czwartek, 7 kwietnia 2011

WARKOCZ ZAMIAST GRZYWKI.

Cześć! 90% pytań, które od Was dostaję dotyczą pielęgnacji włosów. Tak jak obiecałam - obszerna notka na ten temat pojawi się już wkrótce. :) Wczoraj jedna z Was zapytała jak radzić sobie z odrastającą, uporczywą grzywką. Wydaje mi się, że znakomitym rozwiązaniem jest bardzo modny ostatnio warkocz! Wygląda stylowo i ciekawie. W moim przypadku, z powodzeniem zastąpił nudne spinki i opaski. ;) Oceńcie same:




Przypominam o zniżkach RESERVED i MOHITO - warto skorzystać. Więcej informacji w poprzednim poście. Pozdrawiam! :)

117 komentarzy:

  1. Masz niesamowite włosy ;) warkocz to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie, pomysł z warkoczem świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. MASZ FANTASTYCZNE WŁOSY! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. anno chudzinko ty :) warkocz wspanialy, o wlosach nie bede mowila nic wiecej, bo pewnie oczy ci sie kleja od tych prosb o post na temat twego pieknego warkocza, wlosow i td. aczkolwiek, ja sie ostatnio bawie we fryzjerka w przedszkolu, dzieczynki juz na sam widok grzebienia uciekaja :D

    pozdrawiam z bardzo cieplego frankfurtu :)

    xx

    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja ci zazdroszcze włosów! <3

    www.angelikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aj te Twoje włoski!! ale Ty chudzina jesteś:)
    Świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wygląda, gdybym miała takie włosy... ahhh, rozmarzyłam się :)
    zapraszam do mnie, koniecznie, ja też mam ciekawie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany ale piękna fryzura! I włosy masz przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak czasem zaplatam grzywkę:) No ale ja nie mam takiej bujnej czuprynki:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o cholera jaka jeste spiekna! i te wlosyy o rany...zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. o bosze! pierwszy raz tu jestem i pierwszy raz widze tak piękne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł :) Taki warkocz z tak pięknymi włosami wygląda naprawdę wspaniale <3

    Poza tym zgadzam się z poprzedniczkami, jesteś straszną chudziną! Jak Ty to robisz? :*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. So glad you liked my blog! It's my first time seeing yours as well and I like what I see. Great hair! Can't wait to see the post on it.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura pomysłowa i niebanalna! Wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. też tak często robię:) bardzo fajne masz baleriny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful hair! Love the entire outfit! You look great!

    http://Full-FiguredDiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great pictures and nice outfit (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Great shoes! :)

    Shezonze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie i masz cudowne wlosy!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie :) Na pewno spróbuję, gdy moje już będą wystarczająco długie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam skarpetki,ale bardziej na mnie wyglądają na podkolanówki!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Que guapa!! El peinado es monísimoo!! Besitoss
    http://giseleglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. włosy masz piękne, ale to dla mnie raczej cecha wrodzona niż pielęgnacja...geny i tyle!!!no i zazdroszczę...co tu dużo pisać

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle perfekcyjnie ;) możesz powiedzieć z jakiego sklepu masz spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  25. You are beautiful, love the putfit.

    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy bym nie pomyślała o zapleceniu tak grzywki. :) Ale z moimi włosami nie wyglądałoby to tak cudownie jak z twoimi.

    OdpowiedzUsuń
  27. warkocze to rzeczywiście świetne patenty, szkoda tylko, że nie dla mnie, bo mam wysokie czoło i bez grzywki wyglądam strasznie... pozostaje mi w miarę regularne podcinanie. Za to Ty wyglądasz w nim świetnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka ty jesteś ślicznaa :) a włosy bomba! ten warkocz to świetny pomysł :)) :D

    OdpowiedzUsuń
  29. co patrzę na Twoje zdjęcia nie dowierzam że naprawdę można mieć TAKIE włosy :) przyznam się szczerze zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful, as always!
    xxx
    MartaL.

