sobota, 30 lipca 2011

I'M BACK!

Wróciłam! :)

Pogoda niestety nie dopisała, ale mimo to było bardzo fajnie, a wyjazd zaliczam do udanych.
Wjeżdżając do rodzinnego miasta, widząc znajome zabudowania, ulice, miejsca - powiedziałam sobie: Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Taka myśl nasuwa się za każdym razem. Uwielbiam podróże, ale jeszcze bardziej powroty do domu. Tęskniłam również za Wami i blogowaniem! ;)

Spóźnione, imieninowe życzenia wszystkim Annom - zdrowia, zdrowia, zdrowia, szczęscia i miłości. :*





Imieninowa niespodzianka o poranku. :) 






87 komentarzy:

  1. Co za włosy! <3
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju, bardzo pozytywnie ! wakacji zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. HURRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ania wrócilA! :) :) :) :) : )

    Nie mogłam się doczekać, sliczne zdjecia, pieknie wygladasz,

    buziaki od najwierniejszej fANKI!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE IT! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że wakacje się udały :) ostatnie zdjęcie jest śliczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że wróciłaś :) piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne foto !!...szczególnie to ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, aż jeszcze bardziej nie mogę się doczekać swojego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne masz te włosy, zazdroszczę ; ]


    http://myownplaceinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne zdjęcia, uwielbiam Cię w takiej fryzurze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. na tych zdjęciach widać piękne wspomninia z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia są śliczne .. nie mogę się napatrzyć na twoje włosy - są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogła byś pokazać swojego chłopaka? wyglądanie na super parę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie tam! Jest czego zazdroscic;)

    Mozesz zdradzic jak robisz takiego pusztystego koka?

    N

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, widać, że mimo nie sprzyjających warunków pogodowych dobrze się bawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia, szczególnie te przy fontannie ;)
    Bardzo ciekawy blog, będziemy zaglądać częściej

    xx K&M

    www.fashion-ache.blogspot.com
    zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszymy się, że już wróciłaś :) Piękne zdjęcia! Dla Ciebie także wszystkiego naj z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Studiujesz razem ze swoim chłopakiem? Czy studiujecie w innych miastach?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne, pozytywne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To tak jak mój narzeczony. A co studiował, też medycynę ? ;] z tyłu wyglądacie jakbyście byli w równym wieku;]

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tego Twojego koka :)) i wzajemnie, wszystkiego najlepszego, imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę grochy, które Ci doradziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. slicznotko co robisz ze codziennie przybywa Ci tyle obserwujących? prosze zdradz ten sekret!

    jestes boska

    OdpowiedzUsuń
  25. niby Węgry a o ile bardziej egzotycznie ;)
    uwielbiam Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione, ale szczere życzenia sto lat i nowych inspirujących stylizacji :) Jesteś piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnie zdjecie mnie urzeklo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam takie niedyskretne pytanie ;):
    Czy Twoje Ray Ban'y są orginalne?
    Bo jeśli tak, to czy one rzeczywiście są świetnej jakości, wartej takiej ceny?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak fajnie, że już jesteś z nami :) piękne i klimatyczne zdjęcia :)
    Ostatnie naj :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne fotki ;)
    Mam prośbę, czy mogłabyś trochę więcej napisać o czarnym ciuszku widocznym na kilku zdjęciach? Bardzo ładnie w nim wyglądasz! :) To jest tunika, sukienka czy może coś innego?

    Pozdrawiam.
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  31. figura, włosy ... wszystko <3
    również najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oj Aneczka, Aneczka, cieszę się że wyjazd Ci się udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu napisz co to za firma: biała bluzka/sukienka z rękawem oraz czarna z rękawem?
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasia - biała bluzka z rękawem - OYSHO
    czarna koszula - ZARA :)

    Fibi - tak, tak! :)

    Dziękuję za życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnie zdjęcie jest takie przeurocze! Dopiero na nim widać, jaką masz niesamowicie drobniutką budowę!:) Jesteś śliczną kwintesencją kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy na paznokciach u stóp też masz żel?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewa - złote są oryginalne na 1000 %, natomiast czarne dostałam w prezencie, więc pewności nie mam, ale są bardzo dobrej jakości i myślę, że warte ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a co robisz ze masz tyle obserwatorów? jesteś piękna, ale chyba masz jakis jeszcze sposób na pozyskiwanie followersow?

