poniedziałek, 22 sierpnia 2011

HAIR

Dostaję mnóstwo pytań jak wykonać koczek, który bardzo często pojawia się w moich postach. Odpisywałam na maile, odpisywałam na komentarze, jednak stale dostaję nowe. W związku z tym dziś krótka instrukcja obsługi. ;-)
1. Zwiąż włosy w wysoki kucyk.
2. Owiń pasmami włosów gumkę tak by była niewidoczna.
3. Powstały koczek umocuj drugą gumką do włosów.
4. Użyj kilku wsuwek i lakieru w celu utrwalenia.
Fryzura bardzo szybka oraz uniwersalna - równie dobrze pasuje do eleganckiej sukienki, jak i dresowej bluzy. ;-)

sukienka - VILA

75 komentarzy:

  1. na tym zdjęciu wyglądasz jak laleczka z porcelany :), nieskazitelna cera i burza włosów na głowie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A cóż to za sukienka? Napisz skąd jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy się ma taki gąszcz włosów jak Ty, nawet zwykły koczek wygląda rewelacyjnie. Zazdroszczę...w pozytywnym sensie oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz buziaki Eve

    http://orchid-orchidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety aby taki koczek wyglądał efektownie trzeba mieć bardzo gęste i długie włosy:) Ja mam i gęste i długie, ale do Twoich mi daleko, do tego wypadają strasznie więc niedługo nawet koczek nie pomoże;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko jakie ty masz boskie włosy! Mówię to na podstawie innych postów, nie tylko tego. Powalają, miażdżą po prostu! Fryzura może i prosta, ale na pewno na moich włosach i w ogóle na przeciętnych włosach nie wyjdzie tak ładnie. Twoje to co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudnie!! Próbowałam robić taki koczek, ale na moim cienkich włosach nie daje takiego efektu

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy cudowne! Takie gęste.. zazdroszcze strasznie:) dodaje do obserwowanych oraz zapraszam serdecznie do mnie http://fashionbyme2108.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny! Nie martwcie się - mały koczek wygląda uroczo i jest równie ładny. ;-)

    alikatena - zapobiegaj, szkoda włosów...:-( kup takie ampułki z `joanny`, które wciera się w skórę głowy. powinny trochę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  10. na tych zdjeciach niestety nie za bardzo widac jak Ty okręcasz te włosy, nie do końca to rozumiem :D ale wygladasz prześlicznie Aniu :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno na gęste włosy dobra jest nafta kosmetyczna, ale osobiście nie próbowałam - mam gęste włosy tylko rosnąć nie chcą :( Znacie jakiś inny sposób jak podcinanie bo ten już stosuję od 7-8 lat i włosy nadal nie rosną więcej niż lekko za ramiona :(

    Czy to jest Twój pokój?

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, robisz zwykły kucyk i kitką owijasz gumkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. też się tak czasem czeszę, ale nie wygląda tak efektownie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. you are a gorgeous woman! love your hair :) if you want to you can enter my giveaway, you can win a KO YSL Arty ring! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. od dawna obserwuję twojego bloga . mogląbyś poświęcić pos o swoim makijażu np. tym co masz teraz na zdjęciu ? . bardzo interesuje mnie malowanie oczy w ten sposób co wykonujesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. you have the most amazing hair, seriously! thanks for sharing this!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny koczek, ale trzeba mieć takie gęste i długie włosy jak twoje by był taki efekt, proszę napisz jakich używasz kosmetyków do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz? Strasznie Cię cenię za Twoje posty... Potrafisz fajnie doradzić i to w miły sposób, (zaglądam tu bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, a kok jest rzeczywiscie uniwersalny:)obserwuję Twojego bloga od niedawna, jeszcze ni przyjrzałam ię fryzurom, ale ta jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, a piękny wystrój wnętrz sprawia, że fotografie są prześliczne. Pozdrawiam i oczywiście zazdroszczę włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest cudna! fajnie wyglądasz w tym koczku ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też często robie sobie takiego koczka, ale chodzę w nim tylko po domu dla wygody ponieważ mam włosy do ramion i wcześniej je cieniowałam co było błędem.

