wtorek, 12 lipca 2011

NATURAL LOOK

Witajcie!
Lato jest moją ulubioną porą roku, ponieważ mogę sobie pozwolić na zupełne rozleniwienie.
Nie muszę się malować, starannie czesać, przesadnie stroić. W upalne, typowo wakacyjne dni rezygnuję z podkładu i tuszu do rzęs. Podkreślam jedynie kości policzkowe bronzerem oraz rysuję cieniutką, prawie niewidoczną kreskę na powiece.
Jeżeli chodzi o włosy - jestem fanką luźnych splotów. Warkocz z wypadającymi kosmykami dodaje dziewczęcego uroku oraz nadaje twarzy łagodny, odrobinę romantyczny wygląd. ;)
Stylizacja w tym samym charakterze : luźna tunika w delikatne rózyczki i białe spodenki.





tunika - next, spodenki - levi's, bransoletka - diy, kwiatek - h&m

Przypominam o konkursie K L I K, który kończy się za tydzień. :)

78 komentarzy:

  1. przyznam, luźny splot jest bardzo fajny!:)
    zdjęcia uurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki :) Masz bardzo ładne włosy - bardzo gęste :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Posłuchałam się Ciebie. Myslałam, że nie wypada trzydziestolatce fryzura z poprzedniej notki. Przekonalas mnie. poszłam do pracy i wszyscy byli zachwyceni, DZIEKUJE:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze każdy mi mówił że mam śliczne i gęste włosy...chyba nie widzieli Twoich:Dśliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia uwielbiam cie, wchodze kilkadziesiat razy dziennie i jak widze nowa notke to czuje sie jak oswiecona:D:D
    Michaska

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie można się napatrzeć na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowicie piękna :*
    a poza tym ta fryzurka jest idealna - mam nadzieję, że moje włosy będą jutro posłuszne i uda mi się wyczarować z nich coś podobnego :)

    Btw, nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia. Jesteś po prostu chodzącym ideałem..

    PS. Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Dziewczyny!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :) piękne zdjęcia!!!!! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes taka sliczna! (Wiem, pewnie sie powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się nie maluje w tak upalne dni.
    Bardzo podobają mi się te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie, nie możemy się napatrzeć na te fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. natural and super cute :)
    great hair dear!loved the top.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne miejsce i cudne zdjęcia!
    Aniu Ty tu wyglądasz nieziemsko! Jak jakaś nimfa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna, naprawdę. Przyznam się szczerzę, że trochę Ci zazdroszczę ;] Ja nie napisałam na tyle dobrze żeby dostać się na medycynę, a nie stać mnie żeby rok siedzieć w domu, lub studiować coś czego nie skończę... To ja Ci wysłałam to pytanie dot. studiów (biologia). Życzę Ci powodzenia na studiach :* W ogóle nie wiem jak Ty to zrobiłaś, że nie masz żadnej poprawki, ja nie potrafiłabym tak sobie rozplanować czasu żeby ze wszystkim zdążyć. Chyba serio jestes idealna ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, co za przemiana! to niesamowite jak Ty schudłaś, aż miejscami mnie to przeraża jak na Ciebie patrze! Zdradzisz nam, co się stało z dawną wagą i wyglądem ani (które de facto wcale nie były złe)? jestem bardzo ciekawa jak udało ci się to zrobić. :) może jakaś notka o tym jak się odżywiasz, jakie sporty uprawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes za chuda! i chyba jako jedyna sie nie powtarzam;/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz tak dziewczęco ah;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy cudne, buzia urocza, ale stylizacja bardzo podkreśliła Twoją szczupłą sylwetkę. Może dlatego, że fotki robione są z góry, nogi wyglądają strasznie chudziutko, moim zdaniem aż nienaturalnie. Generalnie dołączam do zachwytów, tym razem jednak nie do końca. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz przecudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  23. szałowa jest ta bluzka, widzę lubisz łączkę, pełno drobniutkich kwiatów na ciuchach ;D ?
    świetna sceneria, aż zazdroszczę :) ja wciąż w mieście - mieszkanie tu zoobowiązuje, ale jak widze zdjęcia na których jest pokazana natura to bardzo bardzo bardzo chciałabym stąd wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you. are. SO CUTE!!! oh my god. love your blog. these pictures are so perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  25. uroczo dziewczęco i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam takich chudych i tak długich nóg jak na dwóch pierwszych połączonych zdjęciach. Takie ujęcie, tak wyszły. Zróbcie sobie takie zdjęcie, a zobaczycie, że takie ujęcie wydłuża i optycznie wyszczupla nogi. :)

    Ciekawa jestem kim jest Anonim, który pamięta 'dawną wagę i wygląd ani'?

    OdpowiedzUsuń
  27. Fakt sceneria przepiękna. Twoje zdjęcia zawsze są takie klimatyczne i magiczne. Wyglądasz zjawiskowo w tej fryzurze z kwiatem...

