środa, 20 lipca 2011

RAIN BOOTS

Witajcie!
Tematem dzisiejszej notki są KALOSZE, które w każdej szafie powinny się znaleźć. Przydadzą się nie tylko jesienią czy zimą, ale także latem, gdy pogoda nas nie rozpieszcza, serwując nam przelotne deszcze oraz popołudniowe burze. Wybór tego typu obuwia jest olbrzymi - kwiatki, motylki, groszki, kratka, panterka, paski itp. Ja preferuję jednak klasyczne wzory w jednolitych kolorach. Dwa lata temu kupiłam szare, a dziś dostałam od Dash44.pl czarne.:) Myślę, że kupno kaloszy w takim kolorze to praktyczny zakup, ponieważ posłużą nam do wielu stylizacji oraz moda na nie nigdy nie przeminie...:)


   

92 komentarze:

  1. Oj na mnie by tak dobrze nie leżały jak na Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I LOVE THOSE BOOTS
    gotta get myself one of those
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kaloszki fajne tez musze kupic ale ja kupie w kawiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana a co z wynikami konkursu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka długość kaloszy skraca nogi? Taka jaką Ty masz, czy te są odpowiednie?

    OdpowiedzUsuń
  6. wyniki konkursu muszę przesunąc na jutro, ponieważ miałam problem z odesłaniem wszystkich zgłoszeń do Wydawnictwa. Udało mi się dopiero za którymś razem 2 godziny temu. :/

    Wydaje mi się, że ta długośc kaloszy jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja :) szalik jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w swojej szafie nie mam jeszcze kaloszy, ale chyba coraz bliżej ten dzien, kiedy sie wreszcie zdecyduję;) szczególnie że już niedługo jesień..

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalosze to świetne obuwie i obowiązkowe!
    Te leżą na Tobie super :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  10. kalosze są świetne ! a całość rewelka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. proszona ciagle zaległą notka o upinaniu włosów. koczek jak zawsze super! świetny zestaw, oryginalny szal!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anno! Chcę być taka jak ty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle slicznie
    Twoje stylizacje są niezawodne! :)

    beata

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz! Rewelacyjny set!

    OdpowiedzUsuń
  15. Loveee these boots and your hair is so cool! Love your blog! Would you like to follow each other? love, m

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, te kalosze są piękne! Jak Ty to robisz, że dostajesz tyle cudownych prezentów?

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja fryzura jest po prostu urocza :D nie mogłam się oprzeć, musiałam to napisać. Wyglądasz prześlicznie, ogólnie jakoś tak bardzo sympatycznie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kołnierz, ojaniemoge!

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem posiadaczką czarnych i na nic w świecie bym ich nie zamieniła ;). Nie raz i nie dwa uratowały mnie przed katarem, który mógłby wyniknąć z przemoczenia stópek ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, tak się zastanawiam czy wybrałaś już specjalizację? Wiem,że pierwszy rok to tylko anatomia i histologia, więc trudno się zorientować, ale może masz jakąś wymarzoną?
    Ja w tym roku skończyłam medycynę i cały czas się waham, co wybrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, tak się zastanawiam, czy wybrałaś już specjalizację? Wiem, że I rok to tylko anatomia i histologia, więc trudno się zorientować, ale może masz jakąś wymarzoną?
    Ja w tym roku skończyłam medycynę i cały czas się jeszcze waham, co wybrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie wglądasz, ale ja chyba nigdy nie przekonam się do kaloszy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog. Masz nituzinkową urodę i styl, obserwuję i zachęcam do tego samego ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz ! kalosze rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Look at them boots...they are just great!

    xx
    Andy
    The Black Label "don´t miss my coverage of the runways from Fashion Week Panama"

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastycznie je zestawiłaś :) super na Tobie 'leżą'!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie , ślicznie i jeszcze raz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. wow , you look so great !
    love your rain boots !

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu jak Ty pieknie wygladasz!!!!!
    Napayrzec sie nie moge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like your rain boots, so cool!
    Lu
    http://luanadesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobasz w tych kaloszach :) Ciekawa jestem jak ja bym w takich wyglądała chociaż mam wrażenie, że mam zbyt masywne nogi na takie buty :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki ;)
    Ja się na razie waham między pediatrią (później nefrologia dziecięca lub hematologia onkologia dziecięca) a anestezjologią, przez moment brałam też pod uwagę medycynę sądową, ale po kilku dniach zajęć tam zrezygnowałam ze względu na ciężkie warunki pracy ;)
    Studiujesz w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  33. faktycznie to fajnie wygląda. ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. ojj tak kalosze oficerki to absolutny must have :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajnie wyglądasz! fryzura świetna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są twoje stylizacje :)
    a dawno kupiłaś tą torebkę? okropnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz pięknie. Podoba mi się Twój zestaw:D i kaloszki oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Twojego bloga, uwielbiam na ciebie patrzec, ale jestes tak idealna, ze czasami wpadam w kompleksy...:(:(
    Aniu tak Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy - Dziękuję. :) Torebkę kupiłam w listopadzie lub grudniu. :)

    Anonimowy - Nie ma ludzi idealnych i nie masz mi czego zadrościć. :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ile masz wyświetleń przy dodaniu nowego posta???

