wtorek, 1 marca 2011

"Jillian Westfield wyszła za mąż"

 Kilka dni temu dostałam propozycję udziału w konkursie z okazji promocji książki Alison Winn Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż". Polega on na stworzeniu modowej stylizacji, inspirowanej stylem głównej bohaterki. Przedpremierowy egzemplarz książki, który dostałam w sobotę ( dziękuję! :* ) przeczytałam jednym tchem - polecam! Poniższe streszczenie oraz kilka podstawowych informacji z pewnością zachęci Was do lektury.


-->
Trzydziestoletnia Jillian Westfield wiedzie życie wzorowej pani domu. Ma śliczną córeczkę, kochającego i zapracowanego męża i dom w eleganckiej dzielnicy. Jednak w głębi duszy wciąż snuje fantazje: co by było gdyby? Gdyby nie poślubiła Henry’ego? Gdyby nie rzuciła kariery? Gdyby nie zerwała z Jacksonem?
Pewnego ranka Jillian odkrywa, że cofnęła się w czasie o siedem lat. Jest niezamężna, pracuje w nowojorskiej agencji reklamowej i wciąż jest z Jacksonem…
Jak Jillian wykorzysta drugą szansę? Czy zmieni swoje życie?
 Znakomita, wciągająca powieść poruszająca takie problemy, jak życie w związku, macierzyństwo i przyjaźń. Świetny prezent dla każdej kobiety!
 Prawa do książki sprzedano do wielu krajów, między innymi do Francji, Niemiec, Hiszpanii, Słowacji, Australii.

Bestseller „New York Timesa”!

Allison Winn Scotch to amerykańska autorka bestsellerów i felietonistka kobiecych magazynów, między innymi „Glamour”, „InStyle” i „Shape”. Udziela także rad początkującym pisarzom na swoim blogu Ask Allison. Mieszka w Nowym Jorku z mężem, dziećmi i psem Pedro.

Okładka wygląda tak:



Konkursowy outfit jest w stylu młodej, podążającej za najgorętszymi trendami dziewczyny pracującej na co dzień w nowojorskiej agencji reklamowej.


 jeans-levi's, sweater-stradivarius, jacket-moodo, bag-h&m, shoes-bershka, scarf-h&m, watch-levi's, belt-h&m.

36 komentarzy:

  1. Niebieski żakiet jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie stylizacje podobają mi się :) W pierwszej przypadła mi do gustu kurtka w drugiej żakiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1-sza mistrzowstwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że spokojnie wygrywasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacje

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje są piękne, jednak pierwszy look to absolutny hit !

    OdpowiedzUsuń
  7. allabouteve1, agnieszka-pinkdog, aniesbrand, vanila-kostis, modowy świat katarzyny, charlize-mystery,gin illusion, anwarie, ja i Ty :D z tego co wiem ;) wyniki pewnie ok 3.marca :) już mam swoje faworytki ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłaś świetnie z tą wzorowa panią domu;) szczególnie ta fryzura;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) masz śliczne włosy ! jak o nie dbasz ? Jakich kosmetyków używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja Plaamkaa ;)) słońce, masz źle ustawione godziny przy komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i masz nowego obserwatora ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja świetna.Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  13. kataja: wiele osób mnie o to pyta, więc wkrótce pojawi się post na ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba zestawy są super. Cały Twój blog jest genialny. A Twoje włosy....kocham je. Muszę zacząć Cię obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  15. nieziemska jesteś :D
    Uważam, że powinnaś wygrać ten konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy zestaw jest rewelacyjny ! Świetne barwy ! Włosy masz Boskie !
    Bardzo fajny blog... będę obserwowała ;)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się :) Stylizacje świetne, styl niepowtarzalny :) Dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam cieplutko!

    http://bellasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne outfity!
    Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! Jak to robisz, że masz taką gęsta fryzurę?:) Ja już jestem w połowie książki, którą dostałam od organizatorów- mi się podoba, codziennie wieczorem czytam jakąś książkę, akurat już nie miałam żadnej w zanadrzu i zleciała mi z nieba haha:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękujęę, dziękujęę. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy outfit jest dużo lepszy ;)

    http://ididitallbymyselfmummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! 1 Stylizacja jest rewelacyjna:) Masz piękne włosy .. i ten kolor..:)) naturalny?:) Dodaję do obserwowanych! Świetny blog;))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zestawy, zwłaszcza pierwszy powalił mnie na kolana. i faktycznie, włosy masz niesamowite, na pierwszych zdjęciach wyglądają jak lwia grzywa, coś wspaniałego...
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś fantastyczna! Pomysłowa, stylowa, kreatywna i piękna! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękujęę Wam. :* to takie miłe...

    OdpowiedzUsuń
  26. jestes absolutnie i bezkonkurencyjnie najpiekniejsza;))
    i genijalna, stylizacje swietne.
    Bardzo mi sie podoba Twoj blog,dodaje do obserwowanych i bede tu czestOooo;))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne stylizacje ! jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG your hair is amaziiiing!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Me gusta mucho tu look y forma de combinar los matices!Eres muy elegante y sofisticada.Saludos y puedes visitar mi blog si deseas
    http://natyfashionworld.blogspot.com/
    Saludos xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. jesli chodzi o fabule ksiazki to nic odkrywczego.outfity super

    OdpowiedzUsuń
  31. oj te buciki na mrozie brrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)