czwartek, 7 lipca 2011

GREY + FLOWERS

Dzisiejsza stylizacja jest moją propozycją na pochmurne, deszczowe dni. Szary sweter i kalosze ubarwiłam legginsami w kwiatki, które w okresie wiosenno-letnim uważam za absolutny hit. :) Musimy jednak pamiętać, aby wybierać te w drobne wzory, ponieważ duże motywy optycznie pogrubiają. Poza tym komponując strój z tak krzykliwym dołem powinnyśmy dobrać spokojną, stonowaną 'resztę'. :)

Dziś otrzymałam ciekawą propozycję współpracy. Więcej szczegółów jutro. :)




74 komentarze:

  1. Uwielbiam Twój styl.
    Świetne zdj. i stylizacja.:-)
    bardzo mi się podoba.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja!
    jesteś śliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny zestaw na deszczowy dzień :) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie to nie ma co pogrubić :D
    następnym razem zrób o włosach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Annaaaanna
    look stylish and pretty much look !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podobaja leginsy, i twoja figura! :)) jestes mega szczuplutka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robisz że masz taka BOSKA CUDOWNA FIGURE?:) prosze odpowiedz bardzo prosze:)



    kiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z fajniejszych stylizacji. Bardzo podoba nam się ten sweterek. Idealnie na deszczową pogodę. Super! :)
    B&B

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę tu już powiew jesiennych trendów;)włosy zachwycają jak zawsze plus Twoje dołeczki. Wygląda, że są sporo pocieniowane.kurczę:Jak Tobie się udaje tak fantastycznie je upinać!!!! obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny zestaw, legginsy są urocze. Jesteś taka szczuplutka, we wszystkim wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny set deszczowy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz bosko ;) wszystko idealnie pasuje :)

    marzę o takich włosach jak Twoje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje szarości i kwiaty wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę Ci powtórzyć to co zawsze piszę - jesteś po prostu piękna!
    A ten sweterek i legginsy cudownie na Tobie leżą. I zdjęcia też są boskie, takie "fashion" - kto Ci je zrobił?

    xoxo

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kalosze:) U mnie dziś wreszcie wyszło słońce po wielu dniach deszczu.

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw, choc troche ponury ale niestety nasza pogoda ostatnio nas nie rozpieszczala. :)

    powiedz jakiego uzywasz szamponu, ze masz tak piekne wlosy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz! i jaka cudna figura! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie mi się podobają takie legginsy i chcę sobie takie kupić w butiku :) a Ty za swoje ile dałaś?:) mam bluzkę nietoperz i do niej właśnie zamierzam to nosić.
    przydałyby mi się kalosze ale jakieś wesołe i kolorowe, moje tenisówki ucierpiały na deszczu :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawiało jesienią, ale cóż zrobić, gdy pogoda za oknem iście jesienna. Za to Twoje włosy są przepiękne i przyćmiewają cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sweter jest świetny:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. You have been nominated for the One Lovely Blog Award. Check out the rules and make your own nominations! Congratulations! I hope you'll enjoy it.

    www.hannaogon.blogspot.com

    H.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ! Będę zaglądać częściej i zapraszam do mnie :)

    www.kosmodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. aaaaaaaaa, kapitalnie!!! śietnie wszystko razem do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fish - dziś notka o włosach. :)

    Kiki - zupełnie nic, jem wszystko bez ograniczeń. :)

    Pralinka - dzięki! :* Zdjęcia robiła Mama. :)

    Marta - zapłaciłam ok 50 zł. były w różnej kolorystyce, ale uznałam, że taka szaro-brązowa będzie uniwersalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. great look dear:)love galoche in this combo!!
    kiss

    patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  27. legginsy super :) fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale Ty masz włosy...
    i ta figura!
    czekam z niecierpliwością na kolejna notke:)

    OdpowiedzUsuń
  29. i zapomnialam zapytac jak upielas taki kok?