    OdpowiedzUsuń
  41. a co to za pytanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wygladasz....kalosze super...ja jakoś jeszcze nie mam ale trzeba pomyśleć nad zakupem i też postawie na czarne....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne kalosze! pięknie wyglądasz! jesteś śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Szalik śliczny, kalosze też okej...ale mnie się najbardziej podoba fryzura! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG, I love the way you did your hair and I think this outfit looks amazing on you! On another side note - I think you have really nice eyebrows!

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz genialnie, jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Normalne, po prostu jestem ciekawa, nei am w nim żadnych ukrytych przesłań:P

    OdpowiedzUsuń
  48. a ja mam pytanie całkiem z innej beczki:P
    Jaki masz dzwonek w telefonie?;)

    OdpowiedzUsuń
  49. kalosze są super;) ale najbardziej podoba mi się twoja fryzura :))) Masz genialne włosy:)
    Już dodałam do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem fanką Twoich włosów! :)
    świetne stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja myślę, że jesteś bogatą rozpuszczoną dziewiczynką, która zawsze ma co chce.

    OdpowiedzUsuń
  52. super wyglądasz tak i ja też noszę latem krótkie spodenki i czarne kalosze

    OdpowiedzUsuń
  53. super wyglądasz tych kaloszach i krótkich spodenkach ja też nosze czarne kalosze i krótkie spodenki pozdrawiam Zbigniew

    OdpowiedzUsuń
  54. `a ja myślę, że jesteś bogatą rozpuszczoną dziewiczynką, która zawsze ma co chce.` - skąd takie wniosk?

    `a ja mam pytanie całkiem z innej beczki:P
    Jaki masz dzwonek w telefonie?;)` - http://www.youtube.com/watch?v=IfmrAqV0n5Q :)

    OdpowiedzUsuń
  55. You look super cute! I'm in love with your top and your boots are so much fun ;)

    xx,

    Fashion Fractions

    OdpowiedzUsuń
  56. Prezentują się bardzo ładnie jak na kalosze.
    Też by mi się takie przydały. Może trafie na coś podobnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kalosze sa extra ! I swietne fotki i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznie wyglądasz :) zazdroszczę urody :*
    Pozdrawiam :) Ja zdecydowałam się od dzisiaj na blogowanie.. już od dawna przeglądam Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kinga - powodzenia. :)

    ROKSI - te które mam ja sa teraz w promocji! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a bardziej jestes zadowolona z szarych czy czarnych? nie wiem jakie wybrac, moze doradzisz?

    Ewcia

    OdpowiedzUsuń
  61. Kup czarne - są bardziej praktyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG super kalosze. Caly outfit jest swietny!
    http://wporywach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładny zestaw! Zachwycam się szalikiem- czy możesz napisać kiedy go kupiłaś?

    Pozdrawiam,

    Ada:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nominowałam Cię do ONE LOVELY BLOG AWARD na moim blogu:)
    Pozdrawiam.

    P.S. Świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ada - w h&m'ie. :)

    PatrisyaStyle - dziękuję, bardzo mi miło.:)

    OdpowiedzUsuń
  66. takie kalosze są mi potrzebne! muszę się w końcu spiąć i je kupić, a nie ciągle odkładać ich kupno na później ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. musisz! kalosze to świetna inwestycja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. kupiłam takie same jak Ty! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  69. bosko wyglądasz pozdrawiam zbbb

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta stylizacja jest rewelacyjna!! kołnierz jest mega. i do tego twoja buska... mm :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piekna stylizacja !

    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wiem, że już to pisałam, ale jesteś extra kobietką:)
    Kalosze, oj muszę się w nie zaopatrzyć, ze względy na "słoneczną" inaczej pogodę:))))
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  73. Czarne wyglądają naprawdę ciekawie u Ciebie, ja rozważam czarny i szary, szczerze mówiąc bardziej podoba mi się szary, czarny jest natomiast bardziej praktyczny :) mam mały dylemat co wybrać..
    Ps. Komentuję dziś pierwszy raz :) Blog naprawdę świetny, inspirujący i napawa optymizmem, zadomawiam się na stałe!
    Pozdrawiam
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajny outfit, wogóle nie przesadzony!!! :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jestem absolutnie zakochana w tym zestawie :) wyglądasz przecudnie

    OdpowiedzUsuń
  76. rewelacyjny zestaw! masz bardzo ładne włosy i jesteś prześliczna :)
    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. kurde, no ja się jakoś nie mogę przekonać do kaloszy, od razu kojarzy mi się ze wsią, no sorry ... Ładnie wyglądasz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  78. też chcę kalosze ! te są idealne !

    OdpowiedzUsuń
  79. Założyłaś kalosze na gołą stopę i tak bez wysiłku udało Ci się je ściagnąc?:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)