niedziela, 15 maja 2011

CALIFORNIA KING BED

Z każdym kolejnym singlem Rihanny - staję się coraz większą fanką bestsellerowego albumu 'LOUD', który ukazał się w listopadzie 2010 r. Uwielbiam 'Love The Way You Lie', 'Only Girl In The World', 'S&M', 'What's My Name', a kilka dni temu zakochałam się w 'California King Bed' - słucham non stop. :) Uważam, że ta opowiadająca o umierającym związku oraz o wygasaniu uczuć ballada jest dopracowana w każdym szczególe. Widziałyście teledysk? Moim zdaniem rewelacja. Podoba mi się subtelność, prostota oraz ciepła kolorystyka. Taką Rihannę darzę sympatią i nie mogę się doczekać koncertu w Łodzi, który odbędzie się 6 grudnia tego roku! :) Czy któraś z Was się wybiera? 


Poza tym przypominam o bonach rabatowych MOHITO, dzięki którym zrobicie zakupy o 25 % taniej. Banery po prawej stronie bloga. :)

30 komentarzy:

  1. ja bardzo chcialabym byc w lodzi 6 grudnia,niestety zbyt pozno zainteresowalam sie biletami, bede musiala bazowac na internetowych relacjach niestety..za to wtorkowa shak powinna byc moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I totally love the song!

    www.diary-of-mia.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam jeszcze biletu na jej koncert ale nie wykluczam, że się nie wybiorę! :)
    uwielbiam Rihannę, cieszę się, że będzie w naszym kraju i mam nadzieję, że i ja tam będę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam nadzieję, że będziesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zupełnie za nią nie przepadam i nie potrafię zrozumieć jej fenomenu. Śpiewa jak koza, przez nos, nie widzę w tym nic ładnego. No ale masówka zawsze się sprzedaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie w tym teledysku,zreszta zawsze ma je piekne i dopracowane w kazdym najdrobniejszym szczególe..

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam R^^ i to prawda...z każdą piosenką podoba mnie się coraz bardziej! <3


    pozdr,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy będę miała pieniądze:( ale chętnie bym pojechała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także uwielbiam ten klip i piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście Rihanna bardzo straciła w moich oczach od początku jej kariery, drażnią mnie teksty jej niektórych piosenek, jednak nie można odmówić jej odwagi i własnego stylu (nie tylko w muzyce). Z całą pewnością jest postacią barwną i morzem inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze lubię Rihannę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym pojechać no, ale jeszcze nie jestem pewna czy będę mogła.
    fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Rihanna wygląda w tym teledysku. Bardzo lubię wiele jej piosenek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm adoring her and this video is perfect
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałabym się do Łodzi na Shakirę :) Rihanna mnie nie powala, ale przyjemnie się jej słucha.
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Riri u nas? ;> Nie wiedziałam, chętnie bym się wybrała, ale pewnie za późno się obudziłam ;d

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, zdecydowanie wolę Rihannę w takich niesamowitych kolorach.
    Cudo;)
    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  18. Shakira jest 17 maja czyli jutro :) Też w Łodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurczę, czyli już nie zdążę. a Ty Maju się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 16, 2011

    kiedy wpis o włosach i makijażu ? :) czekam z niecierpliwością! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpis o włosach już był - sprawdź kilka postów niżej. :) Makijaż? Postaram się jak najszybciej. :)

    buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam Rihannę, Only Girl in the World i S&M to jedne z moich ulubionych kawałkow ;) Szkoda, ze do Łodzi mam daleko, bo pewnie przejechałabym się na koncert :(

    OdpowiedzUsuń
  23. http://sentimentallady.blogspot.com/2011/05/konkurs.html
    zapraszam do udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rihanna jest urzekająca, a jej muzyka po prostu boskaaa :)
    Uwielbiam ją ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam piosenki Rihanny !!
    A zwłaszcza California King Bed <3

    A na koncercie barrrddzzoo chciała bym być !
    Mieszkam w Łodzi i nie będę musiała do innych miast jechać więc trzymaj kciuki żebym była !! :)

    Zapraszam do mnie !!
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)