    OdpowiedzUsuń
  30. podpięłam górę spinkami, zgarnęłam włosy na bok, jakoś zawinęłam i upięłam. :) lepiej nie potrafię wytłumaczyć. myslałam o serii postów na temat włosów, jak wykonac poszczególne fryzury...co Wy na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podobają jednolite kalosze, już sobie upatrzyłam beżowe i przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. MASZ SLICZNY UŚMIECH I PROFIL...
    mozna sie zakochac

    T.

    OdpowiedzUsuń
  33. I like this look and your hairstyle!

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for stopping by my blog - love your look, look fantastic. Following you back <3
    Ax

    OdpowiedzUsuń
  35. Identyczny sweterek kupiłam sobie w TOPSHOP.
    Stylizacja super!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. już odtworzyłam Twoją stylizację. wyglądam super!
    dzięki za insp. ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. a może jakas notka o modzie plażowej?

    OdpowiedzUsuń
  38. GENIALNIE! Warto było czekać!
    Twój gust jest ZACHWYCAJĄCY!

    iWKA

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie już slonecznie! :) :) :) :) mam nadzieje, ze u ciebie też, czekam na sloneczna notke - sylwia

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja na chłodniejsze, deszczowe dni! Podoba mi się połączenie stonowanej góry z kwiecistymi legginsami! Naprawdę bardzo fajnie to wygląda. Poza tym znowu zachwycam się Twoimi włosami! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog .!
    rety cóż za włosy . zdradzisz jak je pielęgnujesz ??
    i skąd ten efekt puszystości ??


    zapraszam do odwiedzin i zaobserwowania mojego bloga naprawdę warto już niedługo super rozdanie.!
    http://princessanja13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super outfit, prosty i w sam raz na pogodę ;)

    odwiedz mój blog jeśli chcesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. no po prostu wielbię Twoją fryzurę i śliczną buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. masz taka delikatna urode ze az przyjemnie sie patrzy:) oprocz wlosow ktore zachwycaja za kazdym razem zwrocilam uwage na Twoja talie- jest genialna!!! super figura!pozdr;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna fryzura.Masz PRZEPIĘKNE włosy!Jestem pod orgromnym wrażeniem.To geny, czy masz jakis sekret ich szczególnej pielęgnacji?

    Bardzo fajny set na taką pogodę!

    xx
    H.

    OdpowiedzUsuń
  46. fantastycznie!szare swetry kroluja ;)))) slicznie wygladasz!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Już jakiś czas śledziłam Twojego bloga, ale później jakoś mi zginął. I dzisiaj znalazłam.
    Uwielbiam Twoje pomysły na stylizacje i w ogóle świetny blog.:)

    Będę wpadać.
    +zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. nie mogę oderwać wzroku od Twoich włosów, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastycznie wyglądasz. bardzo mi się podoba połączenie kaloszy z legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz cudownie!
    leginnsy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie masz piękne włosy, pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę jak zwykle oderwać oczu od Twojej fryzury ...

    Jestem tak bardzo zazdrosna :)


    te leginsy w połaczeniu z kaloszami cudowni :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy te legginsy są jeszcze dostępne? i jak tak to gdzie je moge dostac? rozm L

    OdpowiedzUsuń
  54. obawiam się, że nie..

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow! Masz świetny styl! Sprawdź mój blog www.blazingheatfashion.blogspot.com Niedawno zaczęłam więc proszę o rady:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja! :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowne legginsy, też chcę takie! w dodatku szary, mój kolorystyczny faworyt:P

    OdpowiedzUsuń
  58. ale jestes slodka:)

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjny zestaw:D

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. To jest fryzura, która pasuje do Twojej buzi stuprocentowo:) i pięknie podkreśla burzę Twoich włosów. Wzdycham nad nimi już od dawna, no czysty zachwyt.
    Apaszka cudo, rozpływam się nad kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny zestaw! właśnie takiego szarego sweterka szukam, dawno go kupiłaś?

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję. :) Kupiłam jakiś rok temu...;)

    OdpowiedzUsuń
  63. a szkoda, przepiękny :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  64. wkrótce wystawię kilka aukcji z mojej szafy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. jak będzie sweterek to zamawiam :D bo raczej w nic innego z Twojej szafy się nie wcisnę, niestety nie posiadam aż tak szczuplutkich nóg :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)