    http://afashionablecoockie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja Ci włosy ukradnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jasne :D ja wezmę sobie drugi raz te buty, a Ty już nie będziesz miała włosów :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wygląda taki warkocz! ale ja to raczej mam za krótką no i nie ma mi kto zrobić :(

    a co do włosów to ktoś tam wyżej pisał, że to geny i ma racje. ja mam jakąś 1/4 Twoich, są cholernie cienkie i na pewno żadne szampony ani odżywki ani witaminy nie sprawią, że będę miała takie piękne włosy jak Ty :(

    OdpowiedzUsuń
  34. warkocz jest mega! ale z tych Twoich włosów to praktycznie można zrobić wszystko, co tylko się wymyśli, ach, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosy masz rzeczywiście cudowne! Niestety ten patent z grzywką nie jest dla mnie. Moje wysokie czoło by tego nie zniosło:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zakochana w Twoich włosach !!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. I agree, you've got a great and beautiful hair!!
    I loved this hair style you are wearing in these pics :) you look beautiful, as usual. kisses.

    OdpowiedzUsuń
  38. ann123 - z ZARY. :)

    cieszę się, że spodobał się pomysł z warkoczem.
    jesteście przekochane! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Za każdym razem jak odwiedzam Twojego bloga, zachwucam sie Twoimi włosami - są piękne.

    A pomysł na odrastająca grzywke swietny i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny zestaw!


    zapraszam gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj. Trudne jest zrobienie takiego warkocza? Może notka jak zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi!! Thank you so much for your super lovely comment!! I'm really glad you liked my blog!! Yours is great too! I'm following you now!!

    http://myownstrangelittle-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. włosy to jedno, ale jaka piękna buzia!
    genialny pomysł z warokoczem!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. z warkoczem również bardzo Ci ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  45. Divii - bardzo łatwe, naprawdę! :) pokazę Wam jeżeli chcecie w następnej notce. ;)

    merci beaucoup - dziękujęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. włosy masz obłędne - nie mogę się napatrzeć za każdym razem, kiedy odwiedzam tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks a lot for the sweet comment, dear!
    Your blog is amazing and you are so beautiful, love the hair!
    With love, LACCHERELLE

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit and pictures!! adore the shoes!!

    OdpowiedzUsuń
  49. wygladasz swietnie! a wlosy no wiesz :) sa wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow ! Masz niesamowite włosy :) Rewelacyjne, wprost nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie!! Włosy masz zjawiskowe !! A z tym warkoczem super!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi Anna, thank you for the lovely comment. :)
    I really like your blog, you´re so pretty and your hair is absolutely amazing, but i think everybody is impressed about it. I follow you.

    xoxo, Timbo

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo Ci pasuje ten warkocz.

    skąd masz spodnie?
    bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  54. dziękuję. ;)

    spodnie z ZARY.

    OdpowiedzUsuń
  55. I like this outfit, simple and stylish!:) x

    Thank you for your visit and comment on my blog, you gave a chance to see yours!:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Beautiful- but your hair always looks unbelievable!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing hairstyle!
    Meg.

    http://megarasfashionsketchbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, your hair is gorgeous! I love big hair. Pretty :)


    Quench Fab

    OdpowiedzUsuń
  59. masz niesamowita urode, niewiarygodne, to niemozliwe ze gdzies tam chodzisz po ulicach,swiecie, zachwycam sie po raz enty!
    like it!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Szukam bawełnianych czarnych legginsów z jakimiś przeszyciami, Twoje są super!

    Zapraszam do udziału w małym konkursie na moim blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. cute shoes and beautiful hair

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. That is such a great mane you got on your head. Wow! Great style too.

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ładnie Ci w tym warkoczu, a w dodatku masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jesteś taka śliczna, że nawet jakbyś miała na sobie worek wyglądałabyś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. kurczę ale jestes śliczna ! kocham twoje włosy ! imasz fajny styl :) dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  66. jaaakie wlosy ! *.* Jak Ty to rooobisz?? <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Cute shoes!


    fashionimperative.blogspot.com

    hugs and kisses by Mani.

    OdpowiedzUsuń
  68. Z ciekawości przejrzałam sobie całego Twojego bloga. Jest genialny! I wiem, że często będę tu zaglądać.
    Masz niesamowitą urodę :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. those pants are great - love the detailing!

