślę, że długie może wyglądać jeszcze lepiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taki naszyjnik (srebrny) od ponad dziesięciu lat:) One są modne od zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeglądałam, przeglądałam i na podglądzie moje imię w wersji naszyjnika mi się nie spodobało. Zdecydowałam się jednak na naszyjnik z kolekcji dla mam- z kamieniami urodzinowymi i imionami moich synków. Dziękuję, że pokazałaś nam ten naszyjnik- teraz będę z niecierpliwością czekała na mój :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudo ten naszyjnik, świetny pomysł na indywidualny prezent!
    Czekam z niecierpliwością na notkę z Twoimi zdjęciami, bo przedsmak jest niezły :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy - ja pamiętam, że miałam kiedyś z Bravo Girl albo innego pisemka dla nastolatek podobny naszyjnik z napisem ANGEL. :0D

    Yummy Mummy - Kolekcja dla Mam jest świetna! ;-)

    m.wrzesień - Dobrze...;-)

    zebrapatterns - notka dziś lub jutro. ;-)

    Miłego dnia Kochane moje. ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. O łaaa, naszyjnik jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  39. you could be a model for victoria secret :o :* you are amazing like all the other angels!

    OdpowiedzUsuń
  40. ach, niedawno odkryłam Twojego bloga i teraz codziennie wyczekuję nowego wpisu. Uwielbiam każdy post :) Pozdrawiam i również czekam na wpis o "koczku" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja na Twoim miejscu właśnie ścięłabym włosy. Odpoczęłyby trochę i odrosły zdrowsze. Sama zawsze mam obawy przed drastycznymi cięciami, ale jak kiedyś w końcu odważyłam się ściąć z długości za pupę do ramion to byłam bardzo zadowolona. Czułam się lekko i zwiewnie, a widząc, jak pięknie moje włosy wyglądają gdy zaczęły odrastać byłam pewna, że kiedyś to powtórzę. I w sumie co roku powtarzam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. the necklace is soo beautiful, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)


    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia! a taki naszyjnik marzy mi się już od dawna:)
    widziałam na fb, że zamierzasz zmienić drastycznie fryzurę, nie rób tego!:D radzę Ci stopniowo zmniejszać długość i jeżeli Ci się spodoba skrócić do takiej długości jak na zdjęciu. Ale tak drastycznych zmian nie polecam, wiem to z własnego przykładu:) no a poza tym teraz masz włosy wyjątkowe i pięknie Ci w nich więc po co zmieniać:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Chetnie sprawilabym sobie taki, ale z moim imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super naszyjnik, sama zastanawiałam się kiedyś nad kupnem takiego, tylko nie było gdzie;) super blog, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy :)
    naszyjnik super ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny ten naszyjnik :)
    ps. uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak ty robisz takiego pięknego koka?!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczywiście naszyjnik śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładny, ślicznie ci w niebieskim :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Naszyjnik fajny...ale ja o czymś zupełnie innym:)Twoja uroda jest powalająca i taka naturalna, a włosy cudo!!Ubrania są tylko nieznacznym dodatkiem, nawet lepiej ci w jakiś skromnych, niekrzykliwych stylizacjach, w tych wyglądasz po prostu ślicznie.Myślę, że nie ma faceta, który nie obejrzałby się za Tobą i dziewczyny, która nie zazdrościłaby Ci urody.Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba jestem wyjątkiem, bo takie naszyjniki mnie nie przekonują ;) Za to widzę fragmenty ślicznej sukienki, z chęcią zobaczę ją w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
  53. Włosy jak już to końcowki, delikatnie, pare cm ;D dla wzmocnienia.

    OdpowiedzUsuń
  54. u mnie na blogu także prezent od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam taki już jako mała dziewczynka (około roku 1982...) wtedy też były modne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niestety nawet z 8% rabatem mnie na niego nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Naszyjnik idealny na prezent.
    Teraz już wiem co kupic mojej siostrze na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy - moda powraca! ;-D

    Wilandra - poproś św. Mikołaja na gwiazdkę. ;-)

    misiauk - na pewno będzie zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. proszę filmik jak robisz tego zaje...stego koczka :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Oh I loooove name necklaces!!:D They're so pretty!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  61. Do gwiazdki jeszcze sporo czasu ;p Ale myśl dobra :) Tylko nie wiem czy Mikołaj nie uzna, że jestem za stara na prezenty :/

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę taki zamówić, poprostu TRZEBA go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Aniu Twój naszyjnik jest złoty czy pozłacany i jak się sprawuje po roku? Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)