niedziela, 31 lipca 2011

KONKURS NIVEA INVISIBLE!

 Witajcie!

Dziś mam dla Was rewelacyjny konkurs realizowany wspólnie z firmą NIVEA. Biorąc w nim udział możecie wygrać bon na zakupy w sklepie Zara lub H&M o wartości 250 zł !!! ;-)

"Antyperspiranty NIVEA Invisible należą do nowej linii kosmetyków: nie pozostawiają śladów na czarnym ubraniu, a białe chronią przed powstawaniem żółtych plam. Nie zawierają alkoholu i barwników oraz gwarantują 48-godzinną ochronę."



Co zrobić żeby wygrać? To proste! Waszym zadaniem jest wysłanie CZARNO-BIAŁEJ stylizacji Waszego autorstwa poprzez formularz NIVEA umiejscowiony pod tekstem. Na nadsyłanie swoich zgłoszeń macie czas do godz. 23:59, dnia 07.08.2011.


Moja stylizacja:




top - bershka, sukienka -h&m, buty - quazi, kapelusz - iloko.pl
         Czekam na Wasze zgłoszenia. :) :)



EDIT - 11.08.2011 - WYNIKI KONKURSU.
Bon o wartości 250 zł do sklepu H&M lub ZARA wygrała FAMOODY .
Gratuluję. ;-)

99 komentarzy:

  1. Aniu! Wyglądasz cudownie jak zwykle *.* *.* *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. A na śniadanie: kawa i nowe, warte poświęcenia uwagi inspiracje ^^
    Aniu, za tę stylizację masz u mnie gromkie brawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!
    elegancko, ale i na luzie:)
    Zapraszam do mnie dzis będzie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super konkurs, cudowna stylizacja. :)
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestes urocza ;-) mmmm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie :). Kapelusz jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to jest konkurs tylko, dla tych, które mają bloga, czy każdy może wysłać zdjęcie?
    Bo jakoś nie jest to jasno napisane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy - konkurs jest dla WSZYSTKICH. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. you look so pretty (as always)! Love the hat, it adds a special touch to your outfit!


    Happy Monday!

    xxx,

    Fashion Fractions

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie :) A można wiedzieć skąd jest kapelusz i ta tunika-sukienka?

    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy zdjęcie ma być jedno, czy tak jak u Ciebie, może być cała sesja? :)
    Przepraszam, że tak marudzę, ale ciągle mam jakieś wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, ja sama nie wystartuję- nie mam odwagi ale trzymam za Ciebie kciuki. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy - jedno zdjęcie, jeżeli nie możesz się zdecydować to połącz dwa zdjęcia w jedno. :)

    Anonimowy - zapomniałam napisać co skąd, już się poprawiłam (pod ostatnim zdjęciem). :)

    Yummy Mummy - ja nie biorę udziału w konkursie. konkurs jest dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli to jest czerń i biel to ja chyba jestem daltonistką

    OdpowiedzUsuń
  16. tak jak już wspomniałam - nie biorę udziału w konkursie, moja stylizacja nie musi być biało - czarna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne obcasy! Ale jeszcze bardziej podoba mi się Twój śnieżno biały uśmiech! Naturalnie masz takie białe ząbki czy wybielałaś? Ja wybielałam, ale efekt nie utrzymał się zbyt długo, mimo, że nie palę, nie piję kawy czy wina. Dlatego ciekawa jestem jak wybielałaś, o ile w ogóle:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam sporo stylizacji nivea, ale Twoja najbardziej przypadła mi do gustu. Powiew świeżości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. sskers - cieszę się. :)
    Anonimowy - nie wybielałam, ale zawsze używam past wybielajacych. :) mam z natury białą kość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ogromna prośbę, proszę zdradź gdzie kupiłaś zagarek levi's-a?? Strasznie mi się podoba, poluję na niego, ale nigdzie nie mogę znaleźć :(.
    Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.
    Ps. Bardzo przyjemny dla oka blog,