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow, świetny pomysł. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Twoje geny odpowiedzialne za włosy sa niesamowite;P

    OdpowiedzUsuń
  72. Love the entire outfit, so chic!!!Amazing hair!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. zazdroszcze takiego bujnego warkocza. Legginsow i torby rowniez ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Co do warkocza, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj są bardzo wygodn! Tylko, że są wąziutkie w palcach, co nie wydawało mi się w sklepie, ale myślę, że kwestia czasu i będzie dobrze.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. fryzurę masz fantastyczną, ale moją uwagę przyciągnęły też śliczne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  77. kto Ci robi takie ładne zdjęcia? :)

    btw, z niecierpliwością czekam na notkę o włosach, bo moje też są strasznie puszyste i chciałabym, aby wyglądały tak jak Twoje

    OdpowiedzUsuń
  78. cudne baletki! :))
    bardzo ładny zestaw!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny, codzienny set! ale i ja nie będę się różnić od reszty i muszę to powiedzieć: fantastyczne włosy!!! najpiękniejsza "ozdoba"

    OdpowiedzUsuń
  80. I think it's great! :D

    http://addictedtosun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz cudne włosy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  82. Love your hair!! beautiful!!

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  83. so amazing. i've featured your blog here
    xx

    OdpowiedzUsuń
  84. hello gorgeous. i love your skinny body ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. i never get tired of looking at your hair :P
    Nice look :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wonderful photos!
    You look so pretty :)
    I love your blog,
    hope you'll visit mine. :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  87. bosko! zazdroszczę pięknej czuprynki :)

    http://looloocity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. nie poznałam Cię na tych zdjęciach!
    bajeczna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  89. Przybyła tobie następna fanka twojej urody, cokolwiek na siebie założysz wygląda bosko, choć stylizacje tez są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  90. I love your look, the flats are great too
    love your blog :)
    now following! maybe you can follow back?

    www.bobbieaustinscloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. love your bag)

    http://autumn-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. a to przy najbliższej okazji zobaczę jak pachną ;) Skoro polecasz to warto zobaczyć : *

    OdpowiedzUsuń
  93. you have THE BEST hair! :) really beautiful

    OdpowiedzUsuń
  94. Wyglądasz prześlicznie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. jakie śliczne włosy!;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  96. jestem u Ciebie pierwszy raz, masz genialne włosy ! Zazdroszczę strasznie. Świetne baleriny ; ))

    OdpowiedzUsuń
  97. I absolutely love these photos! It's no wonder you get asked about your hair, it's fantastic! Love your blog!
    Have a great day!
    -Ellie

    OdpowiedzUsuń
  98. nie napiszę jaka jesteś obłędna! to by nie było oryginalne! haha!

    OdpowiedzUsuń
  99. Twoje włosy to po prostu coś pięknego. ; )

    OdpowiedzUsuń
  100. OMG.... U R SO AMAZINGLY GORGEOUS....R U REAL???
    U LOOK SO PERFECT...IM IN LOVE WITH YOUR HAIR :)
    KISSESSSS
    GABRI

    HEYYY....I WANT TO LET U KNOW ABOUT MY FACEBOOK PAGE....
    WE ARE TRYING TO GET TOGETHER LOOKS FROM ALL OVER THE WORLD....WE HAVE LOOKS FROM ITALY,SPAIN AND ROMANIA FOR NOW...WHAT´S UP???THE POLAND BEAUTIES DONT DARE TO ENTER..???¿¿¿
    I NEED TO CREAT THE POLAN FOLDER TO ;):)
    IT´S A GOOD WAY TO MEET PEOPLE FROM ALL OVER THE WORLD...PROMOTE YOUR SITE,STYLE AND TOWN ....
    GUYS ARE ALOWED TO...BUT NO ONE DARES IT SEAMS :);)
    WHAT DO U SAY ??¿¿¿¿ R U IN???

    HERE IS THE LINK ;)

    http://www.facebook.com/pages/STYLETHE-CITY/195386193832937?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  101. Wyglądasz świetnie, będę czytać regularnie:)

    Nie doczytałam - skąd legginsy/spodnie? Obłędne!

    http://powderpony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Włosy i fryzura jest czystą poezją! Piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Wiem, że się powtórzę, ale Twoje włosy są przecudne!!! kurcze co ja bym dała za takie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  104. tez mam takie wlosy, a nawet kolor naturalnie rudy. przestancie sie podniecac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)