środa, 6 lipca 2011

PERFUMES OF SUMMER

Witajcie! :) Każda kobieta kocha dobre perfumy, zamknięte w ładnym flakoniku - ja również. Przynajmniej raz w miesiącu wybieram się do perfumerii w poszukiwaniu nowych zapachów, których będę używać w zależności od nastroju, pogody, okazji itp.

- ENGLISH VERSION -

W dzisiejszym poście chciałabym napisać o perfumach idealnych lato. Uważam, że o tej porze roku powinnyśmy wybierać lżejsze zapachy. Ten, który już zawsze będzie kojarzył mi się z wakacjami to Chloe. Pierwszy raz zakochałam się w nim 3 lata temu podczas pobytu nad morzem i lubię do niego wracać w okresie wiosenno - letnim ze względu na miłe wspomnienia, które przywołuje. Uważam, że jest to oryginalny, subtelny oraz niekrzykliwy zapach, a jednocześnie przykuwający uwagę otoczenia.;)
Kolejny - Lanvin `Marry Me!`. Jest nowością na rynku, ponieważ swoją premierę miał w styczniu 2011 roku. Urzekł mnie świeżym, radosnym zapachem. W ślicznym flakoniku zamknięte są  nuty tunezyjskiej gorzkiej pomarańczy, zmysłowego jaśminu, brzoskwini, magnolii, płatków róży, białych kwiatów a także bursztynu i piżma. Myślę, że będzie idealny na romantyczne spacery! ;)


W podróży i na plaży niezastąpione są lekkie, odświeżające mgiełki do ciała (polecam te od Victoria's Secret). Możemy używać je do woli, ponieważ są mniej trwałe od perfum (nie zawierają alkoholu). Dzięki temu nie ma możliwości przedawkowania, a uczucie świeżości zapewnione. Ciekawostka - aby uzyskać efekt chłodzący proponuję przechowywać mgiełkę w lodówce. Szybkie orzeźwienie w upalne dni gwarantowane! ;)
A jakie są Wasze ulubione, wakacyjne zapachy? :)

49 komentarzy:

  1. moje ukochane to Kezno Amour oraz Calvin Klein Euphoria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Euphorię uwielbiam zimą. Na lato wg mnie troszeczkę za ciężka.

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, kenzo amour i euphoria są dobre tylko na zimę bo przyjemnie rozgrzewają. latem używam ck in2u albo allure chanel.

    OdpowiedzUsuń
  4. DKNY - Pure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie stać na takie perfumy, ale bardzo lubię zielone c-thru. :)

    fajna nota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione perfumy (niekoniecznie na lato, ogólnie) to Naomi Campbell Cat deluxe i Cat deluxe with kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Naomi Campbell Cat deluxe są szalenie sexowne! ;D

    CK IN2U - również lubię i często kupuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować te mgiełki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niemalże wszystkie perfumy Naomi Campbell! Obecnie mam obie, które wymieniła Marlena. W lecie, szczególnie w bardzo gorące dni ograniczam użycie perfum, ale lubię za to wtedy delikatne mgiełki. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej
    Chciałam zapytac o mgiełkę (victoria's secret vanilla) ja pachnie? czy warto kupic? i z skąd ją masz? bo chyba nie bardzo można dostac ją w polsce, bynajmniej nie na polskich stronach internetowych...
    Dziekuję za odp. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie pachnie! :) wszystkie mgiełki (a jest ich całe mnóstwo) znajdziesz na allegro. :)
    Miałam już kilka i każda miała ładny zapach. W związku z tym - szczerze polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i'd love to try the chloe perfume!i just loved it the first time i saw the bottle :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi wakacyjni ulubieńcu to Moschino - I love love i Tommy Hilfiger - True star, zresztą ten drugi mogę używać przez caaały rok ♥ ;)

    Mgiełkę również posiadam ale z H&M, racja świetna rzecz na upały w celu odświeżenia się. Ale o lodówce nie pomyślałam super pomysł na pewno wypróbuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. DKNY Fresh Blossom na lato, Burberry Classic na zimę. ♥ To taki mój standard, czasem przewijają się też przez moją komódkę inne zapachy (Uwielbiam Sweet Darling Kylie Minogue - pachną watą cukrową...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę kolekcji! <3

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach Chloe jest cudny! Mi się marzy Miss Dior Cherie :) aktualnie mam Max Mara - Max Mara, jest piękny ale na jesień, zimę. Na lato uwielbiam lekkie mgiełki :) mam z avonu i o dziwo długo wytrzymują! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam Moschino Love Love:) na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, zaglądam tu od dłuższego czasu, ale pierwszy raz komentuję. Mimo 33 lat na karku bardzo lubię Twojego bloga, jesteś kopalnią inspiracji i teraz gdybym była młodsza na pewno inaczej pokierowałabym swoim życiem. Parenaście lat temu próbowałam dostać się na medycynę, nie udało się, wybrałam pielęgniarstwo. Nie potrafiłam zawalczyć i teraz załuję. Dlatego bardzo Ci kibicuję i ttrzymam mocno kciuki za wszystko.

    Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam, Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie żałuj niczego - nie warto. :) Pielęgniarstwo to również odpowiedzialny i dający satysfakcję zawód. Mam nadzieję, że masz okazję spełniać się każdego dnia, a pacjenci potrafią okazać szacunek i wdzięczność.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sicilly D&G i Issey Miyake l'Eau D'Issey

    OdpowiedzUsuń
  21. i love chloe:)

    http://shu84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam playboy'a ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Magdalena.lipca 06, 2011

    Tego lata na mojej perfumowej półce stoją Versace Bright Crysal, Boss Orange, Parisienne YSL oraz wiecznie ubóstwiany przeze mnie Flowerbomb od V&R :)

    Mgiełki od VS są cudowne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje ulubione to miss dior cherie i nina ricci ricci:) a teraz czaje sie na givenchy play :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. były takie zabójcze mgiełki,dostępne pare lat temu w drogeriach niestety firma wycofała się parę lat temu z Polski. Może ktoś pamieta? Nie pamietam nazwy w tej chwili bo juz swoja dawno zuzylam, czasem prosze o nia kogos kto akurat do USA jedzie. Z chęcia odwiedzę perfumerię i sprawdzę chloe i marry me(jeśli zapachowi towarzyszy choc trochę atmosfery zaręczyn z chcianym partnerem to fiu fiu;)sama używam różnych, niezmiennie od lat towarzyszy mi Noa Cacharel i Miracle Lancome, an lato uwielbiam green tea Elisabeth Arden. zdarzają się fajne, trwałe i niedrogie zapachy z avonu i oriflamu:little black dress czy extraordinary. ten drugi bardzo zmysłowo otula zimą.Ogólnie na necie oryginalne perfumy dużo tańsze a różnika w stosunku do podróbek KOLOSALNA!

    OdpowiedzUsuń
  26. iska - miss dior cherie są sliczne. <3
    Sigrun - Co to za mgiełki? Psmiętasz chociaż opakowanie? Może znajdziemy je na allegro. :D
    Jeżeli chodzi o zakup perfum przez internet - boję się. Bardzo łatwo trafic na podróby. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uwielbiam dolce&gabbana the one, ostatnio moją miłością jest beyonce heat ;) mam te benettony co Ty też je lubię są takie "świeże" ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. CKin2u są moimi, ulubionymi perfumami! już od paru, dobrych lat używam tylko ich:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdecydowanie stawiam na Chloe i Miss Dior Cherie, chociaż mam ochotę też na coś nowego, może uda mi się coś ładnego kupić niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim faworytem jest KATE MOSS SUMMER TIME. Perfumka w malutkim 30 ml flakoniku po prostu cudowna. Niestety edycja limitowana i coraz trudniej można ją zdobyć.
    P.S. masz rewelacyjny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę w kolekcji In2U :) Mój ukochany zapach na lato:):):)
    pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  32. ja lubię wszystkie benettony. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też, ja też, ja też! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. te mgiełki były firmy the healing garden, może ktoś jeszcze pamieta, neistety firma wycofala sie z Polski...:/nie bywaja na allegro:/

    OdpowiedzUsuń
  35. najlepsza z serii byla zielona:green tea! obłęd! ale inne też byly fajne

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam zapach Chanel ,,Coco"

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam jeszcze pytanie, który zapach mgiełki VS polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  38. Sigrun !!! to ta? :
    http://allegro.pl/the-healing-garden-30ml-juniper-theraphy-jalowiec-i1673473865.html

    fashionpart - najbardziej lubię waniliową. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. no ja wiem...ale najfajniesza jest green tea....:/dle dziekuje ci,kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja tez uwielbiam marry me - moj narzeczony tak mi sie oswiadczyl!!!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sigrun - a już się ucieszyłam...:(

    anonimowy - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kolekcja do pozazdroszczenia:) ja lubie naomi campbell:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tą samą mgiełke tylko różową:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie kupiłam Chloe na jesień :D, na lato wolę d&g light blue, ale moim nr 1 jest euphoria na jesień oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Calvin Klein Euphoria i Dolce&Gabbana Light Blue :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)