niedziela, 27 marca 2011

wąsy małysza!

Kilka dni temu przeczytałam : `26 marca wąs a la Adam stanie się najmodniejszym hitem sezonu! Opanuje całą Polskę i świat. Sumiasty, na muszkietera, doklejany, czy malowany … każdy się liczy!` i faktycznie - wąsy Małysza są wszędzie. Wirtualne na facebook'u, namacalne w zakopanem, a nawet na moim nowym t-shirt'cie.
Zobaczcie same:

                ---
Ostatnio zauważyłam, że coraz więcej osób nosi przedziałek na środku głowy. Zawsze podobał mi się taki styl, jednak uważałam, że nie wszystkim pasuje i odrobinę pogrubia. Dziś moje Drogie postanowiłam spróbować i dzielę się z Wami zdjęciami:     :)
  

66 komentarzy:

  1. skad masz ten T-schirt?!!!!!!!! oddawac :D wygladasz rewelka z tym przedzialkiem! Ladna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladasz ;-) i was Malysza na Twojej koszulce jest zacny :D
    mnie pogrubia bo mam pulchna buzie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. i love your photos and your t-shirt.
    I follow your blog, if you want to follow my :3

    OdpowiedzUsuń
  4. you are really beautiful♥

    http://itspixiedustbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestes piękna i pasuje ci wszystko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ostatnio zauważyłam, że coraz więcej osób nosi przedziałek na środku głowy." - A mnie wciąż to przedziałek na boku wydaje się ekstrawagancją. ;p Być może dlatego, że stosunkowo późno go odkryłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez od nie dawna mam przedziałek po srodku głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that t-shirt! =)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. AnGie, ja czuję, że mój przedziałek wystąpił dziś jednorazowo. jednak lepiej czuję się z grzywką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyszłam :-)))
    piękne włosy masz!!!!! no i buźke....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście jakoś nie mogę przywyknąć do przedziałku na środku i Ciebie też wolę z grzywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty śliczna !
    :-)
    fajny blog więc obserwuję
    ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka jest ekstra!

    Jednak pomysł z przedziałkiem na środku nie podoba mi się ani trochę..

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd t-shirt? :):)
    jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhh thank u soo much!! This means a lot to me!!

    Come and follow me!!

    Kisses Julia

    http://geeksndfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie Ci w takim przedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, you've good wonderful hair!
    thank you so much for your comment, my dear! :)

    great blog, i will follow you! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes tak piękna,ze we wszystkim Ci ładnie;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem wyglądasz świetnie. :) Szczególnie z tą opaską.

    OdpowiedzUsuń
  20. slodko wyglądasz w tej opasce<3

    OdpowiedzUsuń
  21. me likely!
    ---------------
    www.chomacki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia fotka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. T-shirt is very funny, and U are look nice:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cute Tshirt and I love those photo's!

    http://lawfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne jest to drugie zdjęcie i ta koszulka Małysza!!
    dziękujey za odwiedzimy, zapraszamy ponownie i dodajemy do obserwowanych.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute shirt and lovely pictures!! : )

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzeczka fajna, i dobrze Ci z przedziałkiem na środku. mi się on podoba tylko i wyłącznie u innych, mi nie pasuje na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  28. i co pogrubiło Cię ? haaa jest świetnie przecież :D wąsiki rządzą, a mój nowy post już się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wąsy świetne, a przedziałek Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. great top! :D

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. OOOOMG !! you are so beautiful dear !!
    loove your blog & I follow you :)
    hope you'll follow me back :P

    xx
    www.simplebutreal.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog,będę częściej wpadać :>

    OdpowiedzUsuń
  33. coś jest w tych wąsach! ja wczoraj namawiałam mojego faceta, żeby zapuścił :D :D
    a bluzka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie ci w tej fryzurze :) Koszulka bardzo fajna. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. żeby nosić taką fryzurę, trzeba mieć odpowiednie włosy ;) ty takie masz :) ja bym wyglądała jak dziewczynka z koszmaru, bo mam proste jak drut, zaraz by mi oklapły:P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for your comment!! I like the Shirt! <3

    xxx
    http://missfuckingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog, podoba mi się twój styl! koszulka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna bluzka, ślicznie Ci w takiej opasce, i świeta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing!

    Visit us on our blog;
    http://dreamingreinventingtheworld.blogspot.com/

    xoxo, Lauras.

    OdpowiedzUsuń
  40. where you bought that T-shirt? it's cute!(:

    OdpowiedzUsuń
  41. The tee is lovely! Ahaha mustaches..wonderful!
    I think you look gorgeous with the headband!

    Thanks for follow me.
    Keep in touch

    In Moda Veritas

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeden z naszych ulubionych blogów szafiarskich.
    Gdzie trzymasz te wszystkie gadżety??

    Zapraszamy do obserwowania Nas.
    http://meblejakobo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful pics.

    I love those t-shirts :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś urocza! xd

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Baaardzo podobają mi się Twoje zdjęcia a ty jesteś na prawdę śliczną dziewczyną! Widziałam, że niedawno wróciłaś z Egiptu :) Dosyć ryzykowny pomysł jechać na wakacje w trakcie rewolucji ale domyślam się, że w hotelach było spokojnie i bezpiecznie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. hahhah koszulka jest genialna :)
    a przedziałek na środku zdecydowanie Ci pasuje, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny T-shirt! Mam ostatnio ochotę kupić bluzkę lub biżuterię z wąsem:)

    OdpowiedzUsuń
  49. You look so cute with your bandana... and the t shirt is so cool ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. That T-shirt is perfect! :) Btw, are you a model? You're gorgeous :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nic a nic Cię nie pogrubia, jest genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Twojej czuprynie zdecydowanie pasuje! Ja zawsze źle się czułam z przedziałkiem na środku.

    OdpowiedzUsuń
  53. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna bluzka i bardzo ładnie na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ładnemu we wszystkim ładnie;)

    Pozdrawiam,
    Panna Lila

    OdpowiedzUsuń
  56. i NEED that mustache tshirt! SO CUTE!

    love your blog! <3

    http://foolsrain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)