    Pozdraiwam,

    M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i buty są po prostu cudowne ♥
    A co do konkursu to zastanowię się jeszcze.

    myownplaceinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. M - W Polsce jest już niedostępny, ale znalazłam stronkę, na której możecie go kupić. :)
    Link: http://shop.yellowatch.com/artikel_detail_1000_7_45_123_levis_ladies_watch_26mm_lo28gi2.html

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna stylizacja! wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy Twój set jaki widziałam ! wyglądasz fenomenalnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie śliczne butki ;) ile masz cm wzrostu ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. elegancko, z klasą :D
    ja raczej nie wezmę udziału w konkursie ; ) xd

    Często bd wpadać na twój blog =) Ja również mam bloga, jest bardzo młody, który potrzebuje wiele czytelników, ale ich za dużo nie ma. Byłabym mega szczęśliwa gdybyś była obserwatorką na moim blogu. Z góry bardzo dziękuję, to dla mnie bardzo ważne ;)
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    pozdrawiam ;),
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaaa, dzięki Ci wielkie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz!!
    jak zawsze:)*

    OdpowiedzUsuń
  29. chce ci sie tak stroic do chodzenia po ogrodzie przed domem?

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, ponieważ moje wyjścia nie ograniczają się do wyjścia przed dom. Jest mnóstwo okazji, a to, że zdjęcie zrobione na terenie mojego ogrodu nie oznacza, że było to miejsce docelowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. juz dawno nie widzialam tak brzydkiej laski jak ty

    OdpowiedzUsuń
  32. W notce o Twoich włosach wspomniałaś, że dodasz wpis jak zrobić taki kok krok po kroku. Kiedy można się tego spodziewać? ;)
    Jestem Tobą niezmiernie zafascynowana! Mogłabym prosić, abyś dodała również wpis o codziennej pielęgnacji cery? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. To Twoja jedna z najlepszych stylizacji :). Wszystko nabrało uroku, lekkości i klasy, połączenie topu z tuniką :) pomysłowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, fajna stylizacja- czerń, ale z taką lekkością i wdziękiem. Wiele zależy od materiału, kroju i... sposobu noszenia. Buty bardzo ładne, mam też quasi, szpilki, moje są turkusowe. Jesteś bardzo ładna, kreatywna i w dodatku bardzo medialna:) Pozdrawiam, czekam na nowe zdjęcia i wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. reveal - dodam, przepraszam, cały czas o tym zapominam. :) Postaram się jeszcze w tym tygodniu. :)

    Rouquin Monde - dziękuję. ;)

    Anonimowy - wygodne są, prawda? :) pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoja stylizacja jest przepiękna. Dodaj jakis biały akcent i wystartuj, masz duże szanse.
    B&B

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję! :)
    A ja się zastanawiam, jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz perfekcyjnie? :) Chyba trzeba się z tym urodzić :D. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta stylizacja, idealnie do Ciebie pasuje.
    :-)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. hej mam pytanie czy trzeba bić pełnoletnią odobą by startować w konkursach?

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjnie wyglądasz! :)
    Czy dawno kupowałaś tą tunikę, bardzo mi się podoba i chciałabym wiedzieć czy można ją jeszcze kupić.

    Pozdrawiam,
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu a czy mogę wysłać zdjęcie, które już brało udział w tym konkursie? U Fashionelki wysyłałam swoją stylizację i się zastanawiam czy mogę jeszcze raz tę samą, czy mam zrobić nową? :)

    jesteś śliczna! pozdrawiam ciepło :***

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz zniewalająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy - trzeba miec ukończone 18 lat.

    Anonimowy - 2 tygodnie temu w h&m'ie w Białymstoku. :)

    MARCELINA - jeżeli nie wygrałaś to oczywiście, że możesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu, jaką wysokość mają te obcasy?! Boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. a wyniki poprzedniego konkursu? obiecałaś, potem wyjechałas... fajnie by było wiedzieć kto wygrał, skoro konkurs był na twoim blogu....