    OdpowiedzUsuń
  23. PIĘKNE MASZ WŁOSY

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://ahhmniam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Your hair is totally gorgeous!! As well as your face :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, nawet porcelanowe lalki stojące na mojej komodzie nie dorównują Ci urodą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe czy z włosów do ramion wyszłoby coś :)
    Cudnie wyszłaś na tym zdjęciu :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. No i widzimy kawałek pokoju:) bardzo ładnie masz urządzony dom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezusie jakie Ty masz GENIALNE włosy!! Nie mogę się napatrzeć normalnie... Ja mam chyba 10% ilości Twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam podobna dlugosc ale wszystko te zalezy od rodzaju wlosa.twoje sa dlugie geste ale takie lekkie,to widac, ja mam tak ciezkie wlosy a grawitacja robi swoje-krotko mowiac ciagnie je do dolu i gdyby nie triki z masa podpiec to sie w ogole wysoko nie chca trzymac, na dwoch gumkach i paru wsuwkach-zapomnij! czego nei stoduje na co dzien bo wlosy sie niszcza a glowa boli mnie po paru godzinach (czuc ten ciezar oj czuc)niestety..ale fajnie i tak ze zrobilas ten tutorial;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też sobie robię takiego koczka :) Bardzo wygodna fryzura :)

    Zapraszam do mnie :)

    www.kosmodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tutaj od niedawna, ale już wszystko przeczytane i stwierdzam, że bardzo mi się tutaj podoba. Wpisy naprawdę trafne i interesujące. Tylko mam dla ciebie pewną wskazówkę, aby na blogu pojawiały się częściej posty z twoimi stylizacjami. Pozdrawiam Monika.

    OdpowiedzUsuń
  32. a jakiego lakieru najczęsciej używaż? i czy nie niszczy Ci włosów?

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja Ci zazdroszczę tych włosów!!! Takich gęstych włosów, chyba jeszcze u nikogo nie widziałam!! to zasługa genów?;)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz przepiekne wlosy, obserwuje!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. NO TAK JEŚLI KTOŚ MA TAKIE GĘSTE I DŁUGIE WŁOSY JAK TY TO TEN KOCZEK ŁADNIE WYGLĄDA,ALE MOIMI WŁOSAMI NAWET NIE DA RADY ZAKRYĆ TEJ GUMKI:(

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiscie, na ostatnim zdjeciu wygladasz jak laleczkaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdybym miała tyle włosów co Ty, to zrobienie takiego koczka faktycznie było by sprawą prostą i szybką. Ale wierz mi - nie jest :)

    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pisze to chyba setny raz ale uwielbiam twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  39. ładnie Ci w tej fryzurce ! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. tymi włosami mogłabyś obdzielić nas wszystkie i jeszcze by ci dużo zostało :)
    jesteś piękna a twój blog bardzo ciekawy od dziś zaglądam tu codziennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. moglabys dodac jeden post o makijazu to w jaki sposob sie malujesz

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu jeżeli jest tak, jak mówisz, to nie jestem w stanie pojać ile Ty masz włosów, bo ja mało nie mam, często chodzę w koczku, ale mój to ma połowę Twojej objętości :D no i wygląda wspaniale :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia, cudowne włosy, buzia, sukienka Vila też zachwycająca:) Dzięki za inspiracje:) hania z.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój sposób na koczka jest następujący: po związaniu włosów w wysoki kucyk, troszkę tapiruję powstały koński ogon na całej długości i spryskuję go lakierem. Wtedy włosy mają większą objętość, nie są też takie śliskie i nie wypadają z koczka po okręceniu go wokół gumki. Później postępuję już tak, jak w instrukcji w notce:) W efekcie koczek wygląda tak, jakbym miała 2x więcej włosów niż mam:) Polecam, wypróbujcie ten sposób:)
    Pozdrawiam,
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze, ale jesteś piękna! :) Obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudne zdjecia, masz swietne wlosy:)

    zapraszamy do nas
    fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety nie do każdej buzi taki koczek pasuje i nie z każdych włosów można go zrobić...Tobie akurat pasuje bardzo!! Przypominasz mi Annę Kareninę:).

