niedziela, 1 maja 2011

MORNING



          spodenki - oysho, bokserka - moodo

34 komentarze:

  1. Gorgeous photos! You look so pretty and I love your shorts.

    http://wwhitney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciagle masz na zdjęciach czekolade a figurę nienaganną:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie się właśnie zbiera na burzę: (
    świetne spodenki i cudowne włosy, jestes prześliczna:)


    dodaję do obserwowanych:)
    http://jeilliebean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm zazdroszczę tarasu i ogrodu :)
    Bardzo fajne szorty.
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodenki :O masz super figure:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, I would have bought it but I'm from the Czech Republic and we would probably not sent. I'm sorry. This jacket is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaką ty masz świetną figurę !
    zazdroszczę ci pogody bo u mnie bd chyba padać ;/ :((( zakochałam się w twoich włosach <3
    szorty bardzo ładne :]

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję. ;)

    ojjj u mnie teraz pogoda też się psuje, mam nadzieję, że nie będzie birzy, której się panicznie boję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne szorty ! :)


    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. aniu te spodenki sa takie cute :)
    buzka z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  12. ..absolutely love your blog as well ..you are so stylish and sooo beautiful , and your hair - wooow , what is your secret ?

    OdpowiedzUsuń
  13. ELLINELLE - Thank You so much. :) There is no secret. They are very thick and fat. I am trying not to use the drier and regularly to cut. There will be a note soon on the blog how I am taking care of my hair.:) I am greeting you warmly!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie.
    Ciekawa stylizacja :-)
    Zapraszam do mnie, może Ci się spodoba.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś taka chudziutka <3
    pięknie wyglądasz na każdej fotce :)
    Strasznie Ci zazdroszczę tego, że możesz bezkarnie zjadać czekoladę..

    Zadałabym Ci jedno pytanie, ale pewnie byś się zaczęła śmiac, więc nie będę ryzykować :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też się podobają. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam sie w shortach i w twojej urodzie, zazwyczaj tak nikomu nie słodze, ale mówie naprawde poważnie. :)

    ogólenie mi się tu nawet podoba! :)
    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne te spodenki ^^
    i...wow! jaki ogród!

    OdpowiedzUsuń
  19. Carolca - szalenie mi miło! :) dziękuję.

    think_pink - uwielbiam mój ogród. :) cieszę się, że Ci się spodobał jego skrawek. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie i dzisiaj i wczoraj taka pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. aż miło patrzeć jak Twój blog się rozrasta ; D gratuluję. Świetne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie się podoba widok z tarasu. Mieszkasz w lecie, czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. asiunia - jeżeli chodziło o las to tak. :) mój dom jest praktycznie w lesie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 09, 2011

    Nie mogę się na Ciebie napatrzeć!! Co robisz, że jestes taka piękna?!?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)