środa, 22 czerwca 2011

WAKACJE !!!! :)

Dziękuję za wszystkie trzymane przez Was kciuki - zaliczyłam ostatni egzamin i śmiało zaczynam wakacje jako studentka II roku. ;) Muszę przyznać, że ostatnie tygodnie były bardzo wyczerpujące, ale jestem pewna, że LATO mi wszystko wynagrodzi i pomoże naładować baterie na kolejny rok akademicki. :)



Pierwszy dzień wakacji, pierwszy dzień kalendarzowego lata...więc żeby nie odbiegać od tego jakże miłego  tematu - postanowiłam podzielić się z Wami moim ulubionym, wakacyjnym zdjęciem. Zostało zrobione w ubiegłym roku podczas sesji zdjęciowej nad morzem. Ciepła kolorystyka, promienie słoneczne, kwiat we włosach - lato pełną gębą. :)

Jeszcze w tym tygodniu konkurs, w którym nagrodami będą koszulki firmy moodo - idealne na gorące, wakacyjne dni. Bądźcie czujne. :) :)

33 komentarze:

  1. świetne zdjęcie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i oby tak dalej. :)
    I czekam na sesje :)

    Miłego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie!!! Zachwycasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Kochane, że Wam się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez, jutro zakonczenie, oblewanko i szalejemy w wakacje!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jutro wyniki egz. z anatomii i mam zle przeczucia;/i.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest fantastyczne, bije z niego pozytywna energia :)
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie idealnie oddaje wakacyjny klimat :). Gratuluje zdanych egzaminów i życzę miłego wakacyjnego relaksu :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zazdroszczę ja mam jeszcze do lipca tyle egzaminów :( ale dopiero mi się zaczyna sejsa :/
    a zdjęcie piękne, tak bym chciała nad morze się wyrwać ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę szkoda prześwietlonej twarzy, lecz tworzy klimat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też od jutra mam wakacje, nareszcie chillout. ; )
    przepiękne zdjęcie! : D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jutro mam zakończenie :)

    a tak btw - gratulacje! bardzo się cieszę z tego, że zdałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. nowe stylizacje i zdjęcia, zapraszam :)
    +świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcie, ciekawy blog, będę odwiedzać:>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! Ach te Twoje piękne włosy, patrząc na to zdjęcie zdecydowanie marzą mi się już wakacje z prawdziwego zdarzenia! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations!
    Love the picture... brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful picture!

    http://addictedtosun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla Przyszłej Pani Doktor! Piękna i zdolna i pracowita!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam sesję jeszcze przed sobą. I póki co robię wszystko byleby nie robić tego co powinnam. Aczkolwiek Tobie gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sskers - Trzymam mocno kciuki! :*

    sigrun - dziękuję, miło czytac takie słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na czym polegają u Ciebie konkursy??

    OdpowiedzUsuń
  22. Na niczym skomplikowanym - najczęściej wystarczy wpisać swój adres e-mail i wybrać nagrodę, która później jest przyznawana na podstawie losowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To super! ;D Z pewnością skorzystam.
    Masz świetny blog, gratuluję pomysłowości i wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  24. masz świetne włosy;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)