piątek, 8 lipca 2011

K O N K U R S ! ! !

Witajcie!
Razem z Wydawnictwem Otwartym przygotowałam konkurs z okazji promocji najnowszego, międzynarodowego, indyjskiego bestselleru Sarita Mandanna "Tygrysie Wzgórza".  To wspaniała książka, która opowiada o niezwykłej historii miłosnej, porównywana do "Przeminęło z Wiatrem". Zapierające dech w piersiach opisy nieprzeniknionej dżungli, łagodnych wzgórz i plantacji kawy tworzą egzotyczne tło sagi o sile namiętności i przeznaczenia.Książka ta bardzo wiernie oddaje i opisuje zwyczaje, kulturę jak również kuchnię indyjską.


Dla wielu ludzi Indie stanowią źródło niewyczerpanych inspiracji, kuchnia, sztuka, moda, egzotyczne przyprawy i smaki, to wszystko sprawia, że z roku na rok przybywa coraz więcej miłośników Indii. Napiszcie co Was najbardziej inspiruje w tej kulturze i pokażcie nam ciekawą stylizację, potrawę lub makijaż, które wykonałyście dzięki fascynacji Indiami. 
Odwołując się do Waszych pasji i inspiracji napiszcie czym są dla Was Indie. Przez pryzmat jakich zmysłów na nie patrzycie? Co jest w nich tak fascynującego?  Kuchnia, kultura, literatura, sztuka, uroda, czy też film? Która część indyjskiej kultury Was najbardziej ujęła i dlaczego? :) 

Jedna osoba może wysłać więcej niż jedno zdjęcie - większa szansa na wygraną. :)
Prace należy wysłać na:  konkurs-annaaaanna@wp.pl do poniedziałku 18 lipca.:)
Zapraszam na fanpage:
- wydawnictwa otwartego - K L I K
- mój - K L I K

Nagrodą jest zestaw do profesjonalnego makijażu:

W razie jakichkolwiek pytań - piszcie śmiało. :) 

20.07.2011 - WYNIKI KONKURSU 

Wygrywa Joanna ( retro-story.blogspot.com ), która oczarowała komisję tym zdjęciem (fot. Jamie Torrance):


Gratuluję! 

35 komentarzy:

  1. I wysłałam :D
    super temat - jak dla mnie bomba! :)

    Pozdrawiam
    edith-magic-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny konkurs, uwielbiam Indie ;)
    ale niesty nie bede miała aparatu przez 2 tygodnie, więc nie wezmę udziału :(
    pozdrawaim ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja jednak się nie zgłaszam. Jednak kocham Indie.. Moi dziadkowie ostatnio je odwiedzili.

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Edith - wow! ale jesteś szybka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A do kiedy jest termin nadsyłania prac?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że otrzymałaś zdjęcia :) Jak zobaczyłam hasło "konkurs" i w miniaturce hinduską książkę to wiedziałam, że muszę w tym wziąć udział :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że i tak nie będę umiała sie tym malować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a wszystkie zdjęcia później pokazujesz tu?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A może to byc stylizacja w polyvore?

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!
    http://xtheperfectmess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny konkurs, pomyślimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. DziewczynaKomornika - może być stylizacja w polyvore. :)

    anonimowy - nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe, to ja już wiem kto na pewno się zgłosi;) i kto może być poza wszelką konkurencją;) jedna z bloggerek- baglady;)ale ja może też spóbuje a co mi tam...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym wysłała ale boję się, że później gdzieś by krążyło po internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyślij. :) Tylko zaznacz w mailu, że nie chcesz upublicznienia zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anuś, a mogłabyś pokazać się w jakimś odjechanym makijażu?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  17. Jolu, nie pasuje mi mocny makijaż, ale przemyślę sprawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie musi być mocny, ale coś w kolorach. Chyba, że nie chcesz na sobie pokazywać, ale może opowiesz jak by to można fajnie zrobić?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu, postaram się zrobić taką notkę. :) Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. bioręęę udzial, nie ma co! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na zdjecia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu ja równiez wzięłam udziałw Twoim konkursie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez! :)

    KAMA

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu kiedy będą wyniki konkursu ?:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziś do północy można wysyłać zgłoszenia. Jutro rano wysyłam wszystkie zdjęcia do Wydawnictwa Otwartego, razem się zastanawiamy kto i myslę, że wieczorem wyniki. :)
    Podsumowując - wtorkowy wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. KOCHANE ! ! ZASZŁA POMYŁKA. KONKURS TRWA DO PONIEDZIAŁKU ( 18 LIPIEC ). Czyli jeszcze prawie tydzień. POWODZENIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. moja siostra startowała w tym konkursie bo bardzo lubi indie ja byłam fotografem a kiedy wyniki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. KURCZE A NIE DODASZ ZDJ WYRÓŻNIONYCH ??

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie, ponieważ nie mamy żadnych nagród pocieszenia. Poza tym nie wszyscy wyrazili zgodę na publikacje zdjęć na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  30. I constantly check your lookbook and blog, just to see the lovely outfits you post. I could write so much to tell you how you inspire me . thank you for these wonderful looks, you have an amazing style.

    OdpowiedzUsuń
  31. Joanna jest znakomitą bloggerką, modelką, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)