    OdpowiedzUsuń
  39. Annaa, jak Ty robisz tego cudnego koka??? :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. anonimowy - nic nie robię. ;)
    Julia - kucyk na czubku głowy, później zawijasz włosy dookoła gumki i przypinasz wsuwkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. anonimowy - tak na paznokciach u stóp mam żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dałabym się pokroić, żeby mieć Twoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za życzenia :);D
    Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze włosy. Chciałabym żeby moje dało się upiąć w taki sposób,ale są za cienkie.
    Poza tym zazdroszczę Ci urody :) jesteś śliczna.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiesz co w Tobie cenię? Otwartość, uprzejmość i to, że odpowiadasz na pytania osób, które śledzą Twój blog. Trzymaj tak dalej, masz ogromną klasę.

    OdpowiedzUsuń
  45. super, że jesteś z powrotem, brakowało mi Twojego bloga ;) świetne zdjęcia, mam nadzieję, że wypoczęliście *

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia. A ja nadal zachwycam się Twoimi nieziemskimi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładne zdjęcia ,...ostatnie jest takie romantyczne <33

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję, moje DROGIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniale że wyjazd się udał, zazdroszczę takich wakacji, my z moim chłopakiem nie mamy możliwości niestety wyjechać w te wakacje:(

    cudne zdjęcia, a ostatnie.. przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham Twoje włosy! :)
    super fotki, na prawdę świetnie na nich wyszłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful pictures!
    Thanks for your sweet comment a while back, would love you to follow.
    x

    www.theothersideofthepondmydear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskie włosy i masz śliczną figurę! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj Anna,
    Dopiero dzisiaj odkryłam to miejsce w sieci i już wiem, że będę tu stałą bywalczynią. Jesteś niezwykle piękna i miło się Ciebie czyta. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj Anna,
    Dopiero dzisiaj znalazłam to miejsce w sieci i już wiem, że będę tu stałą bywalczynią. Jesteś niezwykle piękna. Miło się Ciebie czyta. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj, cieszę się bardzo, że Ci się tu podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anusia kiedy nastepna notka? :) nuie moge sie doczekac! :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatnie zdjęcie podoba się mi NAJBARDZIEJ:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnie zdjęcie powiewa optymizmen, niesamowitą siłą...dla mnie;))))

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem zachwycona Twoimi włosami i fryzurkami, które pokazujesza na blog!
    Obserwuję!

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. super fotki :) to z piłką i ostatnie najlepsze :D :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jesteś moją największą inspiracją...

    OdpowiedzUsuń
  62. zgadzam się, to z pilka jest genialne i jaka FIGURA!! wow

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy - następna notka jutro lub w poniedziałek. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Aniu jesteś niesamowita!
    Masz chyba mnóstwo przyjaciół, bo jakby to ująć, przyciągasz !!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. pierwsze najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu, pomijając to, że JAK ZAWSZE wyglądasz REWELACYJNIE... Buzia, figura, włosy... marzenie każdego faceta ^^ ...widzę, nowe nabytki. Wpadły mi w oko klapeczki. Bardzo ładnie się prezentują i domyślam się, że są niezwykle praktyczne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak na nieudaną pogodę, masz piękne, letnie zdjęcia! Super na nich wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Mmm.. Masz piękne włosy!
    Mogłabyś pokazać na zdjęciach, albo na filmiku jak robisz tego koczka? Próbowałam, ale jakoś nie wychodzi.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Ania ratuj jak mam się ubrać na rozmowe kwalifikacyjną?

    OdpowiedzUsuń
  70. Na pewno schuldnie i elegancko, bez żadnych udziwnień. :) Proponuję czarne rurki, białą koszulę + żakiet lub klasyczną, ołówkową sukienkę + żakiet.

    W razie czego: annaaaanna@wp.pl

    Aaaaa i trzymam oczywiście kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo Ci Aniu dziękuje za rade zawsze można na Ciebie liczyć, a trzymanie kciuków bardzo mi się przyda zwłaszcza że konkurencje mam ogromną

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne fotki pozdrawiam Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za komentarz ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  74. jej jaka ty jesteś szczupła!
    +zapraszam do mnie http://im-your-chocolate-lover.blogspot.com/

    Ps. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  75. dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pogoda nie rozpieszcza :( ale prognozy odrobinę pocieszają. Mimo to, na zdjęciach nie widać tej paskudnej aury!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowny blog!!!!!
    zapraszam tez do mnie!!
    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna jesteś . Skąd są okularki , które masz na sobie przy tej fontannie /?
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż :)
    http://stylefashion-annia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. jesteś piekna :) dzisiaj dopiero odkryłam Twojego bloga, za sprawa Stylio :) na pewno bede go czesto odwiedzac :) pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie sądzisz, że franch jest tandetny? Lepszy jest manicure/pedicure w innych wariantach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)