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejny raz nie mogę "sczaić(czytaj:zgapić, hehe) jak Ty te włosy podpinasz..;)tzn widzę krotki boczny przedziałek, podpięte boki,grzywkę ale tej góry nie widać,a zwykle w okolicach od czubka,jak się czegoś nie zrobi, włosy opadają(bo grawitacja) i dalej pleciony warkocz..obłęd!każda fryzura, jakby układał(a) Ci je zawodowa/y stylistka/stylista gwiazd!może jakieś ujęcie, jak Ty masz je podcięte?tak rozczesane na plecach i bok?proste i rozpuszczone żeby zobaczyć linię? sceneria przepiękna. ja tam się chudości nie czepiam,bo sama mam parę koleżanek które filigranowość mają w genach i jedzą normalnie.(ku mojej rozpaczy;),taki to już świat:jedne mają phsisium Audrey, innym bliżej do Moniki Belluccci, jeszcze inne.. itd.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sigrun - zeby włosy nie opadły, musisz je umocować wsuwką. :)
    Spróbuj zaplatac luznego francuza, ALE każde pasmo przypnij wsuwką, żeby nie oklapło. :) Chodzi o to, żeby włosy nie były przy samej skórze głowy, tylko zeby były troche uniesione. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ok..;)spróbuję;) jednak myślę że to tez kwestia cięcia.twoja boczna grzywa jest fenomenalna;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wyglądasz,prepiękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie to wygląda :)
    masz świetne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice blog dear!
    im following. Hope you do the same :)
    Dress up for armageddon

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze z niecierpliwością czekam na nową notkę,
    Świetna letnia stylizacja, no i ta sceneria.

    Pozdrawiam z pochmurnego Zakopanego.

    OdpowiedzUsuń
  35. jestes moim idealem

    OdpowiedzUsuń
  36. misiauk, ja tez zawsze czekam na nowa notke. wchodze po kilkanascie razy dziennie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszę się. najchętniej wstawiałabym notki codziennie, ale zajęłoby mi to zbyt dużo czasu...:/
    kolejny post jutro. :)
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  38. You are very beautiful :)

    Jules from
    http://tresjoli-jules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że prowadzenie bloga pochłania dużo czasu. A sama, chciałam założyć blog... hmmm chyba się nad tym dobrze zastanowię.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam na Ciebie patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  41. twoje włosy są obłędne <3

    www.angelika--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie :)

    Sama chciałabym się nie malowac , niestety do pracy musze.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna jesteś!

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia XO Eve

    http://orchid-orchidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi słów brakuje... Amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. jestes przesliczna, piekne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba.
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu jesteś przepiękna i masz wspaniałą figure poprostu widać że niektórzy Ci zazdroszczą i tyle. Bardzo podoba mi się makijaż Twoich oczu jak Ty robisz tą kreskę? mnie nigdy nie wychodzi i niestety muszę zawsze robić to kredką a wiadomo że to je daje takiego samego efektu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  49. Przypadkiem wpadłam na ten blog i jestem zauroczona!:) Przeczytałam wszystkie Twoje notatki, ale niestety nie mam już czasu, żeby czytać wszystkie komentarze by wyłowić choć trochę więcej informacji o Tobie:) Z tego co się zorientowałam, to studiujesz medycynę, ale na którym roku i w jakim mieście pozostaje dla mnie tajemnicą. Podobnie bardzo interesuje mnie Twój wzrost, ja niestety należę do niskich kobiet i zawsze mam problemy z dobraniem ubrań tak, aby dodały mi choć kilka centymetrów.
    Gratuluję Ci bloga, jest bardzo przyjemny w odbiorze. Ty natomiast jesteś bardzo dziewczęca i śliczna, a włosów, jak każdy tutaj, bardzo Ci zazdroszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaliczyłam pierwszy rok, więc jestem na drugim. :)
    Mam prawie 167. ;)
    Aby dodać sobie kilka centymetrów wybieraj spodenki i spódniczki z wysokim stanem. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kreskę robię cieniutkim eyelinerem Miss Sporty, uważam, że jest najlepszy. :)
    Tutaj link: http://i2.pinger.pl/pgr307/d7be97d4001305594d17352e

    Co więcej, zaczynam ją rysować od połowy oka - optycznie powiększa powiekę. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. posiadaczkę najpiękniejszych włosów w sieci :)) zapraszam do obserwowania fashionpeeper'a na fb :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. lovely tunic top :) nice photos you have there!

    OdpowiedzUsuń
  54. Such awesome pictures anna - you are looking great.
    A xx

    OdpowiedzUsuń
  55. Aniu kiedy nowa notka?!?!?!?!?!?!?!? czekamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. najprawdopodobniej dziś. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wyglądasz jak jakaś nimfa wodna!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczne zdjęcia i warkocz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Zakochałam się w Twoich włosach. Są śliczne:P
    Zazdroszcze Ci ich:P
    A patrząc na inne notki stwierdzam że bardzo ładnie Ci w lokach-falach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. lovely pictures, and great style you have

    HS

    OdpowiedzUsuń
  61. Kobieto, zrobię wszystko by mieć takie gęste włosy i piękne jak twoje, ale wciąż mam kitke grubości kciuka. ;(

    OdpowiedzUsuń
  62. na pewno ładnie Ci w tej kitce. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękna fryzura... :) ja swoje włosy obcięłam rok temu dość drastycznie i niestety teraz zwolniły tempo. a mogły byś do pasa :( no cóż, trzeba cierpieć za popełnione błędy :P

    pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądasz uroczo! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. piękne zdjęcia:D

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję Ci bardzo, nie dość, że jesteś piękną kobietką, to jeszcze jesteś bardzo miła. Takim ludziom jak Ty się nie zazdrości, tylko podziwia. Uroda, wdzięk i wychowanie, aż brak mi słów.

    Swoją drogą wydaje mi się, że nie da się zdziałać cudów i sprawić, że zacznie rosnąć więcej włosów, pozostaje tylko zagęszczać włosy u fryzjera. ;/

    OdpowiedzUsuń
  67. wyglądasz jak syrenka :D pięknie! podoba mi się Twój blog. Trafiłam tu po raz pierwszy i zostaję na dłużej ;P

    OdpowiedzUsuń
  68. gorgeous!!! i like this floral dress, that really suits you very much, you always show us new styles, very enjoy that, good luck with you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)