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ja bym chciała mieć tak gęste włosy...

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu jak to zrobiłaś , że masz taką oglądalność swojego bloga ? Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem lecz chciałabym alby ktoś go oglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Taka fryzura jest idealna na niepogodę. Wiatr, sucho, mokro... wtedy sprawdza się idealnie - testowałam ;).

    Aniu masz obłędne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Daszka - nie mam pojęcia. ;-)

    Rouquin Monde - zgadza się! idealna na niepogodę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. @Daszkaa: Ania jest przeuroczą osobą i ma piękne włosy :-) Wchodzimy by się pozachwycać :D Poza tym, lubię wejść na bloga, w którym autorka na siłę się nie przebiera, nieudolnie pozuje i jest niemiła dla innych w komentarzach :-) Tutaj zawsze są ładne zdjęcia i miła atmosfera, zawsze chce się zarówno wracać jak i nie można się doczekać kolejnego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj tak zgadzam się, tutaj nie ma obłudy, nadęcia, sztuczności. Ania jest nie tylko prześliczną, ale i ciepłą, pogodną kobietką, pełną klasy. Uwielbiam tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie znam Cie,ale wydajesz sie byc tak miła,uprzejmą,tolerancyjna i kulturalna osoba,ze chce sie Ciebie czytac i ogladac, i ciagle jest mało .. ;)


    Oczywiscie juz mówiłam ,ze włosy masz najpiekniejsze,nigdy takich nie widziałam,dbaj o nie bo to skarb!;)

    OdpowiedzUsuń
  55. To Twój pokój? Mogłabyś zaprezentować go w kolejnym poście? Wydaje się być bardzo ładny, a poszukuje inspiracji gdyż planuje mały remont.

    Świetna sukienka oraz fryzura ;)

    Angela

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne włosy! :) Ale podejrzewam, że mimo tego posta, czytelniczki i tak będą zasypywać Cię pytaniami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bajkowo i uroczo :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź na moim blogu;) Ale tu też przeczytam, bo regularnie go odwiedzam. Dziękuję za radę! Spróbuje, bo co innego mi zostało ehh.. Ale jestem dobrej myśli! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  59. robię sobie taki koczek bardzo często, od bardzo dawna i strasznie łatwo to samemu rozkminić, więc sama nie wiem czemu inni mieli trudności w czymś tak prostym :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy - może nie...;-)

    alikatena - próbując na pewno nic nie tracisz. ;-)

    Marta - ;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Aniu masz tyle wdzięku:) bardzo fajnie ogląda się Twoje zdjęcia:) Mam pytanie gdzie kupiłaś zasłony, które widać w tle? szukam właśnie w takim kolorze. Pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  62. ależ Ty jesteś piękna kochana! szok!

    OdpowiedzUsuń
  63. A mi się bardzo podoba Twój pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej. Zajrzałam tu po raz pierwszy.
    Jestem mile zaskoczona ;)
    (Do tej pory obserwowałam tylko blog Kasi Tusk).
    Tak trzymać Aniu, miło na Ciebie popatrzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Asiula.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj! Dopiero co odkryłam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Wszystko idealnie dopracowane, notki, zdjęcia, wyglądasz świetnie a włosy są niesamowite (zapewne nie jestem pierwszą osobą, która je chwali ;)). Sama mam długie włosy, jednak ostatnio mi się trochę przerzedzają. A co do koka to faktycznie, zgadzam się z Marta, że nie ma w nim wielkiej trudności, aczkolwiek mi się zazwyczaj rozwala, chyba dlatego, że nie mam odpowiednich gumek. Gdy zawiązuję koka na dwa razy gumką to spada, a na trzy jest za ciasno. Muszę to jakoś po swojemu rozpracować, żeby nie spadał :D. Pozdrawiam Cię serdecznie i na pewno będę tutaj często wracać! ;)

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  66. ja także jestem tu po raz pierwszy-ale na pewno nie ostatni :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  67. hej fajny blog i koczek :)
    ja dopiero zaczynam wpadniesz ? bardzo sie uciesze !

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale buja czupryna, jak na bliźnięta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)