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki! Właśnie dodałam zdjęcie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy - prawie 14. :D

    Sigrun - chodzi o konkurs indyjski? wynik był 20 lipca. :) link: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/07/k-o-n-k-u-r-s.html

    MARCELINA - na razie wyświelta się 'BRAK ZDJĘĆ W GALERII', ale spokojnie - są w mojej skrzynce. Nie moge ich opublikować, ponieważ wyskakuje jakiś błąd. Zgłosiłam ten problem odpowiednim osobom i mam nadzieję, że jutro będzie ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. masz cudowną urodę. o włosach chyba nie muszę mówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajna stylizacja :) uwielbiam kapelusze z duzym rondem... Pozdrawiam

    http://mode-moi-sell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja! Jak ta też lubię kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny kapelusz, jak i cała reszta; pięknie wychodzisz na zdjęciach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu, studiujesz w Białymstoku, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się Twój blog ;)

    obserwujemy?
    zapraszam serdecznie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. cały outfit jest poprostu genialny ;* , 2 zdjęcie jest meeeeeega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kij z konkursem, ale jaka Ty jesteś zgrabna!! Zazdroszczę zazdroszczę zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Aniu, REWELACJA! Jestem dosłownie ZACHWYCONA! Masz wręcz niesamowite wyczucie stylu i gust!!!!
    Brawo, brawo, brawo!
    Iwka
    ps. staję się coraz wierniejszą fanką Twojego bloga! aż strach pomysleć co będzie dalej:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. aa to przepraszam;)na aktualizacje nie zagladalam;) dzieki! pięękna fotka wygrala!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. podoba mi się Twój blog :)
    świetna stylizacja, kapelusz jest boski.
    oczywiście obserwuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  59. jak ja Ci zazdroszczę - jesteś sliczna i do tego diabelnie fotogeniczna.. a ta stylizacja - chyba moja ulubiona, chociaż każda tu jest świetna..
    Twój konkurs zmotywował mnie do działania i założyłam własnego bloga - tam udało mi się dodać zdjęcia, ale tutaj, do konkursu, mam problem.. próbowałam dodać już kilka razy, ale zdjęcie nie pojawia się w galerii.. czy to ten sam problem, co wcześniej [chyba z Marceliną?]?
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Lovely photos!!
    www.poolovesboo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. nominowałam Cię do Make Up Blogger Award :) szczegóły u mnie!

    :**

    OdpowiedzUsuń
  62. Aniu, a kiedy pojawi się moje zdjęcie w galerii? Bo nie jestem pewna czy wgl. się wysłało, mogłabyś sprawdzić? (Bo to od Cb zależy czy zaakceptujesz, prawda)?

    OdpowiedzUsuń
  63. :)
    właśnie dodałam stylizację, ale nie widzę jej w galerii. Mam nadzieję, że wszystko w porządku:)

    gorąco pozdrawiam, i uwierz, zaglądam tutaj z największą przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  64. Aniu Rapuncela nie powinna brać udziału w tym konkursie. Polecam sprawdzić tę stronę:

    http://rapuncela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Arward. Więcej szczegółów na blogu feelssogoodbeeingbad.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  66. dlaczego nie zaakceptowałas mojego zgłoszenia do konkursu??? bo nie ma go w galerii ;((

    OdpowiedzUsuń
  67. Znowu coś dzieje? Po wysłaniu zdjęcia, nie pojawia się żaden komunikat... Chyba że tak ma być? :))

    OdpowiedzUsuń
  68. DLACZEGO NIE ZAAKCEPTUJESZ MOJEGO ZDJĘCIA??? BO WYSŁAŁAM ZGŁOSZENIE WCZORAJ A DO DZIŚ NIE MA GO W GALRII !

