piątek, 22 lipca 2011

PERFECT OUTFIT FOR THE JOURNEY

Witajcie!
Za chwilę wyjeżdżam na wakacje, w związku z tym postanowiłam pokazać Wam idealny strój na podróż.
Musimy pamiętać by ubrania były przede wszystkim wygodne oraz wykonane z miękkich materiałów.
Zawsze dobieram ciuchy tak, aby podczas bardzo długiej drogi można było wykonać kilka kombinacji na jednej bazie - legginsy i biała bokserka. :)
Myślę, że luźna koszula oraz klasyczna, szara bluza będą idealne! :)
Do 'zobaczenia' za tydzień! :*





79 komentarzy:

  1. sweet
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie....miłego wypoczynku....

    OdpowiedzUsuń
  3. awesome outfit !
    you look so great !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, śliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle uroczo!
    aniu, wracaj jak najszybciej i podziel sie bagazem zdjec. :) :)
    juz nie moge sie doczekac!! :) :)

    Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój świetny i na pewno wygodny. Ale mnie najbardziej urzekła Twoja fryzura. Bomba!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma jak wygoda w podróży ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty to robisz, że zawsze masz takie cudowne włosy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na luzie i o to chodzi (:
    Jestem zafascynowana Twoją umiejętnością robienia fryzur, ciekawi mnie jak długo zajmuje Ci wyczarowanie takiego cuda? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK ZAWSZE SUUPER :)
    miłego wypoczynku Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. fryzura jest bardzo prosta! przedziałek na środku, dwa francuzy zwinięte w dwa koczki. :)

    ile mi to zajmuje? max 10 minut. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy zawsze wyglądają jak od fryzjera! :)
    Zazdroszcze takich manualnych zdolonosci. :)

    Zestaw na droge na pewno mega wygopdny, wracaj szybko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja ci wszystkiego zazdroszcze...:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw ;) Miłych wakacji ;) Świetny blog! Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja jak najbardziej na plus ;]

    Zapraszam do mnie:

    http://ann-teenagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna jesteś i fryzurkę masz uroczą ale nie wiem tylko czy pasuje do tej stylizacji:P

    OdpowiedzUsuń
  19. W stu procentach się zgadzam ciuszki na podróż muszą być przede wszystkim wygodne :). Twój zestaw jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mis ie ten zestaw rzeczywuscie jest idelany na podroz, jednka do samolotu bym tak nie wsiadal :) troche zbyt casualowo i nie twierdze, ze trzeba sie stroic ale troche inaczej dobrac ubrania.


    na podroz samochodem idealnie, nic sie nie bedzie gniotlo, mzna bedzie sie ulozyc w dowolnie wygodnej pozycji :) i wygladac w dodatku fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia
    Zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. SOFISMATOS - to podróż samochodem. :)

    SZAFA MADZIARY - myślę, że pasuje. to dwa francuzy zakończone koczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz wspaniałe włoski :33

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet w podrozy zachwycasz!! :)
    juz sobie wyobrazam jak zatrzymujesz sie na stacji bezynowej i wychodzisz z samochodu...:D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje włosy!
    Jak ich dużo... Zakochałam się w nich! Ach

    bizuteryjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ale jesteś szczuplutka :) wspaniała ta bluza!
    udanych wakacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypoczywaj! i przywieź słońce:D

    OdpowiedzUsuń
  28. chudzinka sliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne wyglądasz! :) wygodnie i stylowo! miłych wakacji! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się Twoja fryzura
    pozdrawiam
    http://swiat-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna koszula:) udanych wakacji:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta koszula jest cudowna.
    Aniu, nawet gdybyś na sobie miała worek po ziemniakach to byś wyglądała wspaniale... ;D

    Jola

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnei wyglądasz . świetne zdj . świetne pomysły . :) chętnei obserwuję Twój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. I znów te włosy,ehhh...;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zawsze najpierw przykuje mą uwagę Twoja znakomita fryzura, później outfit

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle cudownie wygladasz ..


    Pozdrawiam i udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog;)

    zapraszam do nas new;)

    fashion-ache.blogspot.com

    K&M

    OdpowiedzUsuń
  38. miłego wypoczynku, świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ładnie wyglądasz. udanego wyjazdu :)

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu, do nagrody One Lovely Blog Awards :) Zapraszam do mnie po szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  40. twoje włosy sa idealne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog ! :) i zakochałam się w twoich włosach : p

    Zaczęłam prowadzić bloga o modzie. Sporo outfitów i nie tylko :) Serdecznie zapraszam:
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    + dodaję do obserwowanych i zachęcam także do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna koszula. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog!
    Śliczne fotki ;* życzę miłego wypoczynku.. :>
    obserwuję i liczę na rewanż. www.kogut14.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anna, Anna... jak zwykle zachwycająca ;)
    Świetna fryzura! Dopelnia sportowy luz i dodaje wdzięku. Gdybym miała chociaż trochę gęstsze włosy, od razu pobiegłabym z garścią wsuwek do lustra ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. loving your hair like this - you look beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Strój idealny na podróż. Wygodny a zarazem ładny :) Szara bluza, koszula w kratę i biała koszulka zawsze się sprawdzają. Miłego wypoczynku :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  48. I jak zawsze perfekcyjna fryzura!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam tą samą metodykę podróżowania, legginsy i long, z okryciem wierzchnim za to można zaszaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  50. nominuje cie do one lovely blog award :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Love your hair! Gorgeous blog :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia i wspaniała stylizacja !
    Bardzo ładnie.
    serdecznie ZAPRASZAMY na nasz nowy blog. :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widać, że ubranie jest bardzo wygodne. Miłej podróży, czekamy:)! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie masz ładne włosy :)
    Rzeczywiście taki outfit jest idealny na podróż :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. kto jak nie jalipca 26, 2011

    Anno jestem Twoją wierną czytelniczką, ciekawy blog,fantastyczne wyczucie stylu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz ! Zajrzyj do mnie ( new outfits ) : http://everglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mogłabyś mi powiedzieć czy zapuszczasz włosy? Chcesz żeby były jeszcze dłuższe czy zostajesz przy takiej "wersji" ? I ile zajęło Ci osiągnięcie takiej długości? ;) Z góry dziękuję za odpowiedź. Ola

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy - włosy każdej z nas rosną z różną szybkością. Moje koleżanki żałują każdego obciętego milimetra, ja natomiast bez zastanowienia co roku w zimę ścinam do ramion, a za pół roku mam długie do pasa.

    OdpowiedzUsuń
  59. Olu, zapuszczam, chciałabym mieć jeszcze dłuższe, jednak końcówki mam już bardzo zniszczone i myślę o podcięciu. :) Taka 'wersja' z podcinaniem co jakis czas zajęła mi prawie 2 lata, ale miałam włosy do ramion. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. fajnie wygladasz :) zapraszam do skomentowania moich zdjęć na blogu którego prowadzenie dopiero zaczynam :
    kate-mysecretdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. a ja dziś krótko: wow!
    taki look w podróży to prawdziwa sztuka!
    iwka

    OdpowiedzUsuń
  62. jezu! te wlosy to ty masz tak niesamowicie niesamowite! na kazdym zdjeciu az mi zapiera dech

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny blog - obserwuję i liczę na to samo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. cudności zrób posta jak zrobiłaś tą fryzurkę proszę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)