    OdpowiedzUsuń
  69. Super blog ;)
    Mogę Cię prosić abyś dodała się do obserwowanych mojego bloga ?
    Ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepraszam, za chwilową nieobecność na blogu. Tak jak wspomniałam na facebook'u - wyjechalam na kilka dni. Jeżeli chodzi o konkursowe stylizacje MODERUJĘ WSZYSTKIE, nie ominęłam żadnej stylizacji, możliwe, że nie doszła, w takiej sytuacji proszę spróbować jeszcze raz.
    Kolejne zgłoszenia, jeżeli się pojawią - zmoderuję jutro wieczorem jak już wrócę do domu.
    Pojawi się tez nowa stylizacja, odpowiedzi na pytania zadane w komentarzach oraz aktualizacja na Formspringu. Przepraszam za utrudnienia i pozdrawiam serdecznie.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  71. jestem tu pierwszy raz-,świetny styl i bardzo podoba mi się blog:)obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. W takim razie coś musi być nie tak, bo dodaję już drugi raz i nie pojawia się nic, a powinien pojawić się komunikat, że zdjęcie zostało dodane (przez aplikację).

    I szczerze mówiąc, zasady są trochę dziwne. Powinien być czas do kiedy zdjęcia są przesyłane, a dopiero potem możliwość głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczne stylizacje:) i te włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  74. RAPUNCELA NIE MOŻE BRAĆ UDZIAŁU BO JUŻ WYGRAŁA NA INNYM BLOGU !

    OdpowiedzUsuń
  75. wysłałam 3 razy i dalej nic :/

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy - nie mam pojęcia dlaczego Twoja stylizacja nie dochodzi, wyślij mi ją proszę na annaaaanna@wp.pl, a ja zdjęcie przekieruję do NIVEA.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. jeżeli stylizacja, która wygrała na innym blogu nie może brać udział jeszcze raz w konkursie to zdjęcie mikax3 powinno zostać wykluczone

    OdpowiedzUsuń
  78. Zjawiskowo wyglądasz!
    Piękne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  79. Dalej nie ma mojego zdjęcia;( wysłałam nawet z drugiego komputera i dalej nic, co mam zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy - przed chwilą aktualizowałam jedną stylizację, sprawdź, może to Twoja. :) Jeżeli nie - spróbuj zmniejszyć zdjęcie i powinno się udać.

    OdpowiedzUsuń
  81. WYSŁAŁAM Z INNEJ PRZEGLĄDARKI I DOSZŁO :))BO POJAWIŁ SIĘ KOMUNIKAT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. A czy po 7 sierpnia będzie jeszcze czas na głosowanie czy od razu wynki? bo moje zdjęcie dopiero dzisiaj pojawiło się w galerii i to mało czasu na glosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. omg ale świetna stylizacja!!!!!!!

    pozdrawiam :)
    http://journeytoyourdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej, wysyłałam swoje zdjęcie kilka razy, ale nadal nie widzę go w galerii :( Czy doszło do Ciebie? Mój nick maddie.

    OdpowiedzUsuń
  85. niestety nie doszło...:(

    OdpowiedzUsuń
  86. zakochałam się w tych szpilkach <3

    OdpowiedzUsuń
  87. cudowny look!

    :)


    zapraszam Cie serdecznie do dołączenia do społeczności, FASHION PASSION :)

    wtyczka do strony u mnie na blogu.

    rewlacyjny jest ten kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  88. kochana czy ty ćwiczysz? bo masz takie pięknę nogi, bez grama tłuszczu :)

    pozdrawiam

    anettka

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie, nie ćwiczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. jestes urocza:) outfit kobiecy delikatny szpilki przesliczne! pierwsze 2 zdjecia ulubione:))<3 pozdrawiam ohshe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  91. przepiękne pierwsze zdjęcie!!! dałabym je na stronę tytułową bloga!!!! i z takim uśmiechem myslę że powinnaś częsciej pokazywać tak sliczne białe, równe zabki!!!!:)
    bea.

    OdpowiedzUsuń
  92. ślicznie:)))buciki